Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE – Realizacja robót instalacyjnych, związanych z wykonaniem i uruchomieniem systemu SKD, w tym dostawy i montaż urządzeń, dla budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, Dąbrowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343684430
  • Data zamieszczenia: 2023-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    Dąbrowskiego
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343684430
    REGON: 000571576
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.so.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE – Realizacja robót instalacyjnych, związanych z wykonaniem i uruchomieniem systemu SKD, w tym dostawy i montaż urządzeń, dla budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane instalacyjne, związane z wykonaniem i uruchomieniem system SKD (system kontroli dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie przy ul. Kwiatkowskiego 2;Zakres robót i czynności do wykonania określają:a) dokumentacja projektowa pn. PROJEKT TECHNICZNY Systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy Sądu Rejonowego w Myszkowie przy ul. Kwiatkowskiego 2 – Załącznik nr 1. do SWZ - tylko w zakresie systemu kontroli dostępu i doprowadzenia instalacji do trzeciego czytnika systemu rejestracji czasu pracy bez dostawy czytnika,b) opis uzupełniający, opisujący stan istniejący – Załącznik nr 1.1 do SWZ,UWAGA!!!Wykonawca zobowiązany jest wycenić przedmiot zamówienia w oparciu o pełną dokumentację projektową wraz z pozostałymi elementami składającymi się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wszystkichelementów w nich ujętych, tylko w zakresie systemu kontroli dostępu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych zero groszy);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Katowicachnr konta: 85 1130 1017 0021 1000 4490 0004Sumy depozytowe Minister Finansów – Sąd Okręgowy w Częstochowie z dopiskiem:„Wadium w postępowaniu znak: IR-260-11.2023Systemy SKD – SR Myszków”.Uwaga!Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust 4 tego Rozdziału SWZ, przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert .5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie PZP;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Sąd Okręgowy w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 23/35;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 226 ust. 1 pkt 14 Ustawy PZP).7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP):Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP):Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 1 pkt 3) ustawy PZP):W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne i opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 150 000,00 złotych (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy).4) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy PZP):W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:A) w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, obejmujące swoim zakresem wykonanie robót instalacyjnych teletechnicznych/ telekomunikacyjnych w budynku, o wartości robót w tym zakresie nie mniejszej niż 150000,00 złotych (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy) netto – dla każdej z wymaganych dwóch robót, każda w ramach jednej, odrębnej umowy/kontraktu;B) skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej:a) jedną (1) osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych w tym zakresie;b) jedną (1) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych (minimalnie w telekomunikacji przewodowej), która będzie pełniła funkcje kierownika robótbudowlanych w tym zakresie;c) jedną (1) osobę posiadającą uprawnienia potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym dozoru i eksploatacji w zakresie montażu i prac kontrolno-pomiarowych urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, wydanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2022, poz. 1392).UWAGA!Zamawiający dopuszcza łącznie funkcji określonych powyżej w zapisach pkt. B) lit. a) i b).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach