Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, położonego w Łodzi przy ul. Chocianowickiej 198, do standardów ochrony przeciwpożarowej - etap II.

Krajowe Towarzystwo Autyzmu Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93-460 Łódź, ul. Chocianowicka 198
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 680 21 00 , fax. 42 680 21 01
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowe Towarzystwo Autyzmu Oddział w Łodzi
    ul. Chocianowicka 198 198
    93-460 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 680 21 00, fax. 42 680 21 01
    REGON: 47153779000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.navicula.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, położonego w Łodzi przy ul. Chocianowickiej 198, do standardów ochrony przeciwpożarowej - etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmować będzie swym zakresem Wykonanie zaleceń przeciwpożarowych dostosowania do standardów p.poż w zakresie wymiany drzwi przeciwpożarowych o wym. 90x200 z atestem o odporności EI30 na parterze i piętrze - 10 szt wymiany drzwi przeciwpożarowych o wym. 80x200 z atestem o odporności EI30 10 szt; do piwnicy - 1 szt poszerzenie otworów drzwiowych i montaż drzwi zwykłych o wym. 90x200 na piętrze budynku - 3 szt poszerzenie i podwyższenie otworu przejściowego w piwnicy o wym. 100x210- 1 szt przebudowy przedsionka wejściowego z wymianą drzwi wejściowych (wym. skrzydeł 90+50 x 200) naprawy schodów i spocznika zewnętrznego oraz pochylni przed głównym wejściem wykonania spocznika w przejściu do stołówki oraz przesunięcie drzwi wykonania poszerzenia otworu w przejściu na zaplecze kuchenne. Wykonanie instalacji wodociągowej dla zasilania hydrantów wewnętrznych ppoż - niezależny przewód zasilający w pomieszczeniach piwnicy i pion w odrębnych strefach ppoż plus hydranty zlokalizowane w szafkach ściennych ma parterze i piętrze budynku Zamawiający zaleca dokonanie wizji w budynku przed przystąpieniem do przygotowania ofert. Wymagania dotyczące robót wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp. i ppoż. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń Wykonawca wykona zamówienie z materiałów własnych, Wykonawca użyje do realizacji umowy, wyrobów i surowców dopuszczonych do użytkowania w budownictwie, posiadających odpowiednie atesty, o odpowiedniej jakości, materiały użyte przez Wykonawcę muszą odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy - Prawo budowlane, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do stosowania w budownictwie. Wymagania stawiane Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z profesjonalną wiedza techniczną, z zasadami sztuki budowlanej, przepisami przeciwpożarowymi i bhp oraz obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa, wyznaczenie do wykonania robót w ramach umowy pracowników posiadających wymagane zgodnie z przepisami uprawnienia, wiedze fachową oraz doświadczenie w realizacji robót o podobnym charakterze i zakresie, ponoszenie pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody, jakie mogą doznać Zamawiający i pracownicy Zamawiającego, jak również osoby trzecie w związku z wykonaniem przedmiotu umowy, zastosowania materiałów posiadających stosowne certyfikaty i atesty oraz spełniające normy przewidziane przepisami prawa, zorganizowania we własnym zakresie i na swój koszt zaplecza socjalnego w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym, prowadzenie robót w sposób nie zagrażający mieniu Zamawiającego, zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych w terminie 2 dni roboczych od dnia stwierdzenia konieczności ich wykonania, skompletowania i przekazania Zamawiającemu atestów materiałowych, ustalenie z Zamawiającym harmonogramu prac, terminowe wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z: postanowieniami umowy, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, uznanymi zasadami sztuki i techniki budowlanej oraz zasadami prowadzenia robót, obowiązującymi normami państwowymi i branżowymi, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1409 ze zm.) oraz przepisami aktów wykonawczych do tej ustawy i innymi przepisami dotyczącymi przedmiotu umowy, utrzymanie terenu prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz sukcesywne usuwanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów, nieczystości i urządzeń prowizorycznych, a także ochrona mienia znajdującego się na terenie robót, segregowanie, składowanie i unieszkodliwienie wszelkich odpadów, nieczystości i gruzu budowlanego powstającego w trakcie procesu prowadzenia robót budowlanych, a także wywóz zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie z dnia 14.12.2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 roku, poz. 21 ze zm.) oraz ustawie z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 roku poz. 391 ze zm.) oraz pokrywanie bieżących kosztów wywozu nieczystości stałych powstałych w związku z wykonywaniem robót, kontrola jakości materiałów i robót zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zapewnienie w trakcie wykonania przedmiotu umowy bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz wymogów ochrony środowiska, pod rygorem odpowiedzialności odszkodowawczej z tytułu nienależytego wykonania tych obowiązków w trakcie wykonywania robót, wykonanie przedmiotu umowy przy użyciu dostarczonych przez siebie materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w przedmiarach oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także przy użyciu sprzętu, zapewniającego należyte wykonanie umowy, przekazanie Zamawiającemu nie później niż w terminie odbioru końcowego - odpowiedniej, podpisanej karty gwarancyjnej, ponoszenie całkowitej odpowiedzialności za materiały użyte do realizacji przedmiotu umowy oraz wykonane roboty, sprawowanie ciągłego nadzoru nad pracownikami pracującymi na terenie robót oraz zapewnienie właściwej organizacji i koordynacji robót poprzez zapewnienie nadzoru wykonawczego, uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych w terminach wskazanych przez Zamawiającego, w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia instalacji, urządzeń, wszelkich przedmiotów znajdujących się w obiekcie lub jego okolicach, a także samego obiektu - do ich naprawienia i doprowadzenia na własny koszt do stanu poprzedniego, także jeżeli szkoda wynikła z nienależytego wykonania zabezpieczenia, umożliwienie Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenia kontroli robót, w tym postępu w realizacji robót, stosowanych w ich toku materiałów oraz wszelkich okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji przedmiotu umowy, informowanie Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie robót kontrolach i wypadkach, współpraca i koordynacja prac podwykonawców, w tym ustalenie technicznych i terminowych warunków realizacji robót w sposób eliminujący wszelkie spory, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu w terminie do dnia zakończenia odbioru końcowego robót, zgłoszenie w sposób zgodny z umową robót do odbioru i uczestniczenie w ich dokonaniu, usuwanie wszelkich wad i usterek przedmiotu umowy, stwierdzonych w trakcie trwania robót i przy odbiorach oraz w trakcie gwarancji jakości i rękojmi - w terminie (odpowiednio) określonym w umowie lub uzgodnionym z Zamawiającym. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: Zamawiający będzie na bieżąco, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, przekazywał Wykonawcy poszczególne pomieszczenia, jednak ich przekazywanie będzie uzależnione od możliwości zapewnienia pracownikom i podopiecznym Zamawiającego, pomieszczeń zastępczych, Wykonawca zobowiązany jest każdego dnia po zakończeniu pracy doprowadzić pomieszczenia w których realizowane będą roboty do stanu czystości, tak aby praca Zamawiającego odbywała się bez zakłóceń. Wynagrodzenie Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty, wynagrodzenie za realizację zamówienia płatne będzie przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy po wystawieniu faktury w terminie do 30 dni po dostarczeniu jej do siedziby Zamawiającego. Podstawa do wystawienia faktury będzie protokół odbioru ostatecznego. Odbiór wykonanych prac odbywać się będzie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zrealizowanych prac, Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwione będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia, Okres gwarancji na urządzenia i użyte materiały muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia, Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokółem odbioru końcowego, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia w okresie gwarancji, bez uzyskania dodatkowego wynagrodzenia ze strony Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych wykonanych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.navicula.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach