Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na budowie obiektów sportowych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2016-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 00051406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na budowie obiektów sportowych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest roboty budowlane polegające na budowie obiektów sportowych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Budowa obiektów podstawowych: a)Hala do tenisa ziemnego o konstrukcji łukowej z profili stalowych z czterema kortami do tenisa ziemnego, przekrycie membranowe z podwójnej powłoki PCV z poduszką powietrzną pomiędzy powłokami, w dachu pasy mlecznej membrany przepuszczającej światło dzienne, roletowy system otwieranych boków, boki wyposażone w piłkochwyty wykonane z siatki z włókna polipropylenowego lub poliamidowego, nawierzchnia kortów ze sztucznej trawy wykonanej z włókien polipropylenowych z certyfikatem ITF 4 o wysokości min. 12 mm, wypełnienie trawy piaskiem kwarcowym, oświetlenie kortów z użyciem źródeł światła LED o jasności 500 lx włączane z pomieszczenia obsługi, ogrzewanie indywidualne dla każdej hali za pomocą wentylacji nawiewno-wywiewnej z central wentylacyjnych, wyposażenie kortów w słupki, siatkę i wklejane w nawierzchnię linie wyznaczające pole gry. b)Boisko wielofunkcyjne do gry w 5 osobową piłkę nożną, piłkę ręczną, siatkówkę i koszykówkę (dwa boiska do gry w streetball 3x3), wymiary boiska 20x40 m oraz po 1,5 m strefy bocznej i tylnej, nawierzchnia ze sztucznej trawy z wypełnieniem piaskiem kwarcowym z wklejonymi liniami wyznaczającymi boiska do gry w piłkę nożną, piłkę ręczną, siatkówkę i koszykówkę, prefabrykowane trybuny dla publiczności, hala o konstrukcji łukowej z profili stalowych, oświetlenie z użyciem źródeł światła LED o jasności 500 lx, hala bez ogrzewania - przeznaczona do użytku od wczesnej wiosny do późnej jesieni poza sezonem zimowym. Przekrycie hali ze wzmocnionej pojedynczej powłoki zabezpieczonej przed niekorzystnym działaniem warunków atmosferycznych, w dachu pasy z mlecznej powłoki przepuszczającej światło, system otwieranych boków, boki wyposażone w piłkochwyty wykonane z siatki z włókna polipropylenowego lub poliamidowego, wyposażenie w słupki, siatki, bramki i tablice do koszykówki. c)Budynek obsługi z pomieszczeniami sanitarnymi zawierający: poczekalnię, cztery szatnie (każda szatnia z trzema prysznicami i toaletą), w tym dwie szatnie w pełni dostosowane dla osób niepełnosprawnych; dwa prefabrykowane boksy do gry w squasha ze schładzaniem powietrza wentylacyjnego, klimatyzowaną poczekalnię dla osób towarzyszących, pomieszczenia dla obsługi, oddzielną toaletę dla personelu i pomieszczenie magazynowe, jedną toaletę z wejściem z zewnątrz dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, węzeł cieplny dla centralnego ogrzewania i potrzeb ciepła technologicznego dla centrali wentylacyjnej zasilany z sieci ciepłowniczej wysokoparametrowej, pomieszczenie dla osób sprzątających wyposażone w zlew i zawór czerpalny. Budynek wyposażony w instalacje: wody ciepłej i zimnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektryczną, oświetleniową, okablowania strukturalnego, kanalizacji sanitarnej, monitoringu wizyjnego. Wszystkie budynki wyposażone w wymagane instalacje hydrantowe przeciwpożarowe, instalacje odgromowe oraz w monitoring wizyjny. 2)Budowa obiektów pomocniczych: a)Droga pożarowa pomiędzy istniejącą halą sportową a projektowaną halą z boiskiem wielofunkcyjnym (szerokość drogi 4,5 m, droga zakończona placem manewrowym o wymiarach 20x20 m, nawierzchnia drogi i placu z kostki betonowej). b)Chodniki dostosowane dla osób niepełnosprawnych, opaski wokół hal z odwodnieniami liniowymi, opaska wokół budynku obsługi, nawierzchnie z kostki betonowej. c)Przyłącze cieplne wysokoparametrowe z rur preizolowanych. d)Kanalizacja teletechniczna (w kanalizacji światłowód dla potrzeb monitoringu i sieci komputerowej oraz kabel telefoniczny), kable będą łączyć budynek obsługi z istniejącą infrastrukturą KUL. e)Monitoring wewnętrzny i zewnętrzny w oparciu o kamery IP (15 kamer wewnętrznych i zewnętrznych), kamery będą podłączone do istniejącego rejestratora, dla poprawnego działania monitoringu sygnał będzie przesyłany światłowodem. f)Oświetlenie terenu (lampy ze źródłami światła LED, na kilku słupach zlokalizowane będą kamery monitoringu zewnętrznego). g)Odwodnienie drogi i terenu wokół hal oraz odprowadzenie wód z dachów za pomocą kanalizacji deszczowej, zbiorniki retencyjne do przetrzymania nadmiaru wody. h)Wodociąg do zasilania w wodę budynku obsługi oraz dla hydrantów wewnętrznych i hydrantu zewnętrznego. i)Kanalizacja sanitarna z przepompownią ścieków. j)Zasilanie obiektów w energię elektryczną ze stacji transformatorowej stanowiącej własność KUL wraz z opomiarowaniem. 3)Poza wykonaniem robót budowlanych Wykonawca będzie zobowiązany do: a)uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w imieniu Zamawiającego. W tym celu Zamawiający wystawi Wykonawcy stosowane pełnomocnictwo; b)wyposażenia wszystkich obiektów w gaśnice zgodnie z wymaganiami p. poż. opisanymi w projekcie architektury; c)utrzymania żywotności drzew, stanowiących nasadzenia zastępcze do 31.12.2019 r. zgodnie z decyzją Prezydenta Lublina znak MAZ-OZ-I.6131.104.2016 z dnia 26.02.2016 r.; d)-zabezpieczenia pozostałych drzew w najbliższym otoczeniu placu budowy przed uszkodzeniem; e)dostawy mebli stanowiących wyposażenie szatni (szafki z zamkami cyfrowymi z systemem indywidualnej zmiany kodu, ławki lub krzesła dla osób korzystających z szatni odporne na podwyższoną wilgotność); f)dostawy mebli do poczekalni i dla obsługi (krzesła dla osób oczekujących -10 szt., fotel obrotowy dla pracownika obsługi - szt. 1, lada dla pracownika obsługi wraz z zabudową, stolik o wymiarach 0,9x0,9 m - szt. 1, krzesło tapicerowane - szt. 2, szafka socjalna na ubrania zgodna z wymaganiami przepisów - 1 szt., szafka socjalna na produkty spożywcze dla pracownika obsługi - 1 szt.); g)dostawy zadaszonego stojaka rowerowego na minimum 10 rowerów zlokalizowanego w pobliżu wejścia do budynku obsługi o konstrukcji stalowej, malowanej proszkowo, dach blaszany z blachy malowanej proszkowo, uchwyty na rowery ze stali nierdzewnej, kolorystyka konstrukcji stojaka i blachy zgodna z kolorystyką dachu i obróbek blacharskich budynku obsługi; h)dostawy wiaty dla pojemników na odpady o konstrukcji stalowej, malowanej proszkowo, dach i ściany z blachy falistej malowanej proszkowo. Kolor konstrukcji, ścian i dachu zgodny z kolorem dachu i obróbek blacharskich budynku obsługi, lokalizacja zgodnie z projektem zagospodarowania terenu; i)wytyczenia geodezyjnego i wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z jej rejestracją w Wydziale Geodezji i Kartografii Urzędu Miasta; j)wykonania powykonawczej aktualizacji mapy zasadniczej i przekazania jej Zamawiającemu w pliku dwg. 3. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą będą dokonywane tylko w walucie polskiej. Zamawiający żąda określenia ceny oferty w walucie PLN. Wykonawcy, którego walutą rozliczeniową jest inna niż PLN, zobowiązany jest przeliczyć walutę obcą, na podstawie średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Zamawiający informuje, iż przed rozpoczęciem prac nad opracowaniem oferty oraz określeniu jej ceny Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy, na terenie którego mają być wykonywane roboty budowlane, położonym przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie. Wizję lokalną w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót, oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi mającymi wpływ na cenę oferty można będzie przeprowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z następującymi osobami Panem Waldemar Matłaszewski nr tel.: 81 445 32 19. 5. Zamawiający informuje, w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót budowlanych w zgodzie z przepisami prawa budowlanego i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowalnych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości oraz jakości wyspecjalizowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania oferty, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami technicznymi i sztuką budowlaną. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględniania wszystkich elementów dokumentacji technicznej oraz wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej. 7. Wykonawca zobowiązany będzie po wykonaniu przedmiotu zamówienia na własny koszt zlikwidować plac budowy i doprowadzić teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 8. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest, do przetworzenia, unieszkodliwienia i/lub magazynowania wszystkich materiałów pozostałych po robotach budowlano-instalacyjnych w sposób zgodny z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz. 21 z późn. zm.), a także postępowaniem zgodnie z Krajowym Planem Gospodarki Odpadami. Wytworzone odpady Wykonawca powinien przekazywać podmiotom posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiórki, odzysku lub unieszkodliwienia określonych rodzajów odpadów - przekazanie takie powinno każdorazowo zostać potwierdzone na odpowiednim do tego dokumencie. 9. Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej, zobowiązany będzie do ubezpieczenia się od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie realizowanej umowy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie prowadzonych robót budowlanych, o wartości przedstawionej w Ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązanych będzie do przedstawienia przed podpisaniem umowy polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony zgodnie z powyższymi wymaganiami. 10. Termin płatności w rozliczeniach z Zamawiającym wynosi 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury za wykonany przedmiot umowy. Rozliczenie robót nastąpi, w oparciu o fakturę, która może zostać wystawiona wyłącznie w przypadku wykonania przez Wykonawcę całości robót, uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz po podpisaniu sporządzonego i potwierdzonego przez Zamawiającego protokołu odbioru robót bez zastrzeżeń, nie wcześniej jednak niż we wrześniu 2016 r. 11. Zamawiający żąda, aby minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone wyposażenie wynosił nie mniej niż 36 miesięcy - termin gwarancji zaoferowany powyżej będzie punktowany w ramach kryterium wyboru Wykonawcy. 12. Zamawiający informuje, iż przedmiary robót dołączone do opisu przedmiotu zamówienia stanowią jedynie materiał pomocniczy. Podstawą do określenia ceny ofertowej przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa (projekty budowlane, projekty wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 200 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca dokonuje przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PeKaO S.A. III O/Lublin, nr rachunku 50 1240 2382 1111 0010 2390 2519 Tytuł przelewu: Wadium - Budowa obiektów sportowych -AZP-240/PN-p30/046/2016 4. Wadium wnosi się do dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wadium złożone w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy powinno znajdować się na koncie Zamawiającego (zostać na nim zaksięgowane) do dnia, w którym upływa termin składania ofert, przed godziną wyznaczoną na otwarcie ofert. 5. Dowód przelewu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu Wykonawca składa wraz z ofertą w siedzibie Zamawiającego w miejscu i terminie wyznaczonym do składania ofert określonym w Rozdz. XII SIWZ. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Dowód wniesienia wadium w pozostałych dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych formach w oryginale Wykonawca składa spakowany wraz z ofertą w tę samą kopertę, ale jako dokument osobny niezłączony trwale z dokumentami składającymi się na ofertę, (co umożliwi jego odłączenie od dokumentów składających się na ofertę), a dodatkowo w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy spiętej trwale razem z pozostałymi dokumentami składającymi się na ofertę. 8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że ma ona charakter bezwarunkowy i nieodwołalny, a suma gwarancyjna płatna jest na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium. 9. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach