Przetargi.pl
roboty budowlane Rozbudowa i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Wrocławska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126308099 , fax. 126308099
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
    Wrocławska 1-3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126308099, fax. 126308099
    REGON: 351506868
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.5wszk.com.pl/auctions/przetargi_nieograniczone/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane Rozbudowa i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5. OPIS PRZEDMIOTU O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO: 5.1 Roboty budowlane ,,Rozbudowa i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie”, PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014-2020, PRIORYTET IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Nr Konkursu –nr POIS.09.01.00-IP.04-00-007/16 w ramach Działania 9.1 POIiŚ w zakresie wsparcia istniejących szpitalnych oddziałów ratunkowych, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk wstępnej intensywnej terapii (roboty budowlane, doposażenie) dla projektów realizowanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z wyłączeniem województwa mazowieckiego, Nr projektu wg SL2014 - POIS.09.01.00-00-0231/17. 5.2 W związku z tym, że przedmiot niniejszego zamówienia jest objęty wnioskiem o dofinansowanie o ze środków o których mowa w pkt 5.1, Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia. 5.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określono w ZAŁĄCZNIKACH Nr 4 i 5 do niniejszej SIWZ 5.4 Wykonawca w oparciu o opracowaną i zaakceptowaną przez Zamawiającego Dokumentację Projektową (ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ) zobowiązany jest do wykonania wszelkich czynności, dostaw i usług przewidzianych obowiązującymi przepisami i wynikających z treści SIWZ i jej załączników, a niezbędnych dla realizacji robót budowlano-montażowych w obiektach budowlanych oraz uzyskania pozytywnych decyzji właściwych instytucji w trakcie i po zakończeniu budowy, wraz z prawomocną decyzją o pozwoleniu na użytkowanie (zgodnie z decyzją nr 18/BZ/2018 wydaną przez Wojewodę Małopolskiego) obiektu oraz do przekazania obiektu Zamawiającemu. 5.5 Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. ustawą z dnia 07. lipca 1994 Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną oraz Dokumentacją Projektową (ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ). 5.6 Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy i przedłożenia Zamawiającemu potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polis ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk budowlanych na kwotę wynikającą z wartości brutto zawartej umowy w terminie do 7 dni liczonych od dnia przekazania terenu budowy, a następnie utrzymywania tego ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz przez okres do dnia upływu okresu gwarancji i rękojmi. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), ubezpieczenie o którym mowa powyżej winien posiadać każdy z Wykonawców realizujących wspólnie umowę lub ubezpieczenie takie winno obejmować wszystkich Wykonawców. Postanowienia ogólne dotyczące ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej • Wykonawca zobowiązuje się nie wprowadzać, żadnych zmian ograniczających zakres lub sumę ubezpieczenia do warunków ww. umów ubezpieczenia bez zgody Zamawiającego. • Szkody niepokryte z polis ubezpieczeniowych na skutek niewywiązania się przez Wykonawcę z zawartej umowy ubezpieczenia obciążają Wykonawcę. • Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia kontynuacji polis ubezpieczeniowych w terminie do 5 dni roboczych przed upływem ważności polis (oraz innych dokumentów potwierdzających ochronę ubezpieczeniową) dotychczas obowiązujących. W przypadku nie przedłożenia polis Zamawiającemu na kolejny okres ubezpieczenia, Zamawiający jest uprawniony do zawarcia umów ubezpieczenia na koszt Wykonawcy. • Wszelkie zmiany warunków ubezpieczenia oraz jej rozwiązanie, mogą być dokonane wyłącznie za zgodą Zamawiającego. • Wykonawca powiadomi ubezpieczyciela o ewentualnych zmianach charakteru robót oraz o ewentualnym zwiększeniu się wartości niniejszej umowy oraz w wszystkich aneksach zmieniających treść umowy przed ich zawarciem, oraz zobowiązuje się uzyskać zgodę ubezpieczyciela na wprowadzenie tych zmian przed ich zawarciem i zapewni w przypadku takich zmian adekwatność ochrony ubezpieczeniowej. • Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich warunków polisy ubezpieczeniowej oraz zobowiąże do jej przestrzegania także inne firmy formalnie zatrudnione przy realizacji kontraktu. • W wypadku przesunięcia terminu realizacji kontraktu Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedłużenia obowiązywania ww. ubezpieczeń o odpowiedni okres. 5.7 Wykonawca musi zaoferować okres 120-miesięcznej gwarancji na konstrukcję i pokrycie dachu oraz co najmniej 60-miesięczny (podlegające kryterium oceny oferty) okres gwarancji na wykonane pozostałe roboty i zainstalowane/wbudowane materiały, dostarczone urządzenia i instalacje liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się w czasie trwania gwarancji do wykonywania na koszt własny bieżącej konserwacji oraz przeglądów okresowych, serwisowych zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, przeglądów okresowych, serwisowych wynikających z opracowanej na koszt własny przez Wykonawcę instrukcji eksploatacji, a także przeglądów okresowych, serwisowych wynikających z przepisów Prawa budowlanego (Zamawiający precyzuje, że na Wykonawcy spoczywają także wszelkie koszty materiałów niezbędnych/zużytych do napraw i konserwacji.). Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia do dokumentacji powykonawczej tabeli uwzględniającej wszystkie zabudowane urządzenia i instalacje, terminy ich przeglądów i serwisowań. 5.8 W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców (zgodnie z treścią formularza oferty – załącznika nr 1 do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. W przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Postanowienia w/w stosuje się wobec dalszych podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 5.9 Ze względu na wykonywanie prac budowlanych na terenie działającego Szpitala z Polikliniką (bez możliwości całkowitego wyłączenia z użytkowania budynku), organizacja robót musi być uzgodniona i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego, nie może nadmiernie utrudniać działalności Szpitala oraz ma zapewniać kontynuowanie niezmiennego zakresu świadczeń medycznych. Zamawiający zastrzega sobie pełne prawo do zmian w organizacji i lokalizacji pracy SOR, a Wykonawca umożliwi we własnym zakresie i na własny koszt wprowadzenie tych zmian do realizacji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości użytkowania windy w budynku nr 4 na cele budowlane. 5.10 Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców nie później niż na 7 dni przed terminem otwarcia składania ofert. Stosowana informacja w tym zakresie określająca miejsce, datę i godzinę przeprowadzenia wizji lokalnej zostanie zamieszczona na stronie Zamawiającego w miejscu dotyczącym przedmiotowego przetargu, w ciągu 3 dni od dnia ogłoszenia postępowania i wywieszenia SIWZ-u. 5.11 Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania robót budowlanych (za wyjątkiem kierownika budowy/robót/konserwatora dzieł sztuki w zakresie elewacji budynków zabytkowych) zatrudnione były przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 5.12 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 39. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 140 000,00 zł(słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszczalna jest jedna lub kilka następujących form: pieniądz (przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) 40. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP-ZOZ w Krakowie BGK/Oddział Kraków, : 97 1130 1150 0012 1150 9320 0004 41. Potwierdzona kopia dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium musi być dołączona do oferty. Oryginał świadczący o wniesieniu wadium, dotyczy tylko poręczenia, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, musi być złożony w osobnej kopercie w Kancelarii Szpitala wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 24.04.2018 do godz. 11:00. 42. Zamawiający zastrzega, że w przypadku złożenia poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, poręczyciel (gwarant) zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 43. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na rachunek bankowy podany przez Wykonawcę. 44. Zamawiający zatrzymuje wadium na warunkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 12.1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ(wypełnić pkt 1!!!! ewentualnie oświadczenie dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje czyli oświadczenie z pkt 2). 12.1.2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ(wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 12.1.3 Wypełniony Załącznik nr 1 – formularz ofertowy 12.1.4 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 12.1.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 12.1.6 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 12.1.7 Dokumenty wskazane w pkt 12.1.5-12.1.6 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 12.1.8 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach