Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji przyzywowej w Oddziale Chirurgii i w Oddziale Ginekologii SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II).

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-382 Szczecin, Jagiellońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914329500, , fax. 914329501
  • Data zamieszczenia: 2018-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie
    Jagiellońska 44
    70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914329500, , fax. 914329501
    REGON: 810733454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmswia.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji przyzywowej w Oddziale Chirurgii i w Oddziale Ginekologii SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji przyzywowej w Oddziale Chirurgii i w Oddziale Ginekologii SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II). 2. Zakres zamówienia i podstawa wykonania. 2.1. Wymagania ogólne: 1) wykucie bruzd w ścianach w celu ułożenia okablowania, 2) przygotowanie podłoża pod montaż centrali, 3) montaż centralki, 4) przygotowanie podłoża i montaż aparatury, 5) podłączenie przewodów zgodnie z uzgodnionym schematem wraz ze sprawdzeniem obwodów, 6) podłączenie obwodów instalacji sygnalizacji, 7) montaż listew instalacyjnych w korytarzu, 8) ułożenie przewodów w listwach instalacyjnych, 9) podłączenie przewodów, sprawdzenie obwodów, wykonanie prób i pomiarów, 10) demontaż niepotrzebnej istniejącej aparatury, 11) zaszpachlowanie wykutych bruzd po ułożeniu okablowania, 12) odmalowanie ścian i sufitów w zakresie wykonywanych prac, 13) montaż pozostałego niezbędnego dla prawidłowego działania instalacji osprzętu, 14) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z pełną specyfikacją sprzętową (atesty, certyfikaty, aprobaty itp.). 2.2. Pomieszczenia i ich ilości: 1) Oddział Chirurgii: - sale chorych: - pom. nr 301 (wg dokumentacji: 326) – 4 pkt, - pom. nr 302 (wg dokumentacji: 325) – 3 pkt, - pom. nr 303 (wg dokumentacji: 324+324A) – 3 pkt, - pom. nr 304 (wg dokumentacji: 323+323A) – 3 pkt, - pom. nr 305 (wg dokumentacji: 322) – 3 pkt, - pom. nr 306 (wg dokumentacji: 321) – 3 pkt, - pom. nr 307 (sala pooperacyjna – wg dokumentacji: 320) – 4 pkt, - pom. nr 312 (wg dokumentacji: 316) – 5 pkt, - pom. nr 313 (wg dokumentacji: 315) – 2 pkt, - pom. nr 314 (wg dokumentacji: 314) – 3 pkt, - pom. nr 317 (wg dokumentacji: 311) – 4 pkt, - pom. nr 318 (wg dokumentacji: 310) – 4 pkt, - pom. nr 336 (wg dokumentacji: 392) – 1 pkt, - pom. nr 343-344 (wg dokumentacji: 381) – 2 pkt. - dodatkowe pomieszczenia (sanitariaty): - pom. wg dokumentacji: S303 – 1 pkt, - pom. wg dokumentacji: S304 – 1 pkt, - pom. wg dokumentacji: S305 – 1 pkt, - pom. wg dokumentacji: S306 – 1 pkt, - pom. wg dokumentacji: S307 – 1 pkt, - pom. wg dokumentacji: S308 – 1 pkt. 2) Oddział Ginekologii: - sale chorych: - sala A (wg dokumentacji: 248) – 6 pkt, - sala B (wg dokumentacji: 249) – 4 pkt, - sala C (wg dokumentacji: 250) – 3 pkt, - sala D (wg dokumentacji: 251) – 6 pkt, - sala E (wg dokumentacji: 253) – 2 pkt, - sala F (wg dokumentacji: 256) – 2 pkt. - dodatkowe pomieszczenia (sanitariaty): - pom. wg dokumentacji: S210 – 4 pkt. 2.3. Wymagania dotyczące urządzeń: zaprojektowany i zainstalowany system przywoławczy ma być zgodny z normą DIN VDE 0834 2000-04 część 1 i część 2 oraz charakteryzować się rozproszoną topologią opartą na sieci LAN. System ma realizować funkcję sygnalizacji nieprawidłowego działania w przypadku uszkodzenia dowolnego modułu. Zarządzanie systemem musi być możliwe za pomocą przeglądarki internetowej. Elementy systemu: 1) centralka z wyświetlaczem LED do optycznej i akustycznej sygnalizacji przywołań, 2) salowa lampka sygnalizacyjna 3-kolorowa, 3) przycisk przywoławczo-kasujący 3-przyciskowy, z możliwością dowolnego konfigurowania funkcji przycisków w zakresie generowanego zdarzenia, 4) przycisk przywoławczo-kasujący z wyświetlaczem (jako centralka lekarska), 5) gniazdo manipulatora z 2. przyciskami (wezwanie i kasowanie wezwania) + sterowanie oświetleniem, 6) manipulator gruszkowy ze złączem odpornym na uszkodzenia (wyrwanie manipulatora ze złącza nie może uszkadzać gniazda lub wtyku) + sterowanie oświetleniem, szczelność min. IP65, możliwość dezynfekcji, 7) przycisk pociągowy - łazienkowy, szczelność min. IP44, 8) uchwyty do manipulatora. 2.4. Dokumentacja poglądowa: 1) rzut architektoniczny II piętra (Oddział Ginekologii) z oznaczeniem obszaru objętego niniejszym zamówieniem, 2) rzut architektoniczny III piętra (Oddział Chirurgii) z oznaczeniem obszaru objętego niniejszym zamówieniem, 3) przekroje przez budynek B-B, C-C, D-D. 2.5. Podstawa wykonania zamówienia: 1) opis przedmiotu zamówienia, 2) przedmiar, 3) wizja lokalna, 4) dokumentacja projektowa (rysunki), 5) STWiORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100 zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 56/2018”. Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty przetargowej Wykonawca winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 2) musi obejmować cały okres związania ofertą, 3) powinno być wystawione na Zamawiającego, 4) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 4) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przewidzianym terminie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 uPZP, 3) dowód wniesienia wadium; 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach