Przetargi.pl
Roboty budowlane w budynkach Inspektoratu ZUS w Kędzierzynie-Koźlu, Aleja Jana Pawła II 26

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-701 Opole, Wrocławska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 451 16 20, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
    Wrocławska 24
    45-701 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 451 16 20, , fax. -
    REGON: 17756002520000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w budynkach Inspektoratu ZUS w Kędzierzynie-Koźlu, Aleja Jana Pawła II 26
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: "Roboty budowlane w budynkach Inspektoratu ZUS w Kędzierzynie-Koźlu, Aleja Jana Pawła II 26". Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania obejmujące: 1) Zadanie A: Przebudowa budynku gospodarczego na potrzeby magazynów dokumentacji – I/Kędzierzyn-Koźle. 2) Zadanie B: Modernizacja oświetlenia ewakuacyjnego, CCTV, SSWiN – I /Kędzierzyn-Koźle. Szczegółowy zakres robót opisany jest w: 1. Dokumentacji na Zadanie A – CZĘŚĆ IV do SIWZ, 2. Dokumentacji na Zadanie B – CZĘŚĆ V do SIWZ. Miejsce wykonywania robót: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, Inspektorat w Kędzierzynie-Koźlu, Aleja Jana Pawła II 26, 47-220 Kędzierzyn-Koźle.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz ofertowy; 2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę(ów) do podpisania oferty ¬– w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w dokumentach rejestrowych; 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę(ów) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4) pisemne zobowiązanie innego(ych) podmiotu(ów) do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach