Przetargi.pl
Roboty budowlane w budynku nr 5 (sala tradycji) na terenie kompleksu wojskowego przy ulicy Montelupich 3 w Krakowie

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w budynku nr 5 (sala tradycji) na terenie kompleksu wojskowego przy ulicy Montelupich 3 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w sali tradycji 3RBLog w budynku nr 5 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie. ZAKRES ROBÓT: Zakres robót branży budowlanej: • demontaż sufitu podwieszanego, • wymiana 3 szt. okien wraz z wykonaniem ich obróbek, • wymiana posadzki z płytek ceramicznych, wraz z cokolikiem, • wydzielenie szatni z części korytarza ścianką działowa z płyt g/k, • wykonanie okładziny stropu z płyt g/k wraz z elementami przestrzennej zabudowy sufitu oraz gzymsami, zgodnie z Projektem aranżacji Sali tradycji, • wykonanie zabudowy z płyt g/k pod kasetony zgodnie z Projektem aranżacji jak wyżej, • uzupełnienie tynków sufitów i ścian wewnętrznych • wykonanie robót malarskich w sali tradycji oraz w części korytarza • demontaż zadaszenia przy wejściu do budynku nr.5 • wykonanie nowego zadaszenia nad wiatrołapem budynku nr 5, wraz wykonaniem pokrycia z blacho-dachówki z montażem rynien i rur spustowych • rozbiórka kwietnika przylegającego do budynku, i uzupełnienie w tym miejscu nawierzchni z kostki brukowej z wykonaniem izolacji pionowej, • rozbiórka ścianki wzdłuż zadaszenia, i uzupełnienie w tym miejscu nawierzchni z kostki brukowej wraz z uzupełnieniem krawężnika, • uzupełnienie elewacji budynku okładziną z płytek 25x6cm, • przemalowanie fragmentu elewacji budynku po uprzednim przygotowaniu powierzchni, • demontaż daszku przy wejściu do budynku nr.6 oraz wykonanie nowego daszku analogicznie do zadaszenia wiatrołapu budynku nr 5. • wywóz gruzu i materiałów z demontażu Zakres robót branży elektrycznej: • demontaż opraw, gniazd i łączników elektrycznych, • montaż nowych opraw, gniazd, i łączników elektrycznych wraz z ułożeniem przewodów wtynkowych . SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót:  STWIORB - budowlany wraz załącznikiem (Projekt aranżacji Sali tradycji)  STWIORB - elektryczny b) Przedmiary robót:  PR BUD Montelupich 3 - sala tradycji  PR EL Montelupich 3 - sala tradycji 3.2 Szczegółowy zakres robót został zawarty w „Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót” wraz z projektem aranżacji stanowiące zał. nr 8 do SIWZ oraz w „Przedmiarach robót” - zał. nr 7 do SIWZ. 3.3 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 Nr 193, poz.1287 z późn. zm.). 3.4 Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. 3.5 Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. 3.6 Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiału lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i stanowić będą podstawę decyzji o akceptacji zaoferowanych materiałów lub urządzeń lub odrzuceniu oferty. Uwaga! Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. Uwaga! Wykonawca na własny koszt zabezpiecza kontenery socjalne i sanitarne dla swoich pracowników. Zamawiający wskaże miejsce ich tymczasowej lokalizacji oraz wskaże miejsca poboru energii elektrycznej, doprowadzenia wody zimnej i odprowadzenia ścieków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie zł: trzy tysiące pięćset)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6);  Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w „Założeniach wyjściowych do kosztorysowania” – zał. nr 9 do SIWZ oraz według przedmiarów robót załączonych przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej.  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach