Przetargi.pl
Roboty budowlane w budynku Powiatowego Zespołu Nr 10 Szkół Mechaniczno – Elektrycznych w Kętach przy ul. Żwirki i Wigury 27a w ramach zadań inwestycyjnych pn. „Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych branży turystyczno – gastronomicznej Powiatu Oświęcimskiego”, „Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych branży elektryczno – elektronicznej Powiatu Oświęcimskiego”

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
  • Data zamieszczenia: 2018-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
    REGON: 7218165203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w budynku Powiatowego Zespołu Nr 10 Szkół Mechaniczno – Elektrycznych w Kętach przy ul. Żwirki i Wigury 27a w ramach zadań inwestycyjnych pn. „Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych branży turystyczno – gastronomicznej Powiatu Oświęcimskiego”, „Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych branży elektryczno – elektronicznej Powiatu Oświęcimskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Powiatowym Zespole Nr 10 Szkół Mechaniczno – Elektrycznych w Kętach przy ul. Żwirki i Wigury 27a w ramach zadań inwestycyjnych pn. „Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych branży turystyczno – gastronomicznej Powiatu Oświęcimskiego”, „Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych branży elektryczno – elektronicznej Powiatu Oświęcimskiego”. Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej. Zakres robót objęty zamówieniem: 1. Pracownie komputerowe: • Roboty rozbiórkowe m.in.: • Demontaż istniejącej posadzki z tworzyw sztucznych; • Demontaż istniejącej warstwy wylewki cementowej posadzki wraz z izolacją. • Roboty wykończeniowe m.in.: • Wykonanie nowej posadzki (odtworzenie warstw podłogowych); • Wykonanie posadzki z wykładziny PCV wraz z cokołem; • Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach; • Wykonanie wypraw malarskich wraz z gruntowaniem podłoża. • Instalacja elektryczna m.in.: • Wykonanie rozdzielnic; • Wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia; • Wykonanie instalacji niskoprądowej sieci komputerowej. 2. Pracownia gastronomiczna z zapleczem: • Roboty rozbiórkowe m.in.: • Demontaż stolarki drzwiowej; • Demontaż podokienników wewnętrznych; • Rozbiórka fragmentów ścian z cegły; • Demontaż istniejącej posadzki z tworzyw sztucznych; • Demontaż istniejącej warstwy wylewki cementowej posadzki. • Roboty wykończeniowe m.in.: • Uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów z cegły; • Wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo – kartonowych na ruszcie metalowym; • Wykonanie nadproży stalowych; • Wykonanie schodów wewnętrznych żelbetowych wraz z balustradą; • Wykonanie ścianek działowych z płyt HPL; • Montaż stolarki drzwiowej; • Montaż podokienników wewnętrznych; • Wykonanie tynków wewnętrznych (uzupełnień); • Wykonanie nowej posadzki (odtworzenie warstw podłogowych); • Wykonanie posadzki z płytek podłogowych gresowych układanych na kleju wraz z cokołem; • Licowanie ścian płytkami ceramicznymi układanymi na kleju; • Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach; • Wykonanie wypraw malarskich. • Instalacja gazowa m.in.: • Demontaż fragmentu instalacji gazowej; • Zaślepienie instalacji gazowej. • Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna m.in.: • Demontaż wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej; • Demontaż armatury; • Rozprowadzenie nowych instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z urządzeniami oraz armaturą. • Instalacja centralnego ogrzewania m.in.: • Demontaż grzejników; • Wykonanie fragmentu instalacji centralnego ogrzewania; • Montaż grzejników wraz z zaworami i głowicami termostatycznymi. • Instalacja wentylacji mechanicznej m.in.: • Wykonanie przebić pod przewody wentylacji mechanicznej; • Montaż wentylatorów dachowych; • Montaż instalacji wentylacji mechanicznej. • Instalacja elektryczna m.in.: • Wykonanie rozdzielnic; • Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego; • Wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia; • Wykonanie instalacji odgromowej; • Wykonanie instalacji ochronnej przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej. 3. Stołówka szkolna z zapleczem: • Roboty rozbiórkowe m.in.: • Demontaż istniejącej posadzki z tworzyw sztucznych; • Demontaż istniejącej warstwy wylewki cementowej posadzki wraz z izolacją. • Roboty wykończeniowe m.in.: • Demontaż stolarki drzwiowej; • Wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo – kartonowych na ruszcie metalowym; • Montaż stolarki drzwiowej i okiennej; • Wykonanie tynków wewnętrznych (uzupełnień); • Wykonanie nowej posadzki (odtworzenie warstw podłogowych); • Wykonanie posadzki z płytek podłogowych gresowych układanych na kleju wraz z cokołem; • Licowanie ścian płytkami ceramicznymi układanymi na kleju; • Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach; • Wykonanie wypraw malarskich. • Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna m.in.: • Rozprowadzenie nowych instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z urządzeniami oraz armaturą. • Instalacja centralnego ogrzewania m.in.: • Demontaż grzejników; • Wykonanie fragmentu instalacji centralnego ogrzewania; • Montaż grzejników wraz z zaworami i głowicami termostatycznymi. • Instalacja gazowa m.in.: • Wykonanie fragmentu instalacji gazowej; • Instalacja wentylacji mechanicznej m.in.: • Wykonanie przebić pod przewody wentylacji mechanicznej; • Montaż wentylatorów łazienkowych; • Montaż instalacji wentylacji mechanicznej. • Instalacja elektryczna m.in.: • Wykonanie rozdzielnic; • Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego; • Wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia; • Wykonanie instalacji ochronnej przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa (projekty budowlane, projekty wykonawcze), b) przedmiary robót, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. UWAGA! Roboty tzw. „głośne” czyli przekucia, rozbiórki itp. oraz prace związane z wyłączeniem energii elektrycznej należy wykonywać po godzinie 15:00 w uzgodnieniu z przedstawicielem Powiatowego Zespołu Nr 10 Szkół Mechaniczno – Elektrycznych w Kętach. Szczególną uwagę należy zwrócić na zabezpieczenie i ogrodzenie terenu budowy z uwagi na fakt, że w budynku uczy się młodzież. Wykonawca robót zobowiązuje się do ścisłej współpracy z dostawcą wyposażenia (m.in. zlewu, okapów, kuchni gazowych, zmywarek) pracowni gastronomicznej w celu odpowiedniego przygotowania podejść instalacyjnych (dot. m.in. instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, wentylacyjnej, gazowej). W przypadku braku wyłonienia dostawcy urządzeń Wykonawca robót wykona podejścia instalacyjne zgodnie z dokumentacją projektową, na standardowych wysokościach i o standardowych rozmiarach oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną. Ostateczna kolorystyka wykończenia (kolorystyka ścian, elementów stalowych, ślusarki i innych elementów wykończeniowych, płytki ścienne oraz podłogowe) zostanie ustalona z Dyrekcją Powiatowego Zespołu Nr 10 w Kętach oraz Zamawiającym. Ostateczny wzór, rodzaj, rozmiar płytek podłogowych i ściennych zostanie ustalony z Dyrekcją Powiatowego Zespołu Nr 10 w Kętach oraz Zamawiającym. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. Warunki realizacji robót. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty z uwzględnieniem uwag Przedstawiciela PZ Nr 10 w Kętach. Podczas prowadzenia robót należy zapewnić bezpieczny dostęp do budynku szkoły. Prace należy prowadzić z zachowaniem przepisów BHP, odpowiednio wygrodzić, oznakować oraz zabezpieczyć obszar, na którym prowadzone są roboty. Zamawiający jest w posiadaniu ostatecznej decyzji Nr 88/18/K z dnia 12 kwietnia 2018 r. oraz decyzji Nr 113/18/K z dnia 18 maja 2018r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę. Zamawiający na pozostałą część robót dokonał zgłoszenia w dniu 27.03.2018 r. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych – zgodnie z dokumentacją projektową tj. prace remontowe, przebudowy, wykończeniowe obejmujące m.in. roboty izolacyjne, montażowe stolarki drzwiowej, posadzkowe, malarskie, instalacyjne. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawarto we wzorze umowy (Zał. Nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: - przelewem – wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037 z dopiskiem wadium – „SZP.272.30.2018 i nazwą Wykonawcy” - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. - w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – składane w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, Wydział Finansowy - pok. 220, II piętro, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do Wydziału Finansowego). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu (32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10), - zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach