Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji windy osobowej w budynku głównym SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka).

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-382 Szczecin, Jagiellońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914329500, , fax. 914329501
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie
    Jagiellońska 44
    70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914329500, , fax. 914329501
    REGON: 810733454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmswia.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji windy osobowej w budynku głównym SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji windy osobowej w budynku głównym SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka): 1) wymagania dotyczące dźwigu: a) typ dźwigu: elektryczny, b) udźwig: Qmin=1600 kg / min. 21 osób, c) ilość poziomów: 4, ilość przystanków: 4, d) prędkość nominalna: min. 1,00 m/s, e) wysokość podnoszenia: 10,70 m, f) liczba wejść do kabiny: 1 (na każdym przystanku wejście od tej samej strony, do kabiny), g) wymiary kabiny: - szerokość: 1.400 mm, - głębokość: 2.400 mm, - wysokość: 2.100 mm. h) wymiary poprzeczne szybu: - szerokość: 2.580 mm, - głębokość: 2.800 mm. i) głębokość podszybia: 1.300 mm, j) wysokość nadszybia: 3.500 mm. k) wymiary drzwi (w świetle): - szerokość: 1.300 mm, - wysokość: 2.000 mm. l) maszynownia: w tej chwili w osobnym pomieszczeniu przy szybie windowym na najniższej kondygnacji. Nowa maszynownia może być w miejscu starej lub zamontowana w nadszybiu (o ile to możliwe), m) system łagodnego startu i hamowania kabiny, n) płynna regulacja prędkości zamykania i otwierania drzwi, o) odporność ogniowa drzwi EI60 (dotyczy 4. drzwi), p) zabezpieczenie przed niekontrolowanym zamknięciem drzwi: kurtyna świetlna 2D do wysokości minimum 1600 mm. 2) wymagania dotyczące rodzajów materiałów, wykończenia i wystroju kabiny i drzwi: a) drzwi szybowe automatyczne 2-panelowe, wykonane ze stali nierdzewnej szczotkowanej AISI441 (lub podobnej), sterowane za pomocą falownika, b) progi drzwi wykonane ze stali nierdzewnej, c) konstrukcja kabiny dźwigu wykonana z paneli stalowych o grubości min. 1,2 mm, ściany kabiny wykonane ze stali nierdzewnej szczotkowanej, sufit wykonany ze stali nierdzewnej, d) na tylnej ścianie zamontowane lustro na min. połowę wysokości kabiny, e) na tylnej ścianie zamontowana poręcz prosta ze stali nierdzewnej o średnicy od 40 mm do 45 mm, f) podłoga wykończona materiałem trudnościeralnym i antypoślizgowym, np. wykładzina PCV, g) oświetlenie typu LED. 3) wymagania / wyposażenie dodatkowe: a) zdalny alarm, b) moduł GSM w celu zapewnienia łączności alarmowej zgodnie z normą EN 81-28, c) piętrowskazywacz zewnętrzny na każdym przystanku (kondygnacji) oraz piętrowskazywacz wewnętrznątrz (kabinowy), d) informacja głosowa o każdym stanowisku. 4) zakres prac do wykonania: a) demontaż starego urządzenia i jego utylizacja, b) wykonanie inwentaryzacji szybu windowego, c) wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej wraz z ewentualnymi uzgodnieniami z instytucjami zewnętrznymi (o ile konieczne), d) montaż belki montażowej lub haka w nadszybiu (o ile konieczne), e) zaślepienie / zamurowanie wszystkich zbędnych otworów (przejść) w szybie windowym, f) wykonanie wentylacji szybu windowego (o ile konieczne), g) montaż nowej instalacji oświetleniowej wraz z osprzętem w szybie windowym, h) malowanie powierzchni ścian i stropu szybu windowego na biało, i) obróbka drzwi szybowych (od wewnątrz i zewnątrz szybu) oraz progów drzwi szybowych, j) utylizacja złomu oraz gruzu wraz z przekazaniem dowodów ich zutylizowania, k) regulacja i próby obciążeniowe nowego dźwigu, l) wykonanie elektrycznych pomiarów ochronnych, m) przygotowanie wniosku do zgłoszenia do UDT, n) uczestnictwo przy odbiorach dźwigu.2. Podstawa wykonania zamówienia: 1) opis przedmiotu zamówienia, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), 3) elementy pomocnicze: - wizja lokalna, - przedmiar robót (Zamawiający udostępnia przedmiar robót w celach dodatkowych, przedmiar robót nie stanowi podstawy wyceny kontraktu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 39/2018”. Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016.0.359). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty przetargowej Wykonawca winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 2) musi obejmować cały okres związania ofertą, 3) powinno być wystawione na Zamawiającego, 4) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 4) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przewidzianym terminie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 uPZP, 3) formularz szczegółowej oferty cenowej (załącznik nr 2 do SIWZ), 4) dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – do oferty należy załączyć kopię polecenia przelewu, b) w przypadku wniesienia wadium w innej formie, niż forma pieniężna – do oferty należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Stosownie do dyspozycji wyartykułowanej w rozdziale I dziale 13. pkt 13.3. ppkt 1) SIWZ, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż forma pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, 5) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach