Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 2320Z w miejscowości Jaglice

Powiat Wałecki ogłasza przetarg

  • Adres: 78600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 67 250 84 51 , fax. 672 589 010
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wałecki
    ul. Dąbrowskiego 17
    78600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 67 250 84 51, fax. 672 589 010
    REGON: 57079953300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 2320Z w miejscowości Jaglice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 2320Z w miejscowości Jaglice. Zakres robót budowlanych obejmuje:- zabezpieczenie i organizacja placu budowy; - roboty pomiarowe; - zdjęcie warstwy ziemi roślinnej; - roboty rozbiórkowe; - transport materiałów rozbiórki; - transport nadmiaru gruntu; - roboty ziemne; - wykonanie koryta pod poszerzenia jezdni, zatoki autobusowe, zjazdy, perony i ciągi piesze; - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego; - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego; - ustawienie oporników i krawężników na ławie z oporem; - stabilizacja gruntu cementem; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych przed ułożeniem warstw bitumicznych; - wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni; - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej; - wykonanie zieleni drogowej. Parametry techniczne i rozwiązania sytuacyjno-wysokościowe przebudowywanej drogi - kategoria obciążenia ruchem KR-2, - jezdnia dwupasmowa, dwukierunkowa, - droga klasy „L”, - szerokość jezdni = 5,0m, - spadek poprzeczny jezdni bitumicznej daszkowy i = 2%, - szerokość zatoki autobusowej = 2,5m, - spadek poprzeczny zatoki autobusowej w kierunku jezdni i = 2%, - szerokość zjazdów publicznych = 3,5m, - spadki poprzeczne zjazdów zgodne ze spadkiem podłużnym jezdni, peronu, i ciągu pieszego, - skosy najazdowe zjazdów 1:1, - szerokość peronów i ciągów pieszych = 1,5m, - spadki poprzeczne ciągów pieszych i peronów w kierunku jezdni i zatok autobusowych i = 2% - szerokość przejścia dla pieszych = 4,0m, - prędkość dopuszczalna - 40 km/h, - prędkość projektowana 30km/h, - spadek poprzeczny jezdni bitumicznej daszkowy i = 2%, - zieleń szerokości = 0,5m, - spadek poprzeczny zieleni i = 6%. Rozwiązanie sytuacyjno-wysokościowe. Przy wykonywaniu pomiarów uzupełniających przyjęto pokrywę zaworu wodociągowego na km 0+618,00 zlokalizowanej po prawej stronie jezdni jako reper roboczy. Rzędna reperu roboczego 87,41m n.p.m. Prace należy wykonywać w granicach pasa drogowego działki nr 6. Przebudowa drogi ETAP II nie zmieni jej dotychczasowej funkcji. Ze względu na istniejącą zabudowę, etapowość wykonania przebudowy oraz stan techniczny warstwy bitumicznej zostanie ona zfrezowana. (Dotyczy jezdni i zatoki autobusowej). Wysokościowo wykonywane (projektowane) rozwiązanie zostanie nawiązane do istniejącego terenu. Uzyskany destrukt bitumiczny należy wykorzystać do budowy poboczy. Ze względu na poszerzenie zmieni się położenie osi drogi. Poszerzenie jezdni zostanie wykonane po jej lewej stronie. Prawa krawędź jezdni zostanie wyrównana poprzez obcięcie. Należy wykonać ograniczenie jezdni, zatok autobusowych i zjazdów krawężnikami i opornikami. Perony i ciągi piesze należy ograniczyć obrzeżem betonowym. Nie zmienia się lokalizacji zjazdów oraz ich szerokości. Nawierzchnię zjazdów należy wykonać z kostki betonowej niefazowanej. Odwodnienie drogi. Powierzchniowe na pobocze i zieleń drogową. Roboty ziemne. Roboty ziemne polegają na wykonaniu koryta pod nawierzchnię poszerzenia jezdni drogi i na całej szerokości zatok autobusowych, zjazdów, peronów i ciągów pieszych. Należy wykonać rowki pod ławy betonowe. Nadmiar gruntu z koryta oraz rowków pod ławy krawężnikowe należy wywieść w miejsce wskazane przez Inwestora. Roboty rozbiórkowe. Frezowanie warstwy nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej i zatoki autobusowej długości około 10m. Obcięcie krawędzi jezdni bitumicznej po prawej stronie. Rozebranie nawierzchni peronu autobusowego z betonu cementowego. Roboty inne. - zabezpieczyć punkty osnowy geodezyjnej, - w trakcie wykonywania robót należy zwrócić uwagę na istniejące uzbrojenie techniczne. Konstrukcja nawierzchni. Technologia wykonania robót znajduje się w specyfikacjach technicznych. Konstrukcja nawierzchni bitumicznej na poszerzeniu - istniejące podłoże gruntowe G-1, - stabilizacja gruntu niewysadzinowego na głębokość 10cm Rm = 2,5MPa, - podbudowa pomocnicza grubości 15cm z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie dla KR2, - podbudowa zasadnicza grubości 8cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie dla KR2, - warstwa wiążąca grubości 6cm z betonu asfaltowego AC 16W dla KR2 wytworzon i układana na gorąco, - warstwa ścieralna grubości 4cm z betonu asfaltowego AC 11S dla KR2 wytworzona i układana na gorąco. Konstrukcja nawierzchni na istniejącej jezdni bitumicznej - istniejąca podbudowa z kruszywa łamanego, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W dla KR2 wytwarzana i układana na gorąco o grubości większej niż 6cm, - warstwa ścieralna grubości 4cm z betonu asfaltowego AC 11S dla KR2 wytwarzana i układana na gorąco. Nawierzchnia zatok autobusowych - istniejące podłoże G-1, - stabilizacja cementem na głębokość 20cm Rm = 2,5MPa – Warstwa pomocnicza podbudowy, - warstwa dolna podbudowy grubości 20cm z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie dla KR2, - warstwa górna podbudowy grubości 12cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie dla KR2, - podsypka grubości 3cm cementowo-piaskowa 1:4, - kostka betonowa grubości 8cm, koloru szarego, wibroprasowana, niefazowana typu 140. Nawierzchnia zjazdów - istniejące podłoże G-1, - stabilizacja cementem na głębokość 10cm Rm = 2,5MPa – Warstwa pomocnicza podbudowy, - warstwa górna podbudowy grubości 15cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie dla KR2, - podsypka grubości 3cm cementowo-piaskowa 1:4, - kostka betonowa grubości 8cm, czerwonego, wibroprasowana, niefazowana typu 70/8 Nawierzchnia peronów i ciągów pieszych - istniejące podłoże G-1, - stabilizacja cementem na głębokość 10cm Rm = 2,5MPa – Warstwa pomocnicza podbudowy, - podsypka grubości 3cm cementowo-piaskowa 1:4, - kostka betonowa grubości 8cm, koloru szarego, wibroprasowana, niefazowana typu 60/6. Nawierzchnia zieleńców Zieleńce należy wzmocnić poprzez ułożenie warstwy ziemi roślinnej grubości średnio 10cm. Rozplantowanie ziemi roślinnej na pasie dróg gminnych poza jezdnią, poboczami i zjazdami. Po rozplantowaniu powierzchnia zieleńców zostanie obsiana trawą. Do wykonania zieleńców zostanie wykorzystana ziemia roślinna zgromadzona na hałdach. Krawężniki i oporniki Opornik betonowy 12x25cm wibroprasowany klasy II zostanie ustawiony na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ławie z oporem z betonu C 12/15. Oporniki będą ograniczały nawierzchnię z kostki betonowej zjazdów oraz nawierzchnię jezdni bitumicznej na początku i zakończeniu ETAPU II. Krawężnik najazdowy 15x20cm wibroprasowany klasy II zostanie ułożony na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1: 4 i ławie z oporem z betonu C 12/15. Krawężniki najazdowe będą ograniczały nawierzchnię z kostki betonowej zjazdów i zatoki autobusowej od strony jezdni. Światło krawężnika – 4cm. Krawężniki najazdowe będą ograniczały nawierzchnię przejścia dla pieszych z kostki betonowej od strony jezdni. Światło krawężnika 2cm. Krawężnik wystający 15x30cm wibroprasowany klasy II zostanie ułożony na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1: 4 i ławie z oporem z betonu C 12/15. Krawężniki wystające będą ograniczały nawierzchnię peronów z kostki betonowej od strony zatoki autobusowej. Światło krawężnika – 12cm. Obrzeża Nawierzchnia ciągów pieszych i peronów z kostki betonowej zostanie ograniczona obrzeżem betonowym 6x20 cm wibroprasowanym klasy II ustawionym na posypce piaskowej grubości 5cm. Bilans powierzchni Długość przebudowywanych odcinków = 0,074km Powierzchnia jezdni bitumicznej = 370m2 Powierzchnia zieleni = 150m2 Powierzchnia zjazdów z kostki betonowej = 29m2 Powierzchnia zatok autobusowych z kostki betonowej = 159m2 Powierzchnia peronów i ciągów pieszych z kostki betonowej = 183m2 2. Przedmiot zamówienia objęty dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyłączeniem czynności kierownika budowy lub kierownika robót oraz geodety, będzie wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 2 do SIWZ; oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitanowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 3 do SIWZ) - składane przez wykonawcę w termie 3 dni od dnia zamieszczania na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach