Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni placu przy siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej przy ulicy Młyńskiej w Słupsku.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Młyńska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 424 001 , fax. 598 426 092
  • Data zamieszczenia: 2018-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Młyńska 2
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 424 001, fax. 598 426 092
    REGON: 77098318200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni placu przy siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej przy ulicy Młyńskiej w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni placu przy budynku siedziby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku, przy ulicy Młyńskiej 2. Przedmiotem zamówienia jest remont placu służącego do manewrowania pojazdami ratowniczo - gaśniczymi oraz do prowadzenia ćwiczeń i szkoleń doskonalących umiejętności funkcjonariuszy Państwowej Straży Pożarnej. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie robót rozbiórkowych elementów nawierzchni; b) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych; c) wykonanie prac związanych z budową krawężników i regulacją studni; d) wykonanie prac budowlanych przy użyciu kruszyw; e) wykonanie prac nawierzchniowych z mieszanek mineralno – bitumicznych, oraz asfaltowych. W przedstawionym powyżej zakresie robót wymieniono tylko roboty podstawowe, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera projekt budowlany wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ o numerach 5, 6 oraz 7. Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 3.1. dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w projektach budowlanych, STWiORB lub przedmiarach robot. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: - .ogólnobudowlane roboty remontowe w tym: roboty rozbiórkowe, roboty nawierzchniowe o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 3 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: - Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; - w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; - zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach