Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, Słowackiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48(54)2828001 , fax. +48(54)2828002
- Data zamieszczenia: 2019-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
Słowackiego 18
87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48(54)2828001, fax. +48(54)2828002
REGON: 911344332 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Roboty budowlane polegające na rozbiórce istniejących budynków (garaży) oraz na budowie budynku technicznego z niezbędną infrastrukturą (w którym umieszczone zostaną nowa stacja transformatorowa, agregat prądotwórczy, stacja uzdatniania wody, kotłownia olejowa wraz z magazynem oleju.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są: „Roboty budowlane polegające na rozbiórce istniejących budynków (garaży) oraz na budowie budynku technicznego z niezbędną infrastrukturą (w którym umieszczone zostaną nowa stacja transformatorowa, agregat prądotwórczy, stacja uzdatniania wody, kotłownia olejowa wraz z magazynem oleju” zgodnie z dokumentacją projektową polegające na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z projektem budowlano wykonawczym wraz z dostawą i montażem urządzeń. 1.1 Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy nie będący przedmiotem ekspozycji ani prezentacji. Zakres robót budowlanych oraz dostaw zgodnie z załączonym do SIWZ wielobranżowym projektem budowlano wykonawczym. UWAGA: Na Wykonawcy spoczywa obowiązek przygotowania dokumentacji i zgłoszenia do objęcia dozorem urządzeń do Urzędu Dozoru Technicznego. Koszt uzyskania decyzji po stronie Wykonawcy. 1.2 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 Prawa zamówień publicznych . 1.3 Realizacja przedmiotu zamówienia: przewidywany termin do sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy. Liczony od początku następnego miesiąca, w którym została podpisana umowa. 1.4 Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia: 45000000-7 1.5 Zamawiający informuje, iż nie przewiduje: • Zawarcia umowy ramowej, • Składania ofert wariantowych, • Rozliczania się w walutach obcych, • Zastosowania aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej, • Zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, • Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, • Wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art.29 ust.4 Pzp. 1.6 Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24aa ustawy, dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 2. Podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane w zakresie: montażu instalacji elektrycznych, podłączenia rozdzielni i stacji transformatorowej, montażu urządzeń prądotwórczych. 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga, aby co najmniej dwie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy tj. prac ziemnych kablowych, montażu instalacji elektrycznych, podłączenie rozdzielni i stacji transformatorowej, montażu urządzeń prądotwórczych oraz montażu i uruchomieniu instalacji strukturalnych w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni ww. osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 120.000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski Getin Noble Bank S.A. Nr rachunku 03 1560 0013 2394 7458 0000 0002 Kwota: 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) z dopiskiem: wadium na przetarg – 6/2019 4. Wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-5 powinno jako beneficjenta wskazywać Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „WADIUM”, a jego kopia spięta razem z ofertą. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli dotyczy. 4) Potwierdzenie złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Infrastruktura wodociągowa wraz z modernizacją i wyposażeniem obiektów sportowych i kulturalnych
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka
Dodano: 2024-04-19 - Remont ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Konstytucji 3-go Maja w Toruniu
Dodano: 2024-04-18 - Utwardzenie powierzchni dojazdu na dz. nr ewid. 453 w Michalu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12m x 24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szczepanowie
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej nr 100558 C w miejscowości Grzywna-Zęgwirt II etap
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej (ul. Filemonowicza) w miejscowości Łubianka
Dodano: 2024-04-16 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-04-11 - 20/PM/2024 Rozbudowa zewnętrznej naściennej i doziemnej i wewnętrznej instalacji gazu dla lokali mieszalnych nr 11, 12,14 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Gdańskiej 130 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-04-11 - Poprawa funkcjonalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Dodano: 2024-04-10