Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00580 Warszawa, Al. J. Ch. Szucha
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 523 99 10 , fax. 022 523 81 19
- Data zamieszczenia: 2018-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Al. J. Ch. Szucha 23
00580 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 523 99 10, fax. 022 523 81 19
REGON: 00017791600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.msz.gov.pl/pl/p/msz_pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń zlokalizowanych w przyziemiu budynku MSZ przy Al. J.Ch. Szucha 23 w Warszawie realizowane w dwóch etapach następujących po sobie. W zakresie remontu szatni SOP rozkład pomieszczeń po remoncie i ich funkcja nie ulega zmianie. Celem remontu jest przywrócenie odpowiednich parametrów technicznych, użytkowych i wizualnych w pomieszczeniach. Remontem są objęte pomieszczenia stanowiące wydzielony samodzielny kompleks funkcjonalno-użytkowy pełniący funkcję szatni pracowniczej. W zakresie remontu szatni recepcjonistek zmiana aranżacji pomieszczeń zakłada częściową zmianę ich funkcji. Pomieszczeniami o nowej funkcji będą szatnie dla pracowników z węzłami sanitarnymi. Celem remontu jest przywrócenie odpowiednich parametrów technicznych, użytkowych i wizualnych w pomieszczeniach. Remontem są objęte pomieszczenia stanowiące wydzielony samodzielny kompleks funkcjonalno-użytkowy szatnia pracowników recepcyjnych z magazynem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać wykaz doświadczenia kierownika budowy, o którym mowa w pkt 7.1.2.2 SIWZ, podlegającego ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert (pkt 12.4 SIWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8a do SIWZ, złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert: - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (lub inny dowód) - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Sekcji III.1.3) niniejszego Ogłoszenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, złożone w oryginale. 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentów dołączonych do oferty, o których mowa w Sekcji III.7) pkt 2 niniejszego Ogłoszenia. 4. Oświadczenie, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć po otwarciu ofert bez odrębnego wezwania Zamawiającego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacje z otwarcia ofert), jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dodatkowego zjazdu (wjazdu) w związku z rozbudową budynku CKZ o BCU w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Maz., wchodzącego w skład ZSTiL Nr 2 w Grodzisku Maz.
Dodano: 2024-04-11 - Roboty budowlane : 1. Rozbiórka szkolnej rzutni granatem nr 1 i 2 oraz strzelnicy typu „B” (element placu treningów ogniowych) w Zegrzu 2. Rozbiórka budynku nr 40 w Rembertowie
Dodano: 2024-01-29 - Przebudowa nawierzchni jezdni drogi wewnętrznej łączącej ulicę Husarską oraz ulicę Siwińskiego w Legionowie
Dodano: 2023-12-15 - Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Wadowicach – etap II (3 części)
Dodano: 2023-11-15 - 165.Zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3 – wymiana platformy dźwigowej na dźwig osobowy.
Dodano: 2023-11-14 - Rozbiórka dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych i dwóch budynków gospodarczych położonych przy ul. J. Piłsudskiego 5 oraz ul. J. Piłsudskiego 5a w Ząbkach
Dodano: 2023-11-13 - Rozbiórka istniejących budynków: budynek frontowy lewy, budynek frontowy prawy, budynek oficyny lewej oraz budynki gospodarcze wraz z wykonaniem robót towarzyszących
Dodano: 2023-11-06 - Wykonanie rozbiórki altanek, baraku, ogrodzenia oraz wykonanie prac porządkowych na terenie Parku Akcji Burza wraz z rozbiórką pawilonu handlowego mieszczącego w Warszawie.
Dodano: 2023-10-31 - Przebudowa nawierzchni jezdni drogi wewnętrznej łączącej ulicę Husarską oraz ulicę Siwińskiego w Legionowie
Dodano: 2023-10-24 - Modernizacja wybiegu dla pingwinów
Dodano: 2023-10-20