Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie przebudowy parteru budynku nr 2 na potrzeby Hematologii przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni – I Etap oraz Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie rozbudowy parteru budynku nr 2 o dodatkowe powierzchnie użytkowe szpitala usytuowanego przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni – II Etap realizowanych w ramach projektu pn. „Zwiększenie dostępności do wysokiej jakości usług zdrowotnych w zakresie diagnostyki i leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez utworzenie i wyposażenie oddziału Hematologii w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.”

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie przebudowy parteru budynku nr 2 na potrzeby Hematologii przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni – I Etap oraz Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie rozbudowy parteru budynku nr 2 o dodatkowe powierzchnie użytkowe szpitala usytuowanego przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni – II Etap realizowanych w ramach projektu pn. „Zwiększenie dostępności do wysokiej jakości usług zdrowotnych w zakresie diagnostyki i leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez utworzenie i wyposażenie oddziału Hematologii w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa etapy i stanowi realizację: 1) Projektu pn.: Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie przebudowy szpitalnego budynku nr 2 w parterze na terenie działki nr 1709 obręb Redłowo 0025 przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni – ETAP I; 2) Projektu pn.: Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie rozbudowy budynku szpitalnego nr 2 w parterze o dodatkowe powierzchnie użytkowe szpitala usytuowanego na terenie działki nr 1709 obręb Redłowo 0025 przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie decyzji dopuszczającej do użytkowania – ETAP II. 2. Dane ogólne dla I etapu. Roboty budowlane i instalacyjne wykonywane będą na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej dla I etapu realizacji zadania, wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi, która jest integralną częścią Opisu Przedmiotu Zamówienia. Decyzja o pozwoleniu na przebudowę Nr RAA III.6740.32.2017.KB-840/1 z dnia 02.03.2017r. Ponadto Wykonawca ma obowiązek wykonać projekt budowlany zamienny z uwagi na zmianę stref pożarowych zgodnie z projektem wykonawczym. Etap I do czasu uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę należy realizować zgodnie z aktualnym pozwoleniem na budowę. 1) Dokumentacja projektowa - projekty budowlane i wykonawcze wszystkich branż dla ETAPU I wraz z projektem technologii medycznej. 2) Asortyment robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: - Roboty budowlane - Instalacje zewnętrzne deszczowa i elektryczne - Instalacja wewnętrzna wody zimnej i ciepłej - Instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej - Wentylacja - Gazy medyczne - Instalacje elektryczne Roboty, których dotyczy zamówienie, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót budowlanych przebudowy pawilonu szpitalnego i budowy instalacji wodociągowo – kanalizacyjnej centralnego ogrzewania wentylacji, gazów medycznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Roboty instalacyjne zabezpieczające prawidłowe funkcjonowanie na czas przebudowy, pomieszczeń nie objętych opracowaniem projektowym, a znajdujących się w tym obiekcie lub będących powiązanych instalacyjnie z przedmiotowym budynkiem. Szczegółowe określenie robót: - roboty rozbiórkowe, - roboty murowe, - roboty montażowe - ścianki działowe - sufity podwieszone - posadzki - drzwi i przegrody systemowe, - okna, rolety, - roboty wykończeniowe, - montaż rurociągów, - montaż armatury, - montaż urządzeń sanitarnych, - badanie instalacji, - wykonanie izolacji termicznej, - regulacja działania instalacji, - instalacji elektrycznych siłowych, gniazd wtykowych i oświetleniowych, - instalacji elektrycznych technologii szpitalnej, - instalacji wyrównawczej i przeciwprzepięciowej, - instalacji tras kablowych, - rozdzielnic elektrycznych, - instalacji CCTV, - instalacji okablowania strukturalnego, - instalacji RTV, - instalacji KD i wideodomofonowej, - instalacji SSP. Rozbiórki. W obszarze objętym opracowaniem rozebranie szeregu ścianek działowych z demontażem wszystkich drzwi i wygrodzeń wewnętrznych. Przewiduje się zerwanie warstw posadzkowych na wszystkich stropach oraz gresowych okładzin klatek schodowej. Należy rozebrać wszystkie stropy podwieszone oraz obudowy instalacji. Do rozbiórki przewidziano wszystkie instalacje z wyjątkiem zasilania c.o., pionów kanalizacji sanitarnej. Przekucia i rozkucia. Roboty budowlane. Ściany istniejące wykonane są z cegły ceramicznej, projektowane w części istniejącej należy wykonać jako murowane z boczków gazobetonowych gr. 6, 8 i 12cm o odporności ogniowej – min. EI30. Naświetla w ścianach działowych z profili aluminiowych również w klasie EI30. Piony instalacyjne należy obudować ściankami w systemie GK o odporności ogniowej EI 60. Ścianki wydzielające pomieszczenie techniczne, należy wykonać w klasie REI60. Tynki wewnętrzne. W zdecydowanej większości zaprojektowano tynki tradycyjne wapienno-cementowe, wyjątek stanowi ściana styku z budynkiem nr 2, wykończona płyta GK. Tynki zewnętrzne. Ściany należy otynkować cienkowarstwową mineralną wyprawą strukturalną o wysokiej paroprzepuszczalności; malowanie farbami zewnętrznego stosowania – wg projektu kolorystyki. Nadproża projektowane – prefabrykowane belki L19; wylewane żelbetowe i stalowe wg opracowania konstrukcji. Stropy. Stropy w części istniejącej należy uzupełnić fragment stropu po rozbiórce dźwigu towarowego. Przekucia niezbędne dla przeprowadzenia instalacji, należy wykonać wg projektu konstrukcji. Wymagana odporność ogniowa stropów – REI60. Posadzki. Nowe warstwy posadzkowe na stropach należy wykonać wg opisów na rysunkach przekrojów. Okna. Generalnie wszystkie okna istniejące (PVC) pozostają; ze względu na wprowadzenie wentylacji mechanicznej w skrzydłach otwieranych należy wymienić okucia na zamykane kluczem, uniemożliwiające niepożądane ich otwieranie. Parapety - wewnętrzne z PVC gładkie białe osadzone w licu ściany podparapetowej wnęki; połączenia ze ścianą wszędzie szczelne. W oknach od strony nasłonecznionej należy zamontować rolety przeciwsłoneczne wewnętrzne. Drzwi. Drzwi zewnętrzne – z profili aluminiowych lakierowanych, szkło jednokomorowe, bezpieczne. Drzwi wewnętrzne na ciągach komunikacyjnych– profile aluminiowe lakierowane, szklone szybą pojedynczą bezpieczną lub pełnym panelem. Drzwi do śluz izolatek przeszklone i szczelne. Do pozostałych pomieszczeń - drzwi drewniane płytowe laminowane HPL lub CPL z ościeżnicą stalową regulowaną. System kontroli dostępu należy zastosować w drzwiach wejściowych części izolowanej. Do gabinetu diagnostyczno-zabiegowego i pokoju medycznego należy zastosować drzwi o podwyższonej izolacyjności akustycznej do 42-45 dB. System kontroli dostępu należy zastosować w drzwiach wejściowych, do gabinetu diagnostyczno-zabiegowego i pokoju medycznego - proponuje się system zbliżeniowy. Część drzwi – przejście do drugiej strefy pożarowej, do pomieszczeń wydzielonych pożarowo, drzwi w obrębie obudowanej klatki schodowej – winny posiadać odpowiednią klasę odporności ogniowej. W piwnicy w klatce schodowej klasa odporności ogniowej – EI30; przejście do drugiej strefy pożarowej parteru – EI60. Na korytarzu oddziału drzwi dymoszczelne. Izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe. Izolacje poziome posadzek. W pomieszczeniach tak zwanych mokrych dodatkowo należy ułożyć folię w płynie; pod kabiny natryskowe system izolacji - "TARAS-BASEN". Izolacje termiczne. Budynek istniejący posiada izolacje termiczną ścian zewnętrznych i stropodachu. Docieplenie ścian zewnętrznych wykonano metodą lekko-mokrą; ze względów p-poż. wymagane pasy szerokości 2m z wełny mineralnej na styku z budynkiem sąsiednim (odrębna strefa pożarowa). Izolacje akustyczne. W warstwy podposadzkowe na stropach należy ułożyć warstwę styropianu, odpowiednio dobierając ich grubość w celu utrzymania obecnego poziomu posadzek wszystkich kondygnacji. Warstwy te stanowić będą izolację akustyczną stropów. Roboty wykończeniowe wewnętrzne. Wykończenie ścian. Wykończenie ścian powinno w kolorystyce i układach graficznych uwzględniać oczekiwania pacjentów; kolorystyka jasna, pogodna, pastelowa. Wnętrza izolatek według opracowania wnętrz. W pomieszczeniach o szczególnie wysokich wymogach sanitarnych i konieczności łatwego utrzymania czystości - zespół pomieszczeń izolatek. - wykładzina PCV spawana bezspoinowa do pełnej wysokości pomieszczeń. Ścienną wykładzinę PVC minimum 2mm proponuje się na ciągach komunikacyjnych i ścianach naprzeciwległych dla szczytów łóżek w pokojach chorych w formia pasów odbojowych. Również z takiej okładziny należy wykonać fartuchy wokółumywalkowe. Pozostałe powierzchnie ścian należy pomalować do pełnej ich wysokości farbą silikonową lub silikatową higieniczną, antybakteryjną, zmywalną, odporna na środki dezynfekcyjne. Pod wszystkie farby należy stosować gładź gipsową. Ściany sugeruje się wykończyć narożnikami z kształtek PVC Wszystkie okładziny winny posiadać certyfikaty umożliwiające stosowania ich w pomieszczeniach zakładów opieki zdrowotnej. Sufity. Sufity podwieszone szczelne - GK malowane farbą białą higieniczną antybakteryjna w zespołach pomieszczeń izolatek, pozostałe modularne higieniczne. Roboty instalacyjne branży sanitarnej. Zakłada się wykorzystanie istniejącego uzbrojenia terenu szpitala w ramach posiadanych parametrów dostawy i odbioru poszczególnych mediów. Wszystkie media opomiarowane będą dla każdej kondygnacji. Wentylacja – mechaniczna. Wentylacja - dla całego oddziału mechaniczna nawiewno-wywiewna, dla pomieszczeń izolowanych i filtrem HEPA H12- H13 dla pomieszczeń o klasie czystości H2 z nawiewnikiem laminarnym przy 19 krotnej wymianie powietrza. Centrale wentylacyjne zewnętrzne montowane na dachach obiektów szpitalnych. Przejścia przez elementy oddzielenia pożarowego zabezpieczone klapami p.poż. Instalacje wod-kan. Oddział wyposażony będzie w instalacje sanitarne: wody zimnej bytowej, wody ciepłej, kanalizacji sanitarnej. Urządzenia sanitarne w kabinach higieniczno-sanitarnych i pozostałych pomieszczeniach gdzie występują - urządzenia sanitarne będą tej samej serii oraz w przypadku zmiany - armatura jednego systemu, jednej serii. Niezależnie od producenta armatura o podwyższonych parametrach antybakteryjnych. Rozmieszczenie urządzeń sanitarnych musi gwarantować normatywne odległości przed nimi - 60 cm oraz od ściany, w osi minimum 45 cm, baterie ścienne, dodatkowo uchwyty ułatwiające korzystanie z sanitariatów. Na korytarzu Oddziału przewiduje się hydranty 25 z wężem elastycznym. Instalacja gazów medycznych. Należy wykonać rozbudowę sieci gazów medycznych: tlenu medycznego, próżni medycznej, powietrza medycznego. Odbiór gazów w obrębie oddziału będzie możliwe dzięki gniazdom poboru typu AGA w salach chorych w panelach naściennych nadłóżkowych, bezpośrednio na ścianach w gabinetach zabiegowych. Wpięcie instalacji do magistrali istniejącej Instalacja wewnętrzna c.o. - grzejniki płytowe higieniczne, - grzejniki zaopatrzone w zawory termoregulacyjne - zamontowanie grzejników umożliwiające utrzymanie wokół nich czystości. Roboty instalacyjne branży elektrycznej. Wymagane instalacje elektryczne. Obiekt posiada zasilanie podstawowe i rezerwowe. Rozdzielnie uwzględniające zapotrzebowanie na obwody instalacji elektrycznych wewnętrznych. Ilość obwodów, ich rodzaj oraz wartości zabezpieczeń uwzględnią funkcję pomieszczenia, jak i również wymagania zainstalowanych aparatów i urządzeń medycznych. Przewiduje się uziemienia rozdzielni oraz połączenia wyrównawcze. Instalacje elektryczne wewnętrzne: - instalacje oświetlenia ogólnego, nocnego, miejscowego i awaryjnego (ewakuacyjne, kierunkowe) zainstalowane oprawy muszą gwarantować łatwe utrzymanie ich w czystości, - instalacje zasilania urządzeń technologicznych, - instalacje zasilania gniazd wtykowych 1~faz., i dedykowanych z UPS, - instalacje zasilania lamp bezcieniowych, - instalacje tras kablowych, - instalacje uziemiające i wyrównania potencjałów w tym połączenia instalacji wyrównawczej z podłogą półprzewodzącą, a także przeciwprzepięciowe, Instalacje teletechniczne: - instalacja telefoniczna, - instalacja sygnalizacji i kontroli gazów medycznych, - instalacja sygnalizacji przyzywowej, - instalacja wideodomofonowa, - instalacja telewizji cyfrowej naziemnej i satelitarnej z odbiornikiem w każdym pokoju chorych i pokoju medycznym, - instalacji okablowania strukturalnego, - instalacja kontroli dostępu według ustaleń z Inwestorem, - instalacja systemu monitoringu obiektowego dla korytarza oraz gwarantujące wgląd do pomieszczeń o ograniczonym zasięgu obserwacji wzrokowej, - instalacja systemu CCTV, - instalacja systemu sygnalizacji pożaru. Roboty wykończeniowe wewnętrzne Posadzki - wykonanie nowych warstw posadzkowych na stropach, na nowych warstwach należy ułożyć wykładziny PVC bezspoinowe, antypoślizgowe, odporne na środki dezynfekcyjne; cokoły przy styku ze ścianą - wywinięte na wys. 10 cm. W pomieszczeniach „mokrych” zastosować posadzki w systemie o wskaźniku antypoślizgowości minimum R11, pozostałe R9. W gabinetach zabiegowych R9 antyelektrostatyczne. Wszystkie posadzki muszą posiadać odpowiednie atesty o przydatności dla obiektów służby zdrowia. Ściany należy pomalować do pełnej wysokości farbą silikonową lub silikatową higieniczną, zmywalną, odporną na środki dezynfekcyjne. Pod wszystkie farby należy stosować gładź gipsową. Wszystkie okładziny winny posiadać certyfikaty umożliwiające stosowania ich w pomieszczeniach zakładów opieki zdrowotnej. W gabinetach zabiegowych, kabinach higieniczno-sanitarnych, ustępach, pomieszczeniach porządkowych oraz w innych w formie fartuchów przy-umywalkowych wklejana okładzina PVC bezspoinowa, odporna na środki dezynfekcyjne. Ściany należy wykańczać odbojnicami i narożnikami z kształtek PVC. Pasy załóżkowe także wykończone PVC. Wyposażenie szczegóły zawiera technologia. Lampy bezcieniowe - wyposażenie gabinetów zabiegowych Wyposażenie wokół umywalkowe i sanitarne - lustra wklejane, pojemniki na mydło i płyn dezynfekcyjny, pojemnik na ręczniki papierowe, kosz pedałowy z blachy kwasoodpornej, uchwyt na papier toaletowy, szczotka sedesowa, uchwyty dla niepełnosprawnych. Wykazy pomieszczeń zawarte są w projekcie architektury. Załączniki: Projekt budowlany, Projekty wykonawcze, Specyfikacja techniczna 3. Dane ogólne dla II etapu. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia Roboty budowlane i instalacyjne wykonywane będą na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej dla realizacji zadania, wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi, które są integralną częścią Opisu Przedmiotu Zamówienia. Decyzja pozwolenia na budowę Nr RAA III.6740.102.2017.MPŁ-840/1 z dnia 19.06.2017r. Przedsięwzięcie realizowane będzie dla II etapu zadania. Dokumentacja projektowa projekty budowlane i wykonawcze wszystkich branż dla ETAPU II wraz z projektem technologii medycznej. Asortyment robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: - Roboty budowlane - Instalacje zewnętrzne deszczowa i elektryczne - Instalacja wewnętrzna wody zimnej i ciepłej - Instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej - Wentylacja - Gazy medyczne - Instalacje elektryczne Roboty , których dotyczy zamówienie, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót budowlanych, rozbudowy pawilonu szpitalnego i budowy instalacji wodociągowo – kanalizacyjnej centralnego ogrzewania wentylacji, gazów medycznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Roboty instalacyjne zabezpieczające prawidłowe funkcjonowanie na czas rozbudowy, pomieszczeń nie objętych opracowaniem projektowym, a znajdujących się w tym obiekcie lub będących powiązanych instalacyjnie z przedmiotowym budynkiem. Szczegółowe określenie robót: - roboty rozbiórkowe w tym wycinka drzew - roboty fundamentowe - roboty murowe - roboty montażowe - roboty drogowe - ścianki działowe - sufity podwieszone - posadzki - drzwi i przegrody systemowe - okna, rolety - roboty wykończeniowe - montaż rurociągów - montaż armatury - montaż urządzeń sanitarnych - badanie instalacji - wykonanie izolacji termicznej - regulacja działania instalacji - instalacji elektrycznych siłowych, gniazd wtykowych i oświetleniowych, - instalacji elektrycznych technologii szpitalnej, - instalacji wyrównawczej i przeciwprzepięciowej, - instalacji tras kablowych, - rozdzielnic elektrycznych, - instalacji CCTV, - instalacji okablowania strukturalnego, - instalacji RTV, - instalacji KD i wideodomofonowej - instalacji SSP . Rozbiórki. Elementy drogowe, przekucia i rozkucia, zdemontowanie koszy okien piwnicznych, rozbiórka elementów małej architektury, wycinka drzew i krzewów. Roboty budowlane. Fundamenty. Ławy fundamentowe żelbetowe wylewane Ściany fundamentowane Murowane z bloczków betonowych na zaprawie cementowej Ściany parteru części rozbudowywanej Wszystkie ściany parteru projektuje się murowane tradycyjnie z bloczków gazobetonowych 24 cm i 12 cm na zaprawie wapienno-cementowej Ściany istniejące Naświetla w ścianach działowych z profili aluminiowych również w klasie EI30. Piony instalacyjne należy obudować ściankami w systemie GK o odporności ogniowej EI 60. Ścianki wydzielające pomieszczenie techniczne, należy wykonać w klasie REI60. Tynki wewnętrzne. W zdecydowanej większości zaprojektowano tynki tradycyjne wapienno-cementowe, wyjątek stanowi ściana styku z budynkiem nr 2 , wykończona płytą GK. Tynki zewnętrzne. Ściany należy otynkować cienkowarstwową mineralną wyprawą strukturalną o wysokiej paroprzepuszczalności; malowanie farbami zewnętrznego stosowania – wg projektu kolorystyki. Nadproża projektowane – prefabrykowane belki L19; wylewane żelbetowe i stalowe wg opracowania konstrukcji. Stropy w części rozbudowywanej. Projektuje się gęstożebrowe stropy stężone. Stropy w części istniejącej należy uzupełnić fragment stropu po rozbiórce dźwigu towarowego. Przekucia niezbędne dla przeprowadzenia instalacji, należy wykonać wg projektu konstrukcji. Wymagana odporność ogniowa stropów – REI60. Posadzki. Nowe warstwy posadzkowe na stropach należy wykonać wg opisów na rysunkach przekrojów. Dach w części rozbudowywanej. Stropodach z warstwą spadkową z keramzytobetonu i izolacją z wełny skalnej twardej. Warstwy izolacyjne – wg opisów na rysunkach przekrojów; krycie papą termozgrzewalną na papie podkładowej. Wymagana odporność ogniowa –RE30. Okna w części rozbudowywanej. Okna zewnętrzne PVC w izolatkach jako witryny nie otwieralne, dodatkowo w elewacji od budynku nr 3 witryny o odporności ogniowej E60. Parapety - wewnętrzne z PVC gładkie białe osadzone w licu ściany podparapetowej wnęki; połączenia ze ścianą wszędzie szczelne. W oknach od strony nasłonecznionej należy zamontować rolety przeciwsłoneczne wewnętrzne. Drzwi. Drzwi zewnętrzne – z profili aluminiowych lakierowanych, szkło jednokomorowe, bezpieczne. Drzwi wewnętrzne na ciągach komunikacyjnych – profile aluminiowe lakierowane, szklone szybą pojedynczą bezpieczną lub pełnym panelem. Drzwi do śluz izolatek przeszklone i szczelne. Do pozostałych pomieszczeń - drzwi drewniane płytowe laminowane HPL lub CPL z ościeżnicą stalową regulowaną. System kontroli dostępu należy zastosować w drzwiach wejściowych części izolowanej. Do gabinetu diagnostyczno-zabiegowego i pokoju medycznego należy zastosować drzwi o podwyższonej izolacyjności akustycznej do 42-45 dB. System kontroli dostępu należy zastosować w drzwiach wejściowych, do gabinetu diagnostyczno-zabiegowego i pokoju medycznego - proponuje się system zbliżeniowy. Na korytarzu oddziału drzwi dymoszczelne. Izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe Izolacja pionowa ścian fundamentowych oparta na masach asfaltowo-kauczukowych. Izolacje poziome na bazie bezspoinowych powłok uszczelniających. Izolacje poziome posadzek. W pomieszczeniach tak zwanych mokrych dodatkowo należy ułożyć folię w płynie; pod kabiny natryskowe system izolacji - "TARAS-BASEN". Izolacje termiczne. Zaprojektowano wełnę skalną jako materiał izolujący termicznie zarówno ściany jak i dach, zaś posadzkę na gruncie należy wyizolować styropianem XPS. Ściany fundamentowe - polistyren ekstrudowany XPS. Budynek istniejący posiada izolacje termiczną ścian zewnętrznych i stropodachu. Roboty wykończeniowe wewnętrzne. Wykończenie ścian. Wykończenie ścian powinno w kolorystyce i układach graficznych uwzględniać oczekiwania pacjentów; kolorystyka jasna, pogodna, pastelowa. Wnętrza izolatek według opracowania wnętrz. W pomieszczeniach o szczególnie wysokich wymogach sanitarnych i konieczności łatwego utrzymania czystości - zespół pomieszczeń izolatek - wykładzina PCV spawana bezspoinowa do pełnej wysokości pomieszczeń. Ścienną wykładzinę PVC minimum 2mm proponuje się na ciągach komunikacyjnych i ścianach naprzeciwległych dla szczytów łóżek w pokojach chorych w formie pasów odbojowych. Również z takiej okładziny należy wykonać fartuchy wokół-umywalkowe. Pozostałe powierzchnie ścian należy pomalować do pełnej ich wysokości farbą silikonową lub silikatową higieniczną, antybakteryjną, zmywalną, odporna na środki dezynfekcyjne. Pod wszystkie farby należy stosować gładź gipsową. Ściany sugeruje się wykończyć narożnikami z kształtek PVC. Wszystkie okładziny winny posiadać certyfikaty umożliwiające stosowania ich w pomieszczeniach zakładów opieki zdrowotnej. Sufity. Sufity podwieszone szczelne - GK malowane farbą białą higieniczną antybakteryjna w zespołach pomieszczeń izolatek, pozostałe modularne higieniczne. Roboty instalacyjne branży sanitarnej. Zakłada się wykorzystanie istniejącego uzbrojenia terenu szpitala w ramach posiadanych parametrów dostawy i odbioru poszczególnych mediów. Wentylacja – mechaniczna. Wentylacja - dla całego oddziału mechaniczna nawiewno-wywiewna, dla pomieszczeń izolowanych i filtrem HEPA H12- H13 dla pomieszczeń o klasie czystości H2 z nawiewnikiem laminarnym przy 19 krotnej wymianie powietrza. Centrale wentylacyjne zewnętrzne montowane na dachach obiektów szpitalnych. Przejścia przez elementy oddzielenia pożarowego zabezpieczone klapami p.poż. Instalacje wod-kan. Oddział wyposażony będzie w instalacje sanitarne: wody zimnej bytowej, wody ciepłej, kanalizacji sanitarnej. Urządzenia sanitarne w kabinach higieniczno-sanitarnych i pozostałych pomieszczeniach gdzie występują - urządzenia sanitarne będą tej samej serii oraz w przypadku zmiany - armatura jednego systemu, jednej serii. Niezależnie od producenta armatura o podwyższonych parametrach antybakteryjnych. Rozmieszczenie urządzeń sanitarnych musi gwarantować normatywne odległości przed nimi - 60 cm oraz od ściany, w osi minimum 45 cm, baterie ścienne, dodatkowo uchwyty ułatwiające korzystanie z sanitariatów. Na korytarzu Oddziału przewiduje się hydranty 25 z wężem elastycznym Instalacja gazów medycznych. Należy wykonać rozbudowę sieci gazów medycznych: tlenu medycznego, próżni medycznej, powietrza medycznego. Odbiór gazów w obrębie oddziału będzie możliwe dzięki gniazdom poboru typu AGA w salach chorych w panelach naściennych nadłóżkowych, bezpośrednio na ścianach w gabinetach zabiegowych. Wpięcie instalacji do magistrali istniejącej Instalacja wewnętrzna c.o.: - grzejniki płytowe higieniczne, - grzejniki zaopatrzone w zawory termoregulacyjne - zamontowanie grzejników umożliwiające utrzymanie wokół nich czystości. Roboty instalacyjne branży elektrycznej. Wymagane instalacje elektryczne. Obiekt posiada zasilanie podstawowe i rezerwowe. Rozdzielnie uwzględniające zapotrzebowanie na obwody instalacji elektrycznych wewnętrznych. Ilość obwodów, ich rodzaj oraz wartości zabezpieczeń uwzględnią funkcję pomieszczenia, jak i również wymagania zainstalowanych aparatów i urządzeń medycznych. Przewiduje się uziemienia rozdzielni oraz połączenia wyrównawcze. Instalacje elektryczne wewnętrzne: - instalacje oświetlenia ogólnego, nocnego, miejscowego i awaryjnego (ewakuacyjne, kierunkowe) zainstalowane oprawy muszą gwarantować łatwe utrzymanie ich w czystości, - instalacje zasilania urządzeń technologicznych, - instalacje zasilania gniazd wtykowych 1~faz., i dedykowanych z UPS, - instalacje zasilania lamp bezcieniowych, - instalacje tras kablowych, - instalacje uziemiające i wyrównania potencjałów w tym połączenia instalacji wyrównawczej z podłogą półprzewodzącą, a także przeciwprzepięciowe Instalacje teletechniczne: - instalacja telefoniczna - instalacja sygnalizacji i kontroli gazów medycznych - instalacja sygnalizacji przyzywowej - instalacja wideodomofonowa - instalacja telewizji cyfrowej naziemnej i satelitarnej z odbiornikiem w każdym pokoju chorych i pokoju medycznym. - instalacji okablowania strukturalnego - instalacja kontroli dostępu według ustaleń z Inwestorem - instalacja systemu monitoringu obiektowego dla korytarza oraz gwarantujące wgląd do pomieszczeń o ograniczonym zasięgu obserwacji wzrokowej - instalacja systemu CCTV - instalacja systemu sygnalizacji pożaru. Roboty wykończeniowe wewnętrzne Posadzki - wykonanie nowych warstw posadzkowych na stropach, na nowych warstwach należy ułożyć wykładziny PVC bezspoinowe, antypoślizgowe, odporne na środki dezynfekcyjne; cokoły przy styku ze ścianą - wywinięte na wys. 10 cm. W pomieszczeniach „mokrych” zastosować posadzki w systemie o wskaźniku antypoślizgowości minimum R11, pozostałe R9. W gabinetach zabiegowych R9 antyelektrostatyczne. Okładzina biegów i spoczników klatek schodowych – jak posadzki na stropach. Wszystkie posadzki musza posiadać odpowiednie atesty o przydatności dla obiektów służby zdrowia. Ściany należy pomalować do pełnej wysokości farbą silikonową lub silikatową higieniczną, zmywalną, odporną na środki dezynfekcyjne. Pod wszystkie farby należy stosować gładź gipsową. Wszystkie okładziny winny posiadać certyfikaty umożliwiające stosowania ich w pomieszczeniach zakładów opieki zdrowotnej. W gabinetach zabiegowych, kabinach higieniczno-sanitarnych, ustępach, pomieszczeniach porządkowych oraz w innych w formie fartuchów przyumywalkowych wklejana okładzina PVC bezspoinowa, odporna na środki dezynfekcyjne. Ściany należy wykańczać odbojnicami i narożnikami z kształtek PVC. Pasy załóżkowe także wykończone PVC Wyposażenie szczegóły zawiera technologia. Lampy bezcieniowe - wyposażenie gabinetów zabiegowych Wyposażenie wokół umywalkowe i sanitarne - lustra wklejane, pojemniki na mydło i płyn dezynfekcyjny, pojemnik na ręczniki papierowe , kosz pedałowy z blachy kwasoodpornej, uchwyt na papier toaletowy, szczotka sedesowa, uchwyty dla niepełnosprawnych. Wykazy pomieszczeń zawarte są w projekcie architektury. Załączniki: Projekt budowlany, Projekty wykonawcze, Technologia medyczna I i II etap, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, DODATKOWE INFORAMCJE ZWIĄZANE Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA: 1. Wyposażenie wokół umywalkowe i sanitarne tj. lustra wklejane, pojemniki na mydło i płyn dezynfekcyjny, pojemnik na ręczniki papierowe, kosz pedałowy z blachy kwasoodpornej, uchwyt na papier toaletowy, szczotka sedesowa, uchwyty dla niepełnosprawnych, uchwyt łazienkowy, lampy bezcieniowe opisane w projekcie technologii – symbol Z 21 i macerator - są przedmiotem zamówienia. 2. W I I II etapie projektu należy przyjąć 23 łóżka. Dziewięć łóżek w I etapie i czternaście łóżek w II etapie. Łączna ilość łóżek oraz paneli przyłóżkowych dla I i II etapu wynosi 23.Rozmieszczenie łóżek należy przyjąć jak w projekcie technologii . 3. Dla celów przygotowania oferty należy wycenić cokół pod zbiornik ciekłego azotu wraz z ogrodzeniem bez zbiornika i instalacji wg opisu poniżej: fundament na głębokości 1 m, z czego 10 cm ma wystawać ponad powierzchnię gruntu. Pod fundament wkopać bednarkę (40x 4 mm) – ocynkowaną i wyprowadzić z boku postumentu. Będzie to służyć do uziemienia zbiornika. Fundament należy ogrodzić płotem o wysokości 2 m i o wymiarach 3x3 m. Na frontowej części płotu ( od tej strony gdzie będzie podjeżdżać cysterna) należy umieścić zamykaną na klucz furtkę. W lewym rogu postumentu ( patrząc od furtki) umieścić przyłącze 3x63A/400V (dla podłączenia pompy na cysternie ładującej ciekły azot), zbiornik od 2200 – 3300 litrów. Usytuowanie zbiornika zostanie określone z Wykonawcą. 4. Zakup zestawów komputerowych leży po stronie Zamawiającego. 5. Zamawiający przewiduje minimalną ilość gniazd komputerowych w pomieszczeniach: Pomieszczenie 0.2: 3 szt. podwójnych gniazd (2xRJ45) do komputerów + 2 pojedyncze gniazda telefoniczne. Pomieszczenie 0.5: 4 szt. podwójnych gniazd (2xRJ45) do komputerów + 2 pojedyncze gniazda telefoniczne. Pomieszczenie 0.6: 3 szt. podwójnych gniazd (2xRJ45) do komputerów + 2 pojedyncze gniazda telefoniczne. Pomieszczenie 0.12: 3 szt. podwójnych gniazd (2xRJ45) do komputerów + 1 pojedyncze gniazdo telefoniczne. Pomieszczenie 0.21: 3 szt. podwójnych gniazd (2xRJ45) do komputerów + 1 pojedyncze gniazdo telefoniczne. Piwnica: 2 szt. podwójnych gniazd (2xRJ45) do komputerów. 6. Zakup sieciowego sprzętu aktywnego leży po stronie Wykonawcy i jest to: 1 x Przełącznik sieciowy (specyfikacja poniżej), 5 x Access Point (specyfikacja poniżej). Przełącznik sieciowy Posiadający Deklaracja Zgodności CE produktu lub potwierdzenie spełnienia norm równoważnych. Zarządzalny przełącznik sieciowy z możliwością zamontowania w szafie teleinformatycznej typu Rack 19”, wysokość 1U Zasilanie: 200–240 VAC; 50/60 Hz Minimalna suma wszystkich zainstalowanych aktywnych portów w przełączniku: • Min. 48 portów RJ-45 10/100/1000 Mb/s Ethernet z automatycznym wykrywaniem szybkości, lub równoważne, • Min 4 porty SFP/SFP+ z automatycznym wykrywaniem prędkości Przełącznik wyposażony w 2 moduły SFP+ 10G typu SR z obsługą połączenia o długości min 300m Prędkość magistrali (Switching capacity): min 176 Gbps Przepustowość (Throughput): min 112 Mpps Funkcje Zarządzania: • Interfejs wiersza poleceń Telnet/SSH • konsola WEB • SNMP Urządzenie sieciowe musi wspierać poniższe protokoły i funkcje: • IPv6 • ACL • IEEE 802.1D • IEEE 802.1Q • IEEE 802.1p • IEEE 802.1s • IEEE 802.1X • IEEE 802.3ad • IEEE 802.3az • obsługa ramek Jumbo • QoS • sFlow W zestawie z przełącznikiem elementy niezbędne do zamontowania sprzętu w szafie rack. Przełącznik z możliwością zaawansowanego zarządzania w oprogramowaniu Aruba AirWave lub Aruba ClearPass Policy lub równoważne. Dożywotnia gwarancja producenta. W przypadku awarii wysyłka sprzętu na zamianę w następnym dniu roboczym, zapewnione przez producenta przełącznika lub Wykonawcę. Access Point Access Point, bezprzewodowy punkt dostępowy kompatybilny z istniejącym u zamawiającego kontrolerem Aruba 7030 (JW686A) Obsługiwane standardy Wifi: min. IEEE 802.11g/n/ac Min 1 port RJ-45 10/100/1000 do podłączenia urządzenia do sieci LAN Access Point musi wspierać poniższe protokoły i funkcje: • IEEE 802.3af PoE, • IEEE 802.1p • IEEE 802.1x • IEEE 802.3ab • QoS WPA/WPA2 Access Point pracujący jednocześnie w 2 zakresach 2,4/5GHz Obsługa min 16 SSID Port konsolowy w postaci rj-45 Z urządzeniem muszą zostać przekazane wszystkie niezbędne do używania sprzętu licencje Z urządzeniem muszą zostać przekazane wszystkie niezbędne elementy do montażu AP do ściany/sufitu oraz kompatybilny z access pointem PoE Injector. Gwarancja dożywotnia lub min 5letnia po końcu produkcji modelu. W przypadku awarii wysyłka sprzętu na zamianę najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu awarii, zapewnione przez producenta lub Wykonawcę. 7. Wszystkie pomieszczenia, w których są pomieszczenia pacjentów muszą być objęte zasięgiem sieci WI-FI. W związku z tym w pomieszczeniach tych lub w korytarzu w przestrzeni sufitu podwieszanego w zależności od propagacji sygnału sieci Wi-Fi wymagane umieszczenie minimum 5 szt. podwójnych gniazd (2xRJ45). Rozmieszczenie gniazd do ustalenia z Zamawiającym. 8. Projektowany fragment sieci należy połączyć z obecną siecią szpitala poprzez doprowadzenie tras światłowodowych z projektowanej szafy sieciowej do punktu dostępowego znajdującego się w pomieszczeniu 020 w piwnicy budynku nr 2. Należy poprowadzić i zakończyć po obu stronach min 8 włókien jednomodowych. Włókna zakończone na panelu złączem typu duplex LC.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium. Wartość wadium wynosi 104 751,00 zł (sto cztery tysiące siedemset pięćdziesiąt jeden 00/100 zł) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w cz. IX ust. 1 (załącznik nr 3 do SIWZ), ust. 3 (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ewentualne pełnomocnictwa. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.* Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 16818 i 1634) złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach