Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wykonanie remontu i przebudowy części zabiegowej Oddziału Chirurgii Naczyniowej oraz wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji Gdynia ul. Wójta Radkego 1.

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wykonanie remontu i przebudowy części zabiegowej Oddziału Chirurgii Naczyniowej oraz wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji Gdynia ul. Wójta Radkego 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonanie remontu i przebudowy części zabiegowej Oddziału Chirurgii Naczyniowej oraz wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego w oparciu o załączoną do nn SIWZ koncepcję w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji Gdynia ul. Wójta Radkego 1. 2. Zakres wykonania Wszystkie prace projektowe, a następnie wykonanie robót powinno spełniać wymagania zawarte w koncepcji wraz z załącznikami. Wykonawca winien wykonać następujące czynności: Prace remontowe w obrębie oddziału: Prace wykończeniowe w tym: • likwidacja istniejącego oświetlenia i montaż nowych opraw oświetleniowych, • likwidacja istniejących sufitów podwieszanych, • skucie istniejącej posadzki i wykonanie nowej wylewki i posadzki, • zamontowanie nowych odbojoporęczy, listew ochronnych narożnikowych, okładzin PCV, • kucie i wyrównanie ścian oraz malowanie; wokół ceramiki sanitarnej i w pom. sanitarnych – montaż płytek ceramicznych, • demontaż starej stolarki drzwiowej i montaż nowej stolarki drzwiowej, • system identyfikacji wizualnej oddziału – plakietki z nazwami i nr pomieszczeń, • montaż przewidzianej projektem armatury wraz z niezbędnym wyposażeniem, • prace wykończeniowe – związane z aranżacją wnętrza, • prace związane z wyposażeniem obiektu. Prace projektowe: • wykonanie projektu budowlanego w oparciu o załączoną koncepcję, • bieżące uzgadnianie rozwiązań projektowych z Zamawiającym, • uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień – w tym uzgodnień z Rzeczoznawcą ds. sanitarno-higienicznych, ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, • uzyskanie wymaganego pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane). Nadzór autorski nad robotami budowlanymi zgodny z uzgodnieniami umownymi. Wykonanie robót budowlanych, oraz ich koordynacja: • demontaż części ścian działowych – wraz z wywozem gruzu budowlanego • wykonanie otworu drzwiowego przez istniejący szacht instalacyjny wraz ze wszystkimi niezbędnymi pracami (wzmocnienie konstrukcji, wykonanie obudowy szachtu, wykonanie fragmentu stropu itp.) • wydzielenie projektowanych pomieszczeń ściankami działowymi kartonowo – gipsowymi i z cegły pełnej • wykonanie instalacji (związanych z nowym podziałem lokalu i nową funkcją poszczególnych pomieszczeń): - instalacji wentylacji mechanicznej - instalacji wod.-kan. - instalacji klimatyzacji - instalacji elektrycznej - instalacji SSP - DSO - instalacji przyzywowej - instalacji gazów medycznych • Wykonanie dodatkowych robót budowlanych w zakresie pracowni angiografu oraz koordynacja prac instalacyjnych. - wykonanie wymaganych przez dostawcę urządzenia podkonstrukcji stalowych, wraz z niezbędnymi wzmocnieniami istniejącej konstrukcji (w tym także niezbędne ekspertyzy konstrukcyjne, odkrywki istniejących elementów itp.), - wykonanie otworów technologicznych umożliwiających transport i montaż urządzeń, - montaż nowych drzwi i okna, zgodnie z wymaganiami projektu osłon radiologicznych, - wykonanie przyłączenia elektrycznego urządzenia angiografu, oraz innych urządzeń wskazanych przez dostawcę angiografu. Przyłączenie powinno spełniać wymagania dostawcy urządzenia angiografu, - wykonanie sufitów podwieszanych higienicznych w obszarze, - bieżąca koordynacja międzybranżowa na etapie projektu i wykonawstwa w zakresie objętym niniejszym projektem, Ogólne wytyczne wykonania robót. 1) Przedmiotowe roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, w szczególności Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, P-poż oraz pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2) Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować materiały posiadające stosowne atesty i dopuszczone do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny w budynkach opieki zdrowotnej. 3. Zakres prac określony został w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania robót budowlanych. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta. W związku z powyższym wszystkie nazwy własne użyte w SIWZ należy traktować, jako określenie standardów parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego i należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”. 7. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i należy odczytywać je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium. Wartość wadium wynosi 15 500,00 zł (piętnaście tysięcy pięćset 00/100 zł) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w cz. IX ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ), ust. 3 (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ewentualne pełnomocnictwa. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 16818 i 1634) złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach