Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na rozbudowie budynku nr 141 przy ul. Wyścigowej 24-26 w Lublinie z przeznaczeniem na komorę śrutowniczą wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, Lipowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 183 530 , fax. 261 183 501
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
    Lipowa 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 261 183 530, fax. 261 183 501
    REGON: 43026882400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na rozbudowie budynku nr 141 przy ul. Wyścigowej 24-26 w Lublinie z przeznaczeniem na komorę śrutowniczą wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres inwestycji: Zakres inwestycji obejmuje wykonanie robót budowlano – montażowych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót tj.:  dobudowę do ściany zachodniej budynku o powierzchni ok. 155 m2 wraz z niezbędnymi instalacjami;  wyposażenie budynku w instalacje: elektryczną, c.o., wentylacji;  dostawę i montaż komory śrutowniczej wraz z urządzeniami dodatkowymi, w tym systemem recyrkulacji ścierniwa i podłogą zgarniakową;  wykonanie nowej instalacji sprężonego powietrza z uwzględnieniem reduktora ciśnienia;  wykonanie utwardzonego dojścia do obiektu dla ruchu pieszych, ok. 20m2;  przebudowę istniejących sieci podziemnych, będących w kolizji z planowaną inwestycją, tj. kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej,  przesunięcie, kolidującego z zaplanowaną inwestycją, słupa oświetleniowego,  roboty rozbiórkowe opaski z kostki brukowej oraz istniejącego utwardzenia z masy asfaltowej o powierzchni ok. 20 m2,  demontaż istniejącej komory śrutowniczej;  demontaż istniejącej instalacji wentylacji w pomieszczeniu;  remont pomieszczenia po istniejącej komorze śrutowniczej obejmujący m.in. zasypanie kanałów technologicznych, wykonanie nowej posadzki przemysłowej;  odnowę malatury pomieszczeń w budynku nr 141, tj. sprężarkowni, pomieszczenia przygotowania powietrza, technicznego, malarni proszkowej. Parametry techniczne budynku:  kubatura 898,20 m3  powierzchnia użytkowa 138,30 m2  powierzchnia zabudowy 155,00 m2  wymiary zewnętrzne 11,44 x 15,24 m  wysokość ~ 6,23 m 2. Stan istniejący Rozbudowywany budynek nr 141 znajduje się na terenie istniejącej jednostki wojskowej przy ul. Wyścigowej w Lublinie. Jest to budynek o charakterze warsztatowym, w którym znajduje się pomieszczenie z komorą śrutowniczą, malarnią proszkową, sprężarkownią i innymi pomieszczeniami technicznymi oraz pomieszczeniami socjalno - sanitarnymi pracowników. Budynek wybudowany został metodą tradycyjną jako parterowy, wieloczłonowy, niepodpiwniczony. Ściany osłonowe wykonane z betonu komórkowego, natomiast filarki międzyokienne z cegły ceramicznej pełnej. Ściany ocieplone zostały styropianem gr. 12 cm i wykończone tynkiem metodą lekką mokrą. Stropodach dwuspadowy, wykonany został z płyt kanałowych typu ,,Żerań”, ocieplony i przykryty papą asfaltową. Wewnątrz budynku ściany są tynkowane i malowane, natomiast posadzki wykończone lastriko i płytkami gresowymi. Drzwi do pomieszczeń technicznych są stalowe, natomiast do magazynu oleju stalowe o odporności ogniowej EI 60. Istniejąca komora śrutownicza wraz z urządzeniami i instalacjami towarzyszącymi przeznaczona zostanie do demontażu, natomiast w pomieszczeniu zostanie przeprowadzony remont. Komora śrutownicza umieszczona w budynku nr 141 wykorzystywana jest do czyszczenia drobnowymiarowych elementów stalowych. Stan techniczny aktualnego urządzenia ocenia się na poziomie niskim. 3. Potrzeby i wymagania Rozbudowa będzie przylegać do istniejącego budynku, od strony zachodniej budynku warsztatowego nr 141 ścianą, na długości 15,24m. Budynek w rzucie będzie miał kształt litery ,,L'', gdzie wymiary jego dłuższych boków to 15,24 i 11,44 m. Rozbudowywana część łączy się z istniejącą otworem o wymiarach, wynikających z funkcji obiektu, tj. 2,0 x 2,6 m (czyszczone elementy w projektowanej komorze śrutowniczej będą transportowane, do znajdującego się w części istniejącej budynku, pomieszczenia malarni).  Wymiary projektowanej rozbudowy :  11,44 m (wzdłuż elewacji południowej);  8,14 +3,30 m (wzdłuż elewacji północnej);  8,74 + 6,50 m (wzdłuż elewacji wschodniej). Komora śrutownicza przeznaczona będzie do powierzchniowego czyszczenia elementów średniowymiarowych, dlatego należy dostosować parametry techniczne oraz wyposażyć ją w niezbędne urządzenia towarzyszące, uwzględniając jej przeznaczenie. 4. Zakres przedmiotu zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dobudowę do ściany zachodniej budynku o powierzchni ok. 155 m2 wraz z niezbędnymi instalacjami; 2) wyposażenie budynku w instalacje: elektryczną, c.o., wentylacji; 3) dostawę i montaż komory śrutowniczej wraz z urządzeniami dodatkowymi, w tym systemem recyrkulacji ścierniwa i podłogą zgarniakową; 4) wykonanie nowej instalacji sprężonego powietrza z uwzględnieniem reduktora ciśnienia; 5) wykonanie utwardzonego dojścia do obiektu dla ruchu pieszych, ok. 20 m2; 6) przebudowę istniejących sieci podziemnych, będących w kolizji z planowaną inwestycją, tj. kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, 7) przesunięcie, kolidującego z zaplanowaną inwestycją, słupa oświetleniowego, 8) roboty rozbiórkowe opaski z kostki brukowej oraz istniejącego utwardzenia z masy asfaltowej o powierzchni ok. 20 m2, 9) demontaż istniejącej komory śrutowniczej; 10) demontaż istniejącej instalacji wentylacji w pomieszczeniu; 11) remont pomieszczenia po istniejącej komorze śrutowniczej obejmujący m.in. zasypanie kanałów technologicznych, wykonanie nowej posadzki przemysłowej; 12) odnowę malatury pomieszczeń w budynku nr 141 sprężarkowni, pomieszczenia przygotowania powietrza, technicznego, malarni proszkowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają opracowania: a) projekt budowlany: - zagospodarowania terenu i architektury budynku - konstrukcyjny - instalacji sanitarnej - instalacji elektrycznej wewnętrznej - sieci elektrycznej zewnętrznej - dojazd i dojście do budynku b) projekt wykonawczy: - architektoniczny - konstrukcji budynku - instalacji sanitarnej - przebudowy instalacji kanalizacji sanitarnej - przebudowy instalacji kanalizacji deszczowej - instalacji elektrycznej wewnętrznej - sieci elektrycznych zewnętrznych - drogowy c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w zakresie przygotowania terenu pod budowę: - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów: - roboty budowlane lub ich części - roboty bud. w zakresie inst. sanitarnych wewnętrznych - roboty bud. w zakresie budowy i przebudowy zewn. inst. kanalizacji sanitarnej i deszczowej - roboty bud. w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych - roboty bud. w zakresie budowy i przebudowy przyłączy i sieci elektrycznych - drogi wewnętrzne Szczegółowy opis robót określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (zał. Nr 1 Do SIWZ) Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę nr 10/18 oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i zatwierdzoną dokumentacją projektową. Odstępstwa od dokumentacji wynikłe w trakcie realizacji robót wymagają akceptacji Zamawiającego i muszą być uzgodnione przez wykonawcę dokumentacji projektowej. Przed złożeniem oferty można przeprowadzić wizję lokalną. W tej sprawie należy kontaktować się z:  p. Waldemar Głos – WGSI, RZI w Lublinie, tel. 261 182 244  p. Marian Żubrowski – WGSI, RZI w Lublinie, tel. 261 182 241 5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:  Zostały ujęte we wzorze umowy stanowiącym cześć składową specyfikacji istotnych warunków zamówienia  Płatność w 2018r do wysokości limitu na 2018r. Limit na 2018r. wynosi 304 300,00 zł (słownie trzysta cztery tysiące trzysta złotych). 6. Wymagania dotyczące zatrudniania pracowników na umowę o pracę: a) Wymaga się zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dn. 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zmianami) – stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. b) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszych podwykonawców na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, c) Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych, oraz osób prowadzących działalność w formie jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej. Wykaz czynności zgodnie z załącznikiem do SIWZ. d) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp:  Wykonawca złoży Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub chwili powstania takiego obowiązku oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnianiu na podstawie umowy o pracę osób, których w/w/wymóg dotyczy. e) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:  W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia w/w osób, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli ww. dokumentów od Wykonawcy/ Podwykonawcy/ Dalszego Podwykonawcy w trakcie realizacji Zamówienia.  Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie.  W przypadku powtarzających się naruszeń w tym zakresie przez Wykonawcę Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy.  Za działania lub zaniechania Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy w tym przedmiocie odpowiada Wykonawca jak za działania własne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r poz. 110). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego konto nr 58 1010 1339 0043 0113 9120 1000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/30/WB/2018 – roboty budowlane polegające na rozbudowie budynku nr 141 przy ul. Wyścigowej 24-26 w Lublinie z przeznaczeniem na komorę śrutowniczą wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.” 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 01.08.2018 r., do godz.: 12:00 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć: - oddzielnie w formie oryginału w pok. nr 105 (kancelaria), lub - oddzielnie w formie oryginału w pokoju 113 (sekcja zamówień publicznych) lub - w formie oryginału wraz z ofertą w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1200 dnia 01.08.2018r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b. bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp. 9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach