Przetargi.pl
Roboty budowlane stanowiące część II zadania „Przebudowa i adaptacja budynku gospodarczego na potrzeby terapii i edukacji osób niepełnosprawnych wraz z wyposażeniem”

Stowarzyszenie św. Celestyna ogłasza przetarg

  • Adres: 57100 Strzelin, ul. Mikoszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 39 58 101 , fax. 071 39 58 102
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie św. Celestyna
    ul. Mikoszów 27
    57100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 071 39 58 101, fax. 071 39 58 102
    REGON: 93100352600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie, Organizacja pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane stanowiące część II zadania „Przebudowa i adaptacja budynku gospodarczego na potrzeby terapii i edukacji osób niepełnosprawnych wraz z wyposażeniem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane stanowiące część II zadania „Przebudowa i adaptacja budynku gospodarczego na potrzeby terapii i edukacji osób niepełnosprawnych wraz z wyposażeniem”. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest jako część Projektu pn.: „Mikoszów - Miasteczko Nadziei. Nadanie nowych funkcji społecznych zdegradowanemu obszarowi poprzez przebudowę i adaptację budynku gospodarczego na potrzeby terapii i edukacji osób niepełnosprawnych” i jest finansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 w ramach Działania nr 6.3. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, Poddziałanie nr 6.3.1 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów – konkurs horyzontalny – nabór na OSI w Osi Priorytetowej nr 6 Infrastruktura spójności społecznej oraz ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 3. Przedmiot i zakres robót budowlanych. W zakres projektowanej inwestycji wchodzą w szczególności: 1) Roboty przygotowawcze obejmujące roboty rozbiórkowe : - rozbiórka pokrycia z dachówki, - rozebranie elementów więźb dachowych, - rozebranie rynien i rur spustowych z blachy, - rozbiórka nawierzchni z betonu, - oczyszczenie powierzchni ścian fundamentowych, - wykucie gniazd w ścianach z cegły pod belki żelbetowe, - wykucie z muru okien drewnianych, - rozbiórka kolumn, ścian z cegły, - wykucie strzępi w przekroju ściany, - rozbiórka ścian z desek, - rozbiórka schodów kamiennych z podestem, - wywóz gruzu 2) Roboty ogólnobudowlane obejmujące: - roboty ziemne (wykopy przy fundamentach, zasypanie wykopów, podkłady z ubitych materiałów sypkich), - konstrukcje drewniane – wykonanie więźby dachowej (krokwie, słupy, belki lukarn, ramy płatwie, deskowanie połaci), - roboty betonowe (podkłady betonowe z chudego betonu pod fundamenty, podwaliny betonowe, płyty fundamentowe, ściany, stropy płytowe żelbetowe, podciągi, szyb windy), - roboty murowe z bloczków z beton komórkowego, z bloków silikatowych, - konstrukcja stalowe fasady, konstrukcja dachu, - roboty zbrojarskie, 3) Roboty budowlane wykończeniowe obejmujące: - ułożenie foli dachowej, paroizolacji, - montaż łat i kontrłat, - ułożenie pokrycia z dachówki ceramicznej karpiówki, - montaż gąsiorów ceramicznych, - wykonanie pokrycia z papy, - wykonanie pokrycia z blachy stalowej ocynkowanej owlekanej, - wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, - wykonanie obudowy z blachy trapezowej dachu, - montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy aluminiowej, - montaż okien połaciowych, - spoinowanie murów - wykonanie tynków krzemianowych, - wykonanie okładzin z płyt g-k i płyt cementowo- włóknowych, - wykonanie izolacji powłokowej bitumiczno-polimerowej, z papy termozgrzewalnej, z folii stabilizowanej, folii polietylenowej, PEHD, z folii aluminiowej klejonej na łączach, izolacje przeciwwilgociowe powłokowe z elastycznego szlamu, - wykonanie izolacji cieplnej dachu z wełny mineralnej, ścian fundamentowych ze styroduru, posadzek ze styropianu z wełny mineralnej, - roboty malarskie elewacji, - gruntowanie ścian, - montaż stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie warstw w zaprawy samopoziomującej, - roboty posadzkowe (posadzka z płytek ceramicznych-gres), - montaż wycieraczek systemowych aluminiowych i metalowych, - roboty rusztowaniowe, - wykonanie nawierzchni z kamienia drobnego i tłucznia, - dostawa i montaż podnośnika z kabiną - Wewnętrzne instalacje elektryczne obejmujące w szczególności wykonanie: zasilania; wewnętrznych linii zasilających; instalacji siły i gniazd wtykowych; instalacji oświetlenia podstawowego; awaryjnego i ewakuacyjnego; instalacji uziemienia oraz połączeń wyrównawczych miejscowych; instalacji ochrony przeciwporażeniowej; instalacji odgromowej; instalacji oddymiania; - Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania - Wykonanie instalacji wody zimnej - Wykonanie instalacji wody ciepłej - Wykonanie instalacji ppoż. - Wykonanie kanalizacji sanitarnej - Wykonanie kanalizacji deszczowej - Wykonanie wentylacji - Wykonanie technologii kotłowni. Urządzenia do ogrzewania muszą charakteryzować się obowiązującym od końca 2020 r. minimalnym poziomem efektywności energetycznej i normami emisji zanieczyszczeń, które zostały określone w środkach wykonawczych do dyrektywy 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającej ogólne zasady ustalania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią. - Wykonanie instalacja gazowej 4) Budowa zjazdu oraz dróg wewnętrznych na terenie Stowarzyszenia św. Celestyna – dz. nr 21/7, 21/25, 21/56 w Mikoszowie przy ul. Szybalskiego. 4. Opis prac towarzyszących i robót tymczasowych. Prace towarzyszące obejmują: a) wykonanie dokumentacji powykonawczej zarówno budowlano – instalacyjnej, stanu porealizacyjnego - należy do obowiązków Wykonawcy Roboty tymczasowe obejmują: b) oznakowanie i zabezpieczenie pomieszczeń objętych remontem i terenu zaplecza - należy do obowiązku Wykonawcy. c) postawienie obiektów kubaturowych zaplecza biurowo - socjalnego na okres budowy - należy do obowiązków Wykonawcy d) wykonanie dróg dojazdowych i chodników na terenie zaplecza biurowo - socjalnego należy do obowiązku Wykonawcy, e) doprowadzenie wody i energii elektrycznej do obiektów zaplecza oraz zamontowanie liczników umożliwiających rozliczenie się z zamawiającym z ilości zużytych mediów - należy do obowiązków Wykonawcy. 5. W zakres przedmiotu umowy nie wchodzi zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia, które objęte będą odrębnym zamówieniem, stanowiącym część III zadania „Przebudowa i adaptacja budynku gospodarczego na potrzeby terapii i edukacji osób niepełnosprawnych wraz z wyposażeniem.” 6. Informacje o terenie budowy. a) Lokalizacja. Budynek znajduje się w Mikoszowie (gm. Strzelin) na dz. nr 21/25 . b) Istniejące zagospodarowanie terenu. Działka oznaczona numerem 21/25 jest zabudowana budynkiem gospodarczym. Budynek wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Przy budynku po obu stronach istniejące zbiorniki na ścieki przeznaczone do rozbiórki, po stronie wschodniej częściowo utwardzone podwórze z otoczaków, utwardzony wjazd na teren pomiędzy budynkiem na działce 21/25 i budynkiem 21/56, skanalizowany ciek wodny przebiegający pod budynkiem na działce 21/56. Zgodnie z zapisem w planie zagospodarowania przestrzennego miejscowości Miłoszów - teren, na którym położony jest budynek oznaczony jest symbolem 5.5U (tereny usług publicznych). Dodatkowo na terenie 21/7 znajduje się przeznaczony do rozbiórki fundament budynku jednorodzinnego. c) Dane ogólne : Budynek o konstrukcji murowanej z kamienia. Słupy kamienne o przekroju okrągłym fi 35 – 37 cm. Sklepienia nad parterem łukowe ceglane. Bryła budynku zwarta, oparta na rzucie prostokąta. Konstrukcja dachu drewniana dwuspadowa, dwustolcowa w dwóch kondygnacjach, oparta na dwóch rzędach słupów głównych oraz dwóch rzędach słupów pośrednich. Budynek parterowy ze strychem użytkowym, niepodpiwniczony, z dachem dwuspadowym krytym dachówką ceramiczną, konstrukcja dwustolcowa w dwóch kondygnacjach. Pierwotnie obiekt był stajnią z częścią magazynową w poddaszu. Obecnie parter budynku jest użytkowany gospodarczo. Jedno z pomieszczeń na parterze było użytkowane jako stajnia dla koni. Na poddaszu budynku znajduje się strych. Zestawienie powierzchni: Powierzchnia zabudowy – 521,13 m2 Powierzchnia użytkowa – 838,70 m2 Kubatura – 4803,55 m3 7. Wykonawca zobowiązany jest także do ścisłej współpracy z ornitologiem w zakresie montażu półek lęgowych dla ptaków (dostarczonych przez ornitologa). Wykonawca dokona montażu w/w półek lęgowych w liczbie 8 szt. w terminie oraz zgodnie z wymogami określonymi w Decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu WPN.6401.307.2017.MK z dnia 24 października 2017 r. 8. Po ukończeniu wszystkich robót budowlanych i wykończeniowych objętych przedmiotem zamówienia, a przed uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, Wykonawca zobowiązany jest udostępnić obiekt wykonawcy realizującemu zadanie dot. dostawy i montażu wyposażenia budynku oraz ściśle z nim współpracować. Udostępnienie obiektu winno nastąpić w okresie 01.09.2019 – 15.11.2019 r. 9. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie inne czynności niezbędne do oddania robót do eksploatacji, a także dostarczyć dokumentację powykonawczą oraz uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie robót od właściwego organu administracji w terminie do dnia 15.11.2019 r. 10. Wykonawca przed zawarciem Umowy sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy zgodnie z pozycjami Tabeli Elementów Scalonych oraz w oparciu o Dokumentację przetargową i Ofertę Wykonawcy, który to harmonogram określać będzie kolejność wykonywania robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót z uwzględnieniem koniecznej koordynacji robót. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego dla opracowanego przez siebie harmonogramu. Harmonogram za zgodą Stron może być aktualizowany w trakcie realizacji Umowy, jednak bez możliwości wydłużenia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, w tym również jego skrócenia, tj. zakończenia przed dniem 01.09.2019 r. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji oraz finansowania przedmiotu Umowy, zostanie podpisany przez Strony i będzie stanowić załącznik do Umowy, stanowiąc zarazem jej integralną część. Zamawiający wymaga, aby wartość robót wykonanych i zafakturowanych w roku 2018 była nie niższa niż 25% i nie wyższa niż 30% wartości całkowitej, przy jednoczesnym wymogu, aby faktury częściowe wystawiane przez Wykonawcę na koniec każdego miesiąca miały wartość nie mniejszą niż 300.000 zł (brutto) i nie większą niż 600.000 zł (brutto). 11. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Części III SIWZ-OPZ, w skład którego wchodzą Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacja Projektowa oraz Przedmiar Robót. Przedmiar Robót stanowi dla Wykonawcy dokument pomocniczy do przygotowania oferty, nie stanowi i nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w zakresie zwiększenia wynagrodzenia ryczałtowego wprost wynikającego z umowy. Zważywszy na treść pytań zadanych przez Wykonawców we wcześniejszym postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, Zamawiający informuje ponadto, że w cenie ofertowej Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić: a) koszty uzupełnienia rolki z cegły wokół napisu z rokiem budowy na elewacji północnej. b) koszty odtworzenia/naprawy dekoracyjnego zwieńczenia z cegły znajdującego się na ścianach szczytowych (elewacja północna i południowa). c) koszty odtworzenia/naprawy uszkodzonych/wybrakowanych ceglanych łęków nad oknami. d) koszty odtworzenia/naprawy ceglanego gzymsu po obwodzie budynku w poziomie stropu nad parterem. e) koszty związane z zamurowaniem otworów okiennych zgodnie z rys. rzutu poddasza. f) koszty odtworzenia okapników z dachówki nad gzymsem ceglanym oraz nad łękami okiennymi. g) sufity podwieszane należy wykonać zgodnie z rysunkami przekrojów. Sufitów podwieszanych nie posiadają wyłącznie przestrzenie klatki schodowej. h) ścianki działowe na parterze należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, tj. w technologii G-K. i) wymurowanie ścian fundamentowych (wraz z jej izolacją poziomą i pionową) np. z bloczka betonowego, stanowiących podstawy pod projektowane ściany konstrukcyjne wydzielające klatkę schodową A, wymurowane na ławach fundamentowych. j) zakres zamówienia nie obejmuje wykonania iniekcji po obwodzie całego budynku. k) nadproża drzwi należy wykonać zgodnie z opisem konstrukcyjnym, dotyczy ścian wydzielających klatki schodowe. Nadproża okien (łuki) należy wykonać jako murowane z cegły klinkierowej. l) dla drzwi zewnętrznych otwieranych automatycznie, Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie drzwi o współczynniku U możliwie najniższym, dostępnym na rynku. Dla pozostałych drzwi, Zamawiający nie wyraża zgody na wnioskowaną zmianę. Produkty opisane w dokumentacji projektowej są dostępne na rynku. m) koszty wykonania (dostawy, montażu i uruchomienia) kurtyny powietrznej przy drzwiach recepcji. n) koszty wykonania instalacji zasilania centrali wentylacyjnej z kotłowni wraz z montażem izolacji rurociągów. o) wykonanie przyłącza gazowego rozumianego jako odcinek gazociągu od gazociągu zasilającego do kurka głównego służącego do przyłączania wewnętrznej instalacji gazowej nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Przyłącze gazowe zostanie wykonane przez Zakład Gazowniczy. Natomiast w cenie ofertowej należy uwzględnić koszty wykonania instalacji gazowej wewnętrznej (zgodnie z dokumentacją projektową) wraz z malowaniem rurociągów. p) koszty zakupu, dostawy i montażu przewodów kominowych. q) koszty wykonania próby szczelności kanalizacji sanitarnej. r) koszty zakupu, montażu przewodu ciśnieniowego fi 315 między studniami D2 i D3. s) koszty zakupu i montażu zaworu pierwszeństwa w węźle wodomierzowym należy uwzględnić w cenie ofertowej. Parametry zaworu pierwszeństwa zależą od instalacji hydroforowej, której częścią jest zawór pierwszeństwa (zawór pierwszeństwa musi być kompatybilny z instalacją hydroforową). t) przy ścianach z płyt kartonowo gipsowych pisuary należy montować na stelażach, w pozostałych przypadkach bezpośrednio do ściany. u) ustępy WC należy montować na stelażach. v) koszty wykonania przejść pionów wodnych, c.o., kanalizacyjnych oraz wpustów podłogowych przez stropy. w) w cenie ofertowej należy pominąć koszty związane z realizacją robót opisanych pozycją nr 12 przedmiaru robót elektrycznych. Pozycję tę wpisano omyłkowo. x) instalacje oddymiania należy wykonać zgodnie ze schematem producenta instalacji oddymiającej i wybranej centralki oddymiania wg DTR centrali. y) koszty montażu zabezpieczenia ścian za pomocą płyt z żywicy winylowej wraz z zakupem niezbędnych materiałów. z) dostawa i montaż wyposażenia łazienek w dozowniki mydła, suszarki, podajniki papieru, kosze na śmieci, szczotki wc itp. będzie przedmiotem oddzielnego zamówienia. aa) balustrady na klatkach schodowych mają być wykonane ze stali nierdzewnej. bb) szafa sieci strukturalnej, zgodnie z rysunkiem E6.1, ma mieć wielkość U12 cc) elewacja zewnętrzna powinna być wykonana zgodnie z projektem, szczegółowy opis znajduje się w dokumentacji technicznej. dd) drzwi D7; D8; D9; D12 i D13 muszą być wykonane jak aluminiowe. ee) zamawiający nie wyraża zgody na wykonanie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej. ff) Tablice TK i RZS stanowią element dostawy i projektu instalacji elektrycznej i należy je wykonać zgodnie ze schematem przedstawionym na rys. E4.2.1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wniesienia wadium w innej walucie niż złoty polski. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 r. poz. 359); 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Zachodnim WBK SA nr rachunku 07 1090 2398 0000 0006 0801 7184, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu PN/2018/02”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX 3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie; 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP..
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach