Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na modernizacji i remoncie budynku (i ogrodzenia) przychodni zdrowia i biblioteki położonego przy ul. Krężnickiej 125a w Lublinie wraz z parkingiem i dojazdem

Zarząd Nieruchomości Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 20112 Lublin, ul. Grodzka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 371 200 , fax. 815 371 201
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Komunalnych
    ul. Grodzka 12
    20112 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 371 200, fax. 815 371 201
    REGON: 43078394000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.znk-lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na modernizacji i remoncie budynku (i ogrodzenia) przychodni zdrowia i biblioteki położonego przy ul. Krężnickiej 125a w Lublinie wraz z parkingiem i dojazdem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji i remoncie budynku (i ogrodzenia) przychodni zdrowia i biblioteki położonego przy ul. Krężnickiej 125a w Lublinie wraz z parkingiem i dojazdem. Roboty budowlane obejmują w szczególności: – remont ścian zewnętrznych i wejścia do budynku – naprawę pęknięć ścian zewnętrznych i nadproży – docieplenie ścian zewnętrznych oraz murów piwnic – docieplenie stropodachu z wykonaniem nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej – przebudowę kominów – odtworzenie instalacji odgromowej – remont wyjścia na dach z wymianą wyłazu – wymianę stolarki okiennej i drzwiowej przy wejściu do budynku – przebudowę ściany zewnętrznej przy wejściu do budynku z gazobetonu grub. 30 cm – przebudowę schodów zewnętrznych i pochylni – remont obudowy wejścia do piwnicy z wymianą drzwi zewnętrznych – wymianę drzwi do pomieszczenia gospodarczego i śmietnika – wykonanie oświetlenia terenu wokół budynku (zamontowanego na ścianach budynku) – wykonanie chodnika od strony północno-wschodniej – wymianę ogrodzenia działki od strony północno-wschodniej długości ok.59 mb (ogrodzenie metalowe nawiązujące do istniejącego) – remont ogrodzenia z wymianą słupków i furtek od ul. Krężnickiej i ul. Pszczelej (obejmuje demontaż przęseł, słupków, furtek, remont cokołu, renowację i naprawę przęseł, wykonanie nowych furtek, montaż nowych słupków w stopie betonowej) –utwardzenie nawierzchni działki dla miejsc postojowych i podjazdu dla karetki z kostki betonowej z wydzieleniem miejsc parkingowych – wykonanie zjazdu na działkę z drogi gminnej (ulica Pszczela) – montaż bramy wjazdowej przesuwnej z automatyką szerokości 4,0 m – montaż stojaków dla rowerów i ławek przed budynkiem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000,00 zł należy wnieść w terminie do dnia 09.08.2018 r. do godz. 9:45
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 1 do oferty)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 4 do oferty) 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.4, 7.5, 7.6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Podmioty na zasoby których powołuje się Wykonawca Wykonawca zgodnie z art. 22a ustawy Pzp może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca ten musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załącznik nr 1 i nr 2 do oferty) oraz na wezwanie Zamawiającego przedstawia dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7.4, 7.5, 7.6 SIWZ. 4. Podwykonawcy Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach (załącznik nr 1 i nr 2 do oferty). 5. Konsorcjum Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum ) na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo ( złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub Wykonawcę ) skutecznie udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, określające zakres umocowania. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia (załącznik nr 1 i nr 2 do oferty) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach