Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Markowskiej 16 w Warszawie na budynek użyteczności publicznej z usługami – Etap I. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.78.2018

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, Jagiellońska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48228186741 , fax. +48228186741
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
    Jagiellońska 23
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48228186741, fax. +48228186741
    REGON: 011513343
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Markowskiej 16 w Warszawie na budynek użyteczności publicznej z usługami – Etap I. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.78.2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Markowskiej 16 w Warszawie na budynek użyteczności publicznej z usługami. Szczegółowy zakres robót, zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji został określony w siwz oraz w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. a) Przedmiar robót: w tym: - Przedmiar robót – branża: architektura i konstrukcja. zwanych łącznie Przedmiarami – Załącznik Nr 4 do siwz. b) Projekcie umowy – załącznik Nr 5 do siwz. c) Dokumentacji Projektowej składającej się z: - Projektu budowlanego Tom I Architektura i Projekt zagospodarowania terenu. Przebudowa budynku użyteczności publicznej z usługami przy ulicy Markowskiej 16, dz. nr ew. 19/1, obręb 4-14-07, Kat. IX/XVI/XVII; - Projektu budowlanego Tom II Branża konstrukcyjna. Przebudowa budynku użyteczności publicznej z usługami przy ulicy Markowskiej 16, dz. nr ew. 19/1, obręb 4-14-07, Kat. IX/XVI/XVII; - Projektu budowlanego Tom IIa Branża konstrukcyjna – Projekt rozbiórki. Przebudowa budynku użyteczności publicznej z usługami przy ulicy Markowskiej 16, dz. nr ew. 19/1, obręb 4-14-07, Kat. IX/XVI/XVII; - Projektu budowlanego przebudowy budynku przy ul. Markowskiej 14, polegającej na jego zabezpieczeniu przed skutkami rozbiórki budynku przy ul. Markowskiej 16 w Warszawie; - Projektu Wykonawczego Tom I Architektura. Przebudowa budynku użyteczności publicznej z usługami przy ulicy Markowskiej 16, dz. nr ew. 19/1, obręb 4-14-07, Kat. IX/XVI/XVII; - Projektu Wykonawczego Tom II Branża konstrukcyjna. Przebudowa budynku użyteczności publicznej z usługami przy ulicy Markowskiej 16, dz. nr ew. 19/1, obręb 4-14-07, Kat. IX/XVI/XVII; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla przebudowy budynku użyteczności publicznej z usługami przy ulicy Markowskiej 16 - branża budowlana; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla przebudowy budynku na budynek użyteczności publicznej w zakresie robót w branża konstrukcyjna; - Ekspertyzy technicznej dotyczącej oceny możliwości rozbiórki budynku przy ul. Markowskiej 16 oraz jej wpływu na budynki przy ul. Markowskiej 14 i przy ul. Ząbkowskiej 36 w Warszawie oraz wpływu projektowanej inwestycji budowlanej przy ul. Markowskiej 16 na sąsiednie budynki Zwanych dalej łącznie Dokumentacją Projektową – Załącznik Nr 6 do siwz. d) Decyzja Nr 204/2017 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę z dnia 03.11.2017r. – Załącznik Nr 7 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 39 000,00 zł słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy złotych. Szczegółowe informacje dotyczące wadium, zawarte są w Rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku - ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul. Senatorska 16 numer rachunku: 67 1030 1508 0000 0005 5087 2048.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do siwz; 2) Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia- doświadczenie Kierownika Budowy- sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do oferty, który stanowi integralną część oferty – dokument ma umożliwić dokonanie oceny oferty w kryterium „kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia Kierownika budowy opisanym w rozdziale XIII siwz; 3) Kosztorys ofertowy, który stanowi integralną część oferty – Załącznik Nr 4 do oferty sporządzony na podstawie Przedmiaru stanowiącego Załącznik Nr 4 do siwz i zgodnie z siwz, w tym zgodnie z postanowieniami dotyczącymi sposobu obliczenia ceny; 4) W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a pzp – tj. zaistnienia okoliczności o których mowa w Rozdziale V ust. 4 siwz składa zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zawierające w szczególności elementy określone w Rozdziale V ust. 4 pkt. 2 siwz; 5) wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy dołączyć w oryginale do oferty, natomiast w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - Zamawiający zaleca dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu wadium - zgodnie z postanowieniami Rozdziału VIII niniejszej siwz; 6) pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, które w swej treści jednoznacznie wskazuje czynności do których pełnomocnik jest umocowany. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć również pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale V ust. 5 pkt 3 siwz. 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach