Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń mieszczących się w Jaraczewie i Róży Wielkiej na potrzeby Centrum Usług Społecznych

CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W SZYDŁOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 64-930 Jaraczewo, Jaraczewo 2A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W SZYDŁOWIE
    Jaraczewo 2A
    64-930 Jaraczewo, woj. wielkopolskie
    REGON: 004611440
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsszydlowo.naszops.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń mieszczących się w Jaraczewie i Róży Wielkiej na potrzeby Centrum Usług Społecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku w którym mieści się Centrum Usług Społecznych (dawny GOPS) w Jaraczewie1) PIWNICA- wymiana posadzki (płytki gresowe)- wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia- prace polegające na przerobieniu instalacji c.o.- wymiana stolarki drzwiowej- remont okładziny schodów i wymiana balustrady- malowanie ścian (uzupełnienie ubytków, gruntowanie i malowanie farbami rozpuszczalnikowymi akrylowymi do bezpośredniego malowania wilgotnych ścian i sufitów piwnic)2) PARTER - remont pomieszczeń WC, pom. 1, 2, klatki schodowej i komunikacji- przebudowa pomieszczeń w celu utworzenia łazienki dla niepełnosprawnych: wykonanie otworu wejściowego do łazienki, wykonanie instalacji wod – kan (wymiana kanalizacji podposadzkowej, wykonanie podejść odpływowych do WC i umywalki, wykonanie podejść dopływowych wody zimnej i ciepłej, montaż przepływowego elektrycznego podgrzewacza wody o mocy ok. 3,5kW, montaż umywalki przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych, montaż WC kompaktu przeznaczonego dla osób niepełnosprawnych, montaż baterii przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych, montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych – jednego składanego i dwóch stałych); wymiana posadzki (płytki gresowe), położenie płytek gresowych lub ceramicznych na ścianach, malowanie sufitu, montaż grzejnika o mocy ok. 900W, wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, wymiana stolarki drzwiowej;- remont pomieszczeń 1,2 – wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, rozprowadzenie zasilania do klimatyzatora, montaż klimatyzatora o mocy ok 3,5kW wraz z instalacją freonową i odprowadzeniem skroplin, demontaż istniejącej instalacji c.o., rozprowadzenie i podłączenie nowej instalacji grzewczej, montaż dwóch grzejników o mocy ok 1000W każdy, montaż zaworów i głowic grzejnikowych, wykonanie niezbędnych prób, uruchomienie instalacji, wymiana posadzki (płytki gresowe), malowanie ścian (tynk gipsowy maszynowy, gruntowanie i malowanie farbami lateksowymi), wymiana stolarki drzwiowej;- klatka schodowa i komunikacja - wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, wymiana posadzki (płytki gresowe), malowanie ścian (tynk gipsowy maszynowy, gruntowanie i malowanie farbami lateksowymi), remont okładziny schodów (płytki gresowe antypoślizgowe), wymiana balustrady na nierdzewną;3) PIĘTRO- klatka schodowa i komunikacja - wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, wymiana posadzki (płytki gresowe), malowanie ścian (tynk gipsowy maszynowy, gruntowanie i malowanie farbami lateksowymi), remont okładziny schodów (płytki gresowe antypoślizgowe), wymiana balustrady na nierdzewną;4) PRACE NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU- demontaż istniejących jednostek zewnętrznych klimatyzatorów i ponowny montaż po wykonaniu docieplenia elewacji,- docieplenie elewacji całości budynku,- docieplenie stropodachu,- wymiana stolarki okiennej (bez okien w pomieszczeniach CUS zlokalizowanych na 1 piętrze)- wymiana drzwi zewnętrznych,- naprawa schodów zewnętrznych i wymiana balustrady na nierdzewną,- rozbiórka i odtworzenie nawierzchni utwardzonej przy docieplaniu fundamentów budynku.Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie biurowym, a w związku z tym wykonawca:1) zapewni wykonywanie robót bez wstrzymywania ruchu w obiekcie i w sposób niedezorganizujący pracy na terenie obiektu;2) zapewni zabezpieczenie dróg komunikacyjnych prowadzących do terenu budowy, w celu zabezpieczenia istniejących okładzin posadzek;3) zapewni bieżące sprzątanie terenu budowy.Ponadto Wykonawca:1) przedstawi zamawiającemu do akceptacji, w dniu wprowadzenia na budowę, wszystkie materiały wykończeniowe i urządzenia;2) zapewni prowadzenie robót w sposób niepowodujący szkód i zagrożenia bezpieczeństwa dla ludzi oraz zapewniający ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej;3) zapewni systematyczne sprzątanie i pozostawianie w czystości pomieszczeń, dróg transportowych, sanitariatów itp. wykorzystywanych w czasie prac, w stanie w jakim je zastał;4) zabezpieczy teren wykonanych robót w przypadku przerwania prac;5) zapewni bieżące usuwanie gruzu i innych materiałów.Przed przygotowaniem oferty celowe jest odbycie przez wykonawcę wizji lokalnej przyszłego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się ze stanem technicznym istniejącego obiektu. Odbycie wizji lokalnej nie jest konieczne (zamawiający tego nie wymaga). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).Remont budynku w którym mieści się DDP “Dom Seniora” w Róży Wielkiej (trzy pomieszczenia, zlokalizowane na parterze budynku):- malowanie ścian (tynk gipsowy maszynowy, gruntowanie i malowanie farbami lateksowymi),- wymiana podłóg (zdjęcie istniejącej wykładziny podłogowej, płyta OSB 22 mmgrunt który zawiera piasek kwarcowy, siatka podłogowa z włókna szklanego, samopoziomujący - podkład podłogowy cementowy wzmocniony włóknami polipropylenowymi 0,5 cm, płytki ceramiczne lub gressogranitowe na zaprawie klejącej wysokoelasycznej,- wymiana instalacji elektrycznej,- wymiana stolarki drzwiowej,- wymiana instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach z montażem grzejników (dwa grzejniki o mocy ok. 1400W w pom o pow. 19,2m2, jeden grzejnik o mocy 1800W w pom. O pow. 11,7m2 i jeden grzejnik o mocy 1000W w pom. O pow. 6,9m2) wraz z montażem zaworów i głowic grzejnikowych, wykonaniem niezbędnych prób i uruchomieniem instalacji.Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie biurowym, a w związku z tym wykonawca:1) zapewni wykonywanie robót bez wstrzymywania ruchu w obiekcie i w sposób niedezorganizujący pracy na terenie obiektu;2) zapewni zabezpieczenie dróg komunikacyjnych prowadzących do terenu budowy, w celu zabezpieczenia istniejących okładzin posadzek;3) zapewni bieżące sprzątanie terenu budowy.Ponadto Wykonawca:1) przedstawi zamawiającemu do akceptacji, w dniu wprowadzenia na budowę, wszystkie materiały wykończeniowe i urządzenia;2) zapewni prowadzenie robót w sposób niepowodujący szkód i zagrożenia bezpieczeństwa dla ludzi oraz zapewniający ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej;3) zapewni systematyczne sprzątanie i pozostawianie w czystości pomieszczeń, dróg transportowych, sanitariatów itp. wykorzystywanych w czasie prac, w stanie w jakim je zastał;4) zabezpieczy teren wykonanych robót w przypadku przerwania prac;5) zapewni bieżące usuwanie gruzu i innych materiałów.Przed przygotowaniem oferty celowe jest odbycie przez wykonawcę wizji lokalnej przyszłego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się ze stanem technicznym istniejącego obiektu. Odbycie wizji lokalnej nie jest konieczne (zamawiający tego nie wymaga). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium na kwotę 7 000 zł w odniesieniu do 1 części zamówienia.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego numer 86 8937 0007 0000 1759 2000 0010 z dopiskiem: „Wadium – na roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń mieszczących się w Jaraczewie na potrzeby Centrum Usług Społecznych. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert (ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem).4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (bez dodatkowych podpisów Wykonawcy) – przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium wnoszone w formie, o której mowa w ust. 4 musi obejmować cały okres związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty, na pierwsze żądanie, na rzecz zamawiającego kwoty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W odniesieniu do zdolności technicznej zamawiający wymaga aby wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą, która będzie skierowana przez wykonawcę do kierowania robotami budowlanymi (będzie pełniła funkcję kierownika budowy), posiadającą uprawnienia budowlane posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – dotyczy obu części zamówienia.Przez uprawnienia budowlane, o których mowa wyżej zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.2. W odniesieniu do zdolności zawodowej zamawiający wymaga aby wykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie (zakończyli; rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie lub też budowie budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda robota budowlana (dotyczy 1 części zamówienia) oraz 20.000,00 zł brutto każda robota budowlana (dotyczy 2 części zamówienia).Ocena spełnienia tego warunku, według reguły spełnia/nie spełnia, dokonana zostanie na podstawie treści przedłożonego wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, wraz z załączonymi dowodami określającymi, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Na wykazie należy wskazać jedynie te roboty, które odpowiadają rodzajowo i wartościowo określonym powyżej robotom wykazywanym dla spełnienia warunku przedmiotowego udziału w postępowaniu.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy, określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże samodzielne spełnianie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej polega, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, zamawiający określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tych podmiotów wykaże samodzielne spełnianie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno przez każdy z podmiotów, na których zdolnościach zawodowych polega wykonawca.3. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi postępowaniu publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs Narodowego Banku Polskiego, zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach