Przetargi.pl
Roboty budowlane w budynkach nr 5A, 5B, 4B zlokalizowanych na działce nr ewid. 6/1 i 6/2 w Lublinie przy ul. Jaczewskiego 2

Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki ogłasza przetarg

  • Adres: 20090 Lublin, ul. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 184 410 , fax. 817 478 646
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
    ul. Jaczewskiego 2
    20090 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 184 410, fax. 817 478 646
    REGON: 28852100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w budynkach nr 5A, 5B, 4B zlokalizowanych na działce nr ewid. 6/1 i 6/2 w Lublinie przy ul. Jaczewskiego 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane w budynkach nr 5A, 5B, 4B zlokalizowanych na działce nr ewid. 6/1 i 6/2 w Lublinie przy ul. Jaczewskiego 2. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia, jego standardy jakościowe i zakres zamówienia zawierają STWiOR wraz z załącznikami i Przedmiary robót wraz z opisem planowanego zakresu remontu stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek zapewnienia przed przystąpieniem do realizacji sporządzenia przez osoby posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia projektów wykonawczych oraz uzyskania ich zatwierdzenia przez Zamawiającego i nadzór inwestorski dla zakresów robót o znacznym stopniu skomplikowania ich wykonania (nie dotyczy to zakresów robót „podstawowych”, których wymagana realizacja wykonania lub montażu została szczegółowo opisana w wytycznych, instrukcjach lub kartach producentów wyrobów budowlanych). Roboty budowlane w ramach zamówienia wykonywane będę w Klinice Chorób Wewnętrznych Zakładzie Diagnostyki Obrazowej, Zakładzie Badań Czynnościowych, Pracowni Densytometrii. Łączna powierzchnia pomieszczeń objętych robotami budowlanymi w ramach zamówienia wynosi ok. 1079,3 m2. W zakresie robót budowlanych uwzględniono m.in.: wymianę posadzki i ułożenie nowej wykładziny podłogowej, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów farbami zmywalnymi z atestem do zastosowania w obiektach służby zdrowia; wymianę umywalek, zlewozmywaków i armatury oraz wymianę przyłączy instalacji sanitarnej w pomieszczeniach zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi; wokół punktów poboru wody wykonanie fartucha z wykładziny ściennej PCV; wyposażenie punktów wodnych z umywalkami w dozowniki na mydło w płynie, dozowniki do dezynfekcji, pojemnik na ręczniki jednorazowego użycia oraz pojemnik na zużyte ręczniki; wymianę osprzętu elektrycznego; wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej; wymianę paneli nadłóżkowych, wymianę oświetlenia na energooszczędne LED; wymianę grzejników na nowszej generacji o wyższej sprawności energetycznej; wymianę okien; wykonanie systemu monitoringu pacjentów w Sali intensywnej opieki medycznej w połączeniu z dyżurką pielęgniarek; podłączenie sprężonego powietrza w Sali intensywnej opieki medycznej; modernizacja systemu wentylacji mechanicznej; w pomieszczeniach sanitarno-higienicznych: demontaż starych płytek podłogowych i ściennych, wyrównanie podłoża oraz ułożenie nowej wykładziny podłogowej i wyprofilowanie brodzików, wyrównanie tynków i ułożenie na ścianach wykładziny PCV, demontaż starej oraz zakup i montaż nowej armatury i ceramiki sanitarnej z osprzętem, luster nad umywalkami, dozowników na mydło, pojemników na ręczniki papierowe, wieszaków na papier toaletowy, wieszaków na ręczniki, modernizacja prysznicy, a w dwóch salach chorych i Sali intensywnej opieki medycznej wykonanie brakujących prysznicy, zakup i montaż pochwytów dla niepełnosprawnych oraz składanego krzesła dla niepełnosprawnych pod prysznic; wymianę sufitów podwieszanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które składa Wykonawca w terminie wyznaczonym jako dzień i godzina składania ofert wraz z ofertą 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) kosztorys ofertowy na realizację zamówienia – sporządzony w wersji uproszczonej w formie pisemnej (ze zbiorczym zestawieniem materiałów, sprzętu, robocizny i ich cen oraz tabelą elementów scalonych) oraz w formie pliku / plików zapisanych na płycie CD (wymagany program NORMA), z zastrzeżeniem, iż kosztorys w formie elektronicznej składany jest dla potrzeb ułatwienia weryfikacji treści kosztorysów i późniejszej ewentualnej realizacji zamówienia i nie zastąpi formy papierowej, która jest podstawą do badania oferty, a brak płyty CD nie będzie podstawą do odrzucenia oferty; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3). Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu . Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązuje się do: Przedłożenia Zamawiającemu kopii uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych w zakresie robót budowlanych, instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych wraz z kopią dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z zapisami SIWZ, Przedłożenia wypełnionego harmonogramu rzeczowo – finansowego wg załącznika nr 6 do SIWZ (okres realizacji robót musi być zgodny z zadeklarowanym w ofercie; wartość poszczególnych zakresów prac musi być tożsama z ich wartością wynikającą z kosztorysów ofertowych i uwzględnieniu ewentualnych korekt dokonanych przez Zamawiającego na etapie oceny oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach