Przetargi.pl
Roboty budowlane termomodernizacyjne „Termomodernizacja budynków F2, C i K w Wojewódzkim Szpitalu im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu”

Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 39400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 123 208 , fax. 158 123 209
  • Data zamieszczenia: 2018-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
    ul. Szpitalna 1
    39400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 158 123 208, fax. 158 123 209
    REGON: 31257300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltbg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane termomodernizacyjne „Termomodernizacja budynków F2, C i K w Wojewódzkim Szpitalu im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane termomodernizacyjne „Termomodernizacja budynków F2, C i K w Wojewódzkim Szpitalu im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu”, z podziałem na: 1) Zadanie 1 – Termomodernizacja budynku F2; 2) Zadanie 2 – Termomodernizacja budynku C; 3) Zadanie 3 – Termomodernizacja budynku K. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków F2, C i K w Wojewódzkim Szpitalu im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr III „Czysta energia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020. II. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane 45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45320000-6 Roboty izolacyjne 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45262600-7 Różne specjalne roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45312311-0 Montaż instalacji piorunochronnej 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Zakres robót, został opisany w załaczniku dla danego Zadania. 3. Przedmiot zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, a w zakresie organizacji robót – wizja lokalna Wykonawcy, który uwzględni istniejący stan i związane z tym roboty koniecznych zabezpieczeń i prawidłowej technologii robót oraz transport materiałów. 4. Podane w dokumentacji projektowej nazwy producentów są przykładowe. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie aprobaty techniczne lub certyfikaty rozwiązań materiałowych równoważnych do projektowanych. W przypadku niewskazania proponowanego rozwiązania równoważnego, Zamawiający uznaje, że Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w dokumentacji projektowej i STWiOR. 5. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań, a także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. W przypadku rozbieżności Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru montowanych materiałów budowlano – montażowych. 6. Wszystkie materiały i robocizna powinny być zgodne z wymaganiami dokumentacji projektowej, Polskimi Normami oraz spełniające wymagania atestów i przepisów, dopuszczających do stosowania w obiektach służby zdrowia. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży inspektorom nadzoru kartę techniczną materiału bądź urządzenia oraz wszelkie certyfikaty i deklaracje, potwierdzające zgodność z obowiązującą normą czy też aprobatą techniczną. 7. Wszystkie prace muszą być wykonywane w sposób nie naruszający warunków gwarancji producenckiej na wbudowywane materiały i montowane wyposażenie i osprzęt. Z chwilą odbioru robót, potwierdzonych protokołem, o którym mowa w § 9 Projektu umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, na Zamawiającego przechodzą wszystkie uprawnienia z tytułu gwarancji producenckiej. W przypadku przedstawienia przez Zamawiającego zastrzeżeń co do wpływu wykonywanych prac na w/w gwarancję, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne oświadczenie producenta, że sposób wykonania prac nie narusza gwarancji producenta. 8. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, obowiązującymi standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa, wytycznymi i zalecanymi uzgodnieniami do wykonania w czasie budowy, dokumentacją projektową. 9. Roboty budowlane winny być wykonywane z uwzględnieniem właściwej organizacji robót na terenie czynnych obiektów szpitalnych, według ustalonego harmonogramu robót, o którym mowa w § 5 Projektu umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.. Dodatkowo Wykonawca zapewnia: połączenie nowej instalacji z instalacjami istniejącymi, wykonanie przegród szczelnych, a także koniecznych osłon i zabezpieczeń. 10. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót – doprowadzenie do stanu pierwotnego (chodniki, krawężniki) oraz zagospodarowanie na własny koszt i ryzyko powstałych odpadów, zgodnie z zasadami gospodarowania odpadami, określonymi w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz wymaganiami ochrony środowiska i przedstawienie dokumentu potwierdzającego przekazanie odpadów. W przypadku stwierdzonego nieporządku na terenie budowy, inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo polecić Wykonawcy natychmiastowe doprowadzenie terenu budowy do należytego porządku. W przypadku nie dostosowania się do tych zaleceń, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu, z terminem nie krótszym niż 7 dni roboczych skierowanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego do Wykonawcy, Zamawiający ma prawo zlecić uporządkowanie firmie zewnętrznej, a kosztami tych prac obciążyć Wykonawcę (wykonanie zastępcze).  11. Wszelkie odpady powstałe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany przekazać odbiorcy za potwierdzeniem, a dokumenty potwierdzające ich przekazanie przedłożyć Zamawiającemu. 12. Wszelkie wątpliwości dotyczące treści specyfikacji i dokumentacji projektowej, Wykonawca winien wyjaśnić przed sporządzeniem i złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1) Zadanie 1 – 109 000,00 zł. 2) Zadanie 2 – 19 500,00 zł. 3) Zadanie 3 – 16 000,00 zł. 2. Wykonawca wnosi wadium: 1) W pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego: Bank Pekao SA 66 1240 2744 1111 0010 2187 3439. 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) W gwarancjach bankowych. 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w pkt 2. 1), wadium musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5. Oryginały dokumentów o wniesieniu wadium w formach o których mowa w pkt 2 2) do 5) winny być dołączone do oferty w osobnej kopercie, opisanej jak koperta dla oferty z dopiskiem „wadium przetargowe”. 6. Wadium zwracane będzie zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. Zamawiający zwróci oryginał dokumentu wadium wniesionego w formach określonych w pkt 2 2) do 5). W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona „za zgodność z oryginałem” kserokopia zwróconego dokumentu wadium. 7. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. B) Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4 A): składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.A), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Przepis pkt 2 stosuje się. C) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - Wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ , o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia; 2. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia; 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia, o których mowa w pkt III.3 dotyczące tych podmiotów. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt III.3, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, w których każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach