Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na oznakowaniu budynków Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20950 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2018-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14
    20950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 51406400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na oznakowaniu budynków Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dla Części 1: Roboty budowlane przewidują dostawę i montaż dwóch neonów o wysokości liter 1,5 m na elewacji budynku Kolegium Jana Pawła II na wysokości XI piętra od strony południowo wschodniej i od strony południowo-zachodniej. Zamówienie obejmuje także dostawę niezbędnych materiałów, wykonanie oraz uruchomienie zasilania neonów. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę Garden Concept Architekci Krajobrazu, P. Szkołut, W. Januszczyk sp. jawna w części dotyczącej wykonania neonów. Roboty budowlane i montażowe neonów będą realizowane w oparciu o zgłoszenie wykonania robót budowlanych, dla których nie wniesiono sprzeciwu (zaświadczenie z dnia 26 marca 2018 r.). Zakres rzeczowy zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji prac zgodnie z dokumentacją projektową, która obejmuje swoim zakresem następujące prace i dostawy: - dostawę gotowych liter wykonanych w technice 3D z podświetleniem LED z licem wykonanym z plexi, litery należy zamontować na elewacjach budynku Kolegium Jana Pawła II od strony południowo-wschodniej i od strony południowo-zachodniej, - wykonanie zasilenia neonów w energię elektryczną zgodnie z projektem branży elektrycznej z istniejącej rozdzielnicy wraz z dostawą niezbędnych zasilaczy do zasilenia neonów oraz zegara astronomicznego do sterowania, - wykonanie uszczelnień na przejściach instalacji przez dach, - wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i jednym w wersji elektronicznej w plikach pdf. Zamawiający przewiduje jednorazową płatność na podstawie protokołu odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do SIWZ – Dokumentacja techniczno-budowlana Dla Części 2: Roboty budowlane przewidują dostawę i montaż neonu o wysokości liter 1,8 m na dachu budynku Biotechnologii oraz dostawę i montaż podkonstrukcji stalowej, do której zostanie zamocowany neon. Neon należy zamocować powyżej ścianki attykowej w pobliżu narożnika budynku od strony północno-wschodniej zgodnie z dokumentacją projektową. Zamówienie obejmuje także dostawę niezbędnych materiałów, wykonanie oraz uruchomienie zasilania neonów. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę Biuro Projektów 99 Małgorzata Wałęga. Roboty budowlane i montażowe będą realizowane w oparciu o zgłoszenie wykonania robót budowlanych, dla których nie wniesiono sprzeciwu (zaświadczenie z dnia 24 kwietnia 2018 r.). Zakres rzeczowy zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji prac zgodnie z dokumentacją projektową, która obejmuje swoim zakresem następujące prace i dostawy: - dostawę gotowych liter wykonanych w technice 3D z podświetleniem LED z licem wykonanym z plexi, litery należy zamontować na podkonstrukcji stalowej ponad dachem budynku Biotechnologii KUL od strony północno - wschodniej, - wykonanie konstrukcji stalowej do zamocowania neonu zgodnie z projektem, - wykonanie zasilenia neonu w energię elektryczną zgodnie z projektem branży elektrycznej z istniejącej rozdzielnicy wraz z dostawą niezbędnych zasilaczy do zasilenia neonów oraz zegara astronomicznego do sterowania, - wykonanie uszczelnień na przejściach instalacji przez dach, - wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i jednym w wersji elektronicznej w plikach pdf. Zamawiający przewiduje jednorazową płatność na podstawie protokołu odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do SIWZ – Dokumentacja techniczno-budowlana 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, iż przedmiary robót dołączone do dokumentacji przetargowej stanowią jedynie materiał pomocniczy. Podstawą do określenia ceny ofertowej przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa (projekty budowlane, projekty wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych). 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami technicznymi i sztuką budowlaną. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględniania wszystkich elementów dokumentacji technicznej oraz wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej. 4. Zamawiający informuje, w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót budowlanych w zgodzie z przepisami prawa budowlanego i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowalnych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości oraz jakości wyspecjalizowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania oferty, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie po wykonaniu przedmiotu zamówienia na własny koszt zlikwidować teren budowy i doprowadzić go do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 6. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest, do przetworzenia, unieszkodliwienia i/lub magazynowania wszystkich materiałów pozostałych po robotach budowlano-instalacyjnych w sposób zgodny z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz. 21 z późn. zm.), a także postępowania zgodnie z Krajowym Planem Gospodarki Odpadami. Wytworzone odpady Wykonawca powinien przekazywać podmiotom posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiórki, odzysku lub unieszkodliwienia określonych rodzajów odpadów – przekazanie takie powinno każdorazowo zostać potwierdzone na odpowiednim do tego dokumencie. 7. Zamawiający informuje, iż przed rozpoczęciem prac nad opracowaniem oferty oraz określeniu jej ceny Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną budynków, na których mają być wykonywane roboty budowlane. Wizję lokalną w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót, oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi mającymi wpływ na cenę oferty można będzie przeprowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z następującą osobą: Andrzej Lendzion nr tel.: 81 445 32 09.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, dotyczące okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bezzastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 2) oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; Oświadczenia (dotyczące nie tylko Wykonawcy, ale również podmiotów trzecich) należy złożyć w oryginale. Natomiast dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu (inne niż wskazane powyżej oświadczenia), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach