Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Droga Męczenników Majdanka 70 w Lublinie.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, Lipowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 183 530 , fax. 261 183 501
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
    Lipowa 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 261 183 530, fax. 261 183 501
    REGON: 43026882400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Droga Męczenników Majdanka 70 w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Droga Męczenników Majdanka 70 w Lublinie. Zakres robót obejmuje: Budynek nr 2 • Rozbiórka wewnętrznych ścian działowych wykonanych z płyt g-k, cegły, luksferów, • Zerwanie posadzek z wykładzin dywanowych, PCV, parkietu, • Skucie glazury i terakoty, • Demontaż warstw posadzki i podbudowy w remontowanych pomieszczeniach, • Rozebranie okładzin drewnianych, • Demontaż sufitu podwieszanego, • Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych, • Wykonanie warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomującej • Wykonanie nowych posadzek z tworzyw sztucznych, wykładziny PCV, z płytek kamionkowych GRES, z wykładzin dywanowych, z parkietu, • Wykonanie cyklinowania, szpachlowania i lakierowania parkietu z montażem listew przyściennych, • Gruntowanie podłoży na ścianach i sufitach, • Malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, • Wykonanie tynku cienkowarstwowego mozaikowego na korytarzach, • Wykonanie ścian działowych z cegły o grubości ½ wraz z otynkowaniem, • Wykonanie ścianek działowych szkieletowych z okładziną obustronną dwuwarstwową z płyt gipsowo-kartonowych z wypełnieniem wełną mineralną, • Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej, • Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej, • Wykonanie okładzin parapetów lastrykowych płytkami GRES, • Montaż ościeżnic drzwiowych stalowych, • Montaż skrzydeł drewnianych płytowych pełnych, • Montaż progów aluminiowych, • Montaż drzwi stalowych pełnych z ościeżnicą o klasie odporności ogniowej RC4, montaż sufitu podwieszanego z płyt 60x60 cm, • Wymiana kratek wentylacyjnych, • Malowanie lamperii farbą olejną, • Montaż pochwytu ze stali nierdzewnej na klatkach schodowych, • Remont wewnętrznych instalacji: instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, instalacji hydrantowej, instalacja kanalizacji sanitarnej, • Demontaż i montaż armatury czerpalnej, • Demontaż i montaż urządzeń sanitarnych, • Demontaż i montaż szafek hydrantowych, • Badanie wydajności hydrantów, • Montaż izolacji z pianki PE z wzdłużnym nacięciem do instalacji rurowych sanitarnych na przyłączach wodociągowych, instalacjach wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej. • Wyczyszczenie elementów istniejącej wentylacji mechanicznej, • Wymiana uszkodzonych elementów wentylacji mechanicznej, wentylatorów , kratek wentylacyjnych, • Wymiana istniejącego przykanalika kanalizacji sanitarnej, • Montaż węzłów wodociągowych wraz z montażem zaworów pierwszeństwa, • Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej, • Wykonanie pomiarów elektrycznych. 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dalej: „STWiOR”, stanowiąca załącznik do SIWZ, zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego; 2) Przedmiar robót (pomocniczo) - stanowiący załącznik ( w formie elektronicznej plik PDF) do SIWZ– zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości: 14 206,00 zł (słownie: czternaście tysięcy dwieście sześć 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 58 1010 1339 0043 0113 9120 1000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1200 dnia 16/10/2019 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w formie oryginału w kancelarii jawnej lub dołączyć oddzielnie do oferty najpóźniej do godz. 1200 dnia 16/10/2019 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska); b. nieodwołalne i bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców (konsorcjantów lub wspólników spółki cywilnej) uważa się za wniesione prawidłowo. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. ORYGINAŁ PISEMNEGO ZOBOWIĄZANIA innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - według wzoru załączonego do SIWZ. 1)Pisemne zobowiązanie w szczególności musi określać: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2)PEŁNOMOCNICTWO (lub inne dokumenty, z których będzie wynikać zakres umocowania) – do reprezentacji w prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniu, w szczególności do: złożenia oferty, oświadczeń i innych dokumentów oraz zawarcia umowy, wystawione przez Wykonawcę lub Wykonawców składających ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy ofertę wraz z innymi dokumentami w imieniu Wykonawcy(ów) podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do jego reprezentowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach