Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na nadbudowie i przebudowie budynku garażowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Dębicy przy ul. Kościuszki wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, Lipowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 183 530 , fax. 261 183 501
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
    Lipowa 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 261 183 530, fax. 261 183 501
    REGON: 43026882400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostaka organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na nadbudowie i przebudowie budynku garażowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Dębicy przy ul. Kościuszki wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na nadbudowie i przebudowie budynku garażowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Dębicy przy ul. Kościuszki wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. a. Zakres inwestycji:  nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku,  przebudowa nawierzchni placu manewrowego wraz z drogą dojazdową,  wykonanie przyłączy:  wodociągowego,  kanalizacji sanitarnej,  kanalizacji deszczowej wraz z odwodnieniem placu manewrowego,  ciepłowniczego,  elektroenergetycznego,  teletechnicznego,  przebudowa istniejących sieci kolidujących z planowaną inwestycją,  oświetlenie zewnętrzne, Parametry techniczne budynku:  kubatura 6 257,00 m3  powierzchnia użytkowa 759,88 m2  powierzchnia zabudowy 914,87 m2  wysokość ~ 8,80 m b. Stan istniejący Budynek garażowy wybudowany został w 1885 roku, jednokondygnacyjny w technologii tradycyjnej, niepodpiwniczony. Obiekt wzniesiony na planie prostokąta o wymiarach 10,4 m x 86,0 m, z nieco powiększoną częścią środkową dzielącą budynek na trzy segmenty: środkowa mieszcząca pomieszczenia socjalne oraz dwie boczne nawy mieszczące pomieszczenia garażowe (w pierwotnej wersji stajnie). Fundamenty betonowe, ściany murowane z cegły pełnej. Budynek posiada dach dwuspadowy w środku oraz trójspadowy po bokach, a także elementy dekoracji w postaci gzymsów i podokienników. W części środkowej budynku znajduje się strop odcinkowy ze sklepieniami ceglanymi, łukowymi. W częściach bocznych znajdują się stropy drewniane podparte drewnianymi słupami z prostymi zdobieniami. Dach przykryty dachówką. Brak izolacji przeciwwilgociowej oraz termicznej ścian i fundamentów. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana. Obiekt jest wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną. W wyniku wykonania odkrywki stwierdzono że budynek posiada fundamenty zewnętrzne kamienne ze ścianami fundamentowymi posadowionymi ok. 1,5 m pod poziomem terenu. Poziom ten może odbiegać w poszczególnych częściach budynku i może być usytuowany powyżej poziomu przemarzania gruntu. Budynek jest w złym stanie technicznym. Stwierdzono pęknięcia w okolicach ściany szczytowej, duże zniszczenia elementów więźby. Budynek pełnił funkcję garażową i obsługową dla pojazdów wojskowych, a w środkowej części mieścił pomieszczenia socjalne, sanitarne, magazynowe oraz pomieszczenia personelu i dyżurki. W obrębie terenu występują sieci uzbrojenia: instalacji elektrycznej, sieć teletechniczna, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć ciepłownicza. Budynek figuruje w gminnej ewidencji zabytków architektury. c. Potrzeby i wymagania Potrzeba wykonania przebudowy budynku wynika z konieczności: - dostosowania pomieszczeń istniejącego budynku i jego konstrukcji w zakresie funkcjonalnym, budowlanym oraz technicznym dla potrzeb statutowej działalności Użytkowników i szczególnego przeznaczenia budynku, - osiągnięcie pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej, przy spełnieniu wymaganych warunków technicznych, wynikających z przepisów polskiego prawa, przy jednoczesnym spełnieniu warunków określonych w wytypowanych przepisach wojskowych (zarządzenia, wytyczne, instrukcje), - przebudowa i dostosowanie elementów zagospodarowania terenu do potrzeb funkcjonalno – użytkowych, wraz z niezbędną przebudową infrastruktury zewnętrznej, w tym m.in. budowa nowych przyłączy, uzbrojenie budynku w media. d. Zakres przedmiotu zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:  nadbudowę i przebudowę istniejącego budynku garażowego na potrzeby przechowywania sprzętu wojskowego i pojazdów wojskowych (12 stanowisk postojowych) wraz ze stanowiskiem obsługowo – naprawczym (1 stanowisko), częścią socjalną, sanitarną i kancelaryjną;  przebudowę placu manewrowego wraz z drogą dojazdową;  wykonanie instalacji wewnętrznych: - elektrycznej (m.in. oświetleniowej, instalacji niskoprądowych), - wody użytkowej, - kanalizacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej, - centralnego ogrzewania, - ciepłej i zimnej wody użytkowej, - wentylacji, - bębnowy system odprowadzenia spalin w części obsługowo -naprawczej, - instalacja wyciągowa spalin dla stanowisk garażowych, - teletechnicznych;  wykonanie przyłączy: - elektrycznego, - centralnego ogrzewania, - wodociągowego, - kanalizacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej, - teletechnicznego; W ramach przedmiotu zamówienia należy uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają opracowania: a) projekt budowlany: Tom I: - Informacja BIOZ - Informacja dotycząca obszaru oddziaływania inwestycji - Analiza możliwości racjonalnego wykorzystania alternatywnych źródeł energii - Charakterystyka energetyczna - Charakterystyka ekologiczna - Inwentaryzacja budowlana - Projekt zagospodarowania terenu i architektura - Konstrukcja i ekspertyza techniczna Tom II - Wewnętrzne i instalacje sanitarne - Przyłącza i zewnętrzne instalacje sanitarne - Instalacje elektryczne i teletechniczne - Drogi - Opinia geotechniczna, dokumentacja badań podłoża gruntowego b) Projekty wykonawcze: - Projekt zagospodarowania terenu i architektura - Konstrukcja - Wewnętrzne instalacje wod.-kan. - Wewnętrzne instalacje c. o. - Wentylacja mechaniczna i klimatyzacja lokalna - Węzeł cieplny – technologia i automatyka - Przyłącza wod.-kan. i kanalizacji deszczowej, - Przyłącze ciepłownicze - Instalacje elektryczne i teletechniczne - Drogi - Opinia geologiczna c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: - Część 1 Roboty Ogólnobudowlane - Część 2 Roboty instalacyjne - Część 3 Instalacje elektryczne i teletechniczne - Część 4 Drogi Szczegółowy opis robót określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia będzie wykonany na podstawie pozwolenia na budowę oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i zatwierdzoną dokumentacją projektową. Odstępstwa od dokumentacji wynikłe w trakcie realizacji robót wymagają akceptacji Zamawiającego i muszą być uzgodnione przez wykonawcę dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 48 729,00 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy siedemset dwadzieścia dziewięć złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r poz. 110). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego konto nr 58 1010 1339 0043 0113 9120 1000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/47/WB/2018 – roboty budowlane polegające na nadbudowie i przebudowie budynku garażowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Dębicy przy ul. Kościuszki wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.” 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09.08.2018 r., do godz.: 12:00 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć: - oddzielnie w formie oryginału w pok. nr 105 (kancelaria), lub - oddzielnie w formie oryginału w pokoju 113 (sekcja zamówień publicznych) lub - w formie oryginału wraz z ofertą w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1200 dnia 09.08.2018r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b. bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp. 9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: e) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, dokumenty wskazane w Rozdziale XV C. pkt. 2 ppkt. a), b), c) i d) w odniesieniu do tych podmiotów. f) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XV C. pkt. 2. ppkt a), b), c) i d) składa każdy z wykonawców. g) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie maja odpowiednie przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. d) Pełnomocnictwo - wystawione przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) - do reprezentacji ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy (jeśli dotyczy) e) Oryginał dokumentu potwierdzającego dysponowanie niezbędnymi zasobami innego podmiotu w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz potwierdzającego, iż stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określającego w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi/roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Takim dokumentem może być zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – według wzoru załączonego do SIWZ (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach