Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15274 Białystok, ul. J. Waszyngtona
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 450 595 , fax. 857 450 595
- Data zamieszczenia: 2018-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
ul. J. Waszyngtona 17
15274 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 450 595, fax. 857 450 595
REGON: 140639400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://udsk.pl//
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń Piętra I bloku AL. na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz pracowni Endoskopowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń Piętra I bloku AL. na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz pracowni Endoskopowej. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania określony jest w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych na potrzeby niniejszego zamówienia w Załączniku nr 6 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy w szczególności następujących czynności: wykonanie robót wyburzeniowych, murarskich, wykończeniowych, konstrukcyjnych oraz robót w zakresie instalacji elektrycznych, instalacji gazowych oraz wentylacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wynosi 55 360,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 3.1 pieniądzu, 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego 71 1130 1059 0017 3218 7720 0002 (z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy) w terminie do dnia 05.06.2018 r. do godz. 10.00 – a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 5. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 6. Wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w pkt od 3.2 - 3.5. należy złożyć w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie w kancelarii Szpitala, pok. 6124 w terminie do dnia 05.06.2018 r. do godz. 10.00, a kopię dołączyć do oferty. 7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 8.2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub poświadczone notarialnie, albo poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię innego dokumentu, z którego będzie wynikało wprost prawo do reprezentacji podmiotu (np. umowa spółki cywilnej, statut itp.). 8.3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 5. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają w szczególności: 5.1.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 5.1.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 5.1.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 5.1.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja hydroforni w budynku Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1”
Dodano: 2023-03-07 - „Termomodernizacja komunalnego budynku mieszkalnego w Srebrnej”
Dodano: 2020-03-17 - Prace budowlane obejmujące konserwację zewnętrznych elementów architektonicznych Pałacu Branickich w Białymstoku
Dodano: 2019-05-30 - Remont budynku komunalnego przy ul. Stawiskowskiej 12 w Piątnicy Poduchownej – etap I
Dodano: 2019-04-19 - Modernizacja i wyposażenie Dziennego Domu Senior-WIGOR w Górkach-Sypniewo
Dodano: 2018-07-16 - Poprawa infrastruktury przedszkolnej w Łomży - Przedszkole Publiczne nr 1
Dodano: 2018-07-16 - Modernizacja i wyposażenie Dziennego Domu Senior-WIGOR w Górkach-Sypniewo
Dodano: 2018-06-08 - „Modernizacja gabinetu felinoterapii, biblioteki wraz z przyległym korytarzem w budynku Przedszkola nr 8 oraz wymiana stolarki okiennej wraz z niezbędnymi robotami w Przedszkolu nr 3 w ramach realizacji inicjatyw lokalnych w 2017 roku”.
Dodano: 2017-07-18 - „Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 6 w związku z dostosowaniem do wymogów reformy oświatowej wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania”.
Dodano: 2017-07-05 - Remont lokali mieszkalnych nr 24 przy ul. Św. Proroka Eliasza 3, nr 6 przy ul. Św. Proroka Eliasza 3A, nr 54 przy ul. Św. Proroka Eliasza 3A, nr 22 przy ul. Dojnowskiej 80C, nr 1 przy ul. Jurowieckiej 58 w Białymstoku - cz. III.
Dodano: 2017-05-19