Przetargi.pl
Roboty budowlane polegajace na naprawie pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich 44 w Lublinie

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, Lipowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 183 530 , fax. 261 183 501
  • Data zamieszczenia: 2018-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
    Lipowa 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 261 183 530, fax. 261 183 501
    REGON: 43026882400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostaka organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegajace na naprawie pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich 44 w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich 44 w Lublinie. CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 2. Zakres przedmiotu zamówienia - robót do wykonania: o rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, parkietu, o częściowe odbicie tynków wewnętrznych, o wykucie ościeżnic drzwiowych stalowych, o wykucie podokienników z lastryko, o wykonanie podkładów betonowych, o wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej, o uzupełnienie tynków wewnętrznych, o montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, o montaż podokienników z konglomeratu, o wykonanie gładzi gipsowej ścian i sufitów, o wykonanie posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych, paneli podłogowych, płytek gres, płyt granitowych, o montaż pochwytu i balustrady schodowej ze stali nierdzewnej, o ułożenie okładziny schodów z płyt granitowych, o malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, o wymiana instalacji elektrycznej i opraw oświetleniowych, o wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz grzejników. Uwaga: teren kompleksu oraz budynek nr 6 objęte są ochroną konserwatorską. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej. Kontakt: Marcin Urbanowicz – 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Grupa Zabezpieczenia Lublin – tel. 261 18 34 73 3. Wymagania dotyczące zatrudniania pracowników na umowę o pracę: a) Wymaga się zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dn. 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zmianami) – stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. b) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszych podwykonawców osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, na podstawie umowy o pracę, c) Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych, oraz osób prowadzących działalność w formie jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej. Wykaz czynności zgodnie z załącznikiem do SIWZ. d) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp:  Wykonawca złoży Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub chwili powstania takiego obowiązku oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnianiu na podstawie umowy o pracę osób, których w/w/wymóg dotyczy. e) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:  W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia w/w osób, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli ww. dokumentów od Wykonawcy/ Podwykonawcy/ Dalszego Podwykonawcy w trakcie realizacji Zamówienia.  Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie.  W przypadku powtarzających się naruszeń w tym zakresie przez Wykonawcę Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy.  Za działania lub zaniechania Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy w tym przedmiocie odpowiada Wykonawca jak za działania własne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7 971, 00 zł (słownie: siedem tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt jeden złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego konto nr 58 1010 1339 0043 0113 9120 1000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/38/WEN/2018 – naprawa pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich 44 w Lublinie.” 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 27.07.2018 r., do godz.: 12:00 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć: - oddzielnie w formie oryginału w pok. nr 105 (kancelaria), lub - oddzielnie w formie oryginału w pokoju 113 (sekcja zamówień publicznych) lub - w formie oryginału wraz z ofertą w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1200 dnia 27.07.2018r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b. bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp. 9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oryginał dokumentu potwierdzającego dysponowanie niezbędnymi zasobami innego podmiotu w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz potwierdzającego, iż stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określającego w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi/roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Pełnomocnictwo - wystawione przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) - do reprezentacji ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach