Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE PN.,,BUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA W MIEJSCOWOŚCI BOROWA ETAP I

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03 , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12
    55095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dlugoleka.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE PN.,,BUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA W MIEJSCOWOŚCI BOROWA ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na BUDOWIE BUDYNKU PRZEDSZKOLA WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU, PRZYŁĄCZAMI, PRZECIWPOŻAROWYM ZBIORNIKIEM WODNYM ORAZ ZBIORNIKIEM NA GAZ PŁYNNY W MIEJSCOWOŚCI BOROWA ETAP 1 (z wyłączeniem bieżni oraz prac jej towarzyszących), na działce nr 267/6, 267/7, 267/10, obręb Borowa, gmina Długołęka. 1) Zakres przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 1.1 , polegać będzie na wykonaniu następujących prac: a. budowie trzy kondygnacyjnego budynku nie podpiwniczonego o podstawowych parametrach technicznych: - charakterystyczne parametry obiektu: a1) powierzchnia zabudowy - ok. 884,30 m2, a2) powierzchnia użytkowa przedszkola - ok. 1745,40 m2, a3) długość budynku (segmentu A) - ok. 41,15 m, a4) szerokość maksymalna (segmentu A) - ok. 22,74 m, a5) wysokość maksymalna - ok. 11,98 m, a6) kubatura netto - ok. 9020,50 m3. a7) liczba kondygnacji - 3 b. Zagospodarowaniu terenu - zestawienie projektowanych nawierzchni: b1) naw. z kostki pod chodniki - ok 584,20 mkw b2) naw. z kostki pod parking, plac gosp. - ok 411,60 mkw b3) naw. z kostki pod drogę wew. i PPOŻ - ok 635,20 mkw b4) naw. mineralno-poliuretanowa (boisko) - ok 407,30 mkw b5) nawierzchnia z piasku (plac zabaw) - ok 42,20 mkw c. wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz ze scenariuszem rozwoju pożaru, instrukcję obsługi budynku po wybudowaniu (w porozumieniu z projektantem), uzyskania przez Wykonawcę ostatecznego pozwolenia na użytkowanie, 1.2. Zamówienie, zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 1.3 ma zostać wykonane poprzez realizację następujących robót budowlanych: 1) roboty przygotowawcze i roboty ziemne; 2) konstrukcje żelbetowe – ławy i stopy fundamentowe; 3) wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych: ściany fundamentowe z bloczków betonowych konstrukcje żelbetowe nadproży podciągów, słupów, wieńców, schodów wewnętrznych; konstrukcje murowane ścian; 4) wykonanie konstrukcji dachowej drewnianej, 5) wykonanie pokryć dachowych, 6) montowanie stolarki okiennej i drzwiowej, klapy oddymiające, świetliki, roboty kowalsko-ślusarskie; 7) wykonanie podłoża, posadzek jastrychowych i podłóg (m.in. posadzki grysowe i kamienne, wykładziny z tworzyw sztucznych, podłogi drewniane); 8) wykonanie tynków, okładzin wewnętrznych i sufitów, roboty malarskie, 9) wykonanie elewacji (elewacje szklane, tynki zewnętrzne, silikatowe, blaszane, płytki klinkierowe); 10) montaż pozostałych urządzeń (tj. m.in. ściana mobilna, winda, wentylacja mechaniczna, mała architektura) ; 11) kuchnia gastronomiczna na potrzeby przedszkola, 12) wykonanie: a) dróg i chodników z kostki brukowej b) nawierzchni utwardzonej poliuretanowej na podbudowie drogowej; c) nawierzchnia placu zabaw z piaski, 13) montaż instalacji m. in.: a) wodociągowej, b) przeciwpożarowej (hydrantowa ze zbiornikiem przeciwpożarowym), c) sanitarnej, d) gazowej wraz ze zbiornikiem podziemnym, e) kanalizacji deszczowej, f) centralnego ogrzewania (gazowego), g) wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, h) elektrycznej, i) niskoprądowych - sieć komputerowa, LAN, sieć telefoniczna, sieć domofonowa, okablowanie strukturalne (tablice informacyjne, nagłośnienie), 14) Wykonanie trawników i powierzchni biologicznie czynnych, UWAGA! Dokumentacja projektowa sporządzona przez w/w firmę "ARCHiTEKT" obejmuje także budowę bieżni wraz ze skokiem w dal oraz przebudowy instalacji kanalizacji deszczowej kanalizacyjnej i elektrycznej, której realizacja nie jest objęta niniejszą procedurą przetargową. Należy zwrócić zatem szczególną uwagę, iż część zakresu robót przedstawionego w dokumentacji projektowej nie dotyczy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dodatkowo informuję, iż w roku 2018, w ramach osobnego zadania, zlecona będzie budowa bieżni wraz ze skokiem w dal oraz przebudową instalacji kanalizacji sanitarnej deszczowej i elektrycznej, której zakończenie planowane jest na koniec roku 2018r. Mając na uwadze, iż zakres prac budowlanych objęte jest jednym pozwoleniem na budowę obejmującej budowę przedszkola oraz bieżni wraz ze skokiem w dal, do czasu zakończenia realizacji robót budowy bieżni wraz ze skokiem w dal, Zamawiający wyznaczy kierownika budowy wspólnego dla obu inwestycji na okres: do czasu zakończenia budowy bieżni i skoku w dal. Po zakończeniu robót budowlanych „budowy bieżni” wyłoniony w przetargu Wykonawca robót budowlanych „budowy przedszkola” będzie zobowiązany do wyznaczenia osoby, która przejmie obowiązki kierownika budowy. Koniecznym jest wskazać, iż Gmina Długołęka na zakres robót budowlanych budowy bieżni oraz skoku w dal, po ich zakończeniu, wystąpi do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego we Wrocławiu o udzielenie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie na podstawie art. 55 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2016.290 z dnia 2016.03.08 ze zm.). 1.3 Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia poza wyżej opisanymi zmianami opisany jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez: „ARCHiTEKT” studio projektowe Paweł Kuczyński, ul. Józefa Rymera 4, 44-270 Rybnik, tel. (faks). 032 739 81 08, 1.4. Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1) rozdziale 1 niniejszej SIWZ, 2) Dokumentacji projektowej, decyzjach i uzgadnianiach oraz Przedmiarach - które to dokumenty stanowią załączniki do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 145 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz. 1804 oraz poz. z 2015r. poz. 978 i 1240) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka – w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina) wyznaczonym na składanie ofert. Kopię dokumentu, należy załączyć do oferty, za wyjątkiem ust. 13.5. 5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: „Przetarg nieograniczony – Roboty budowlane pn..: BUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA W MIEJSCOWOŚCI BOROWA ETAP I (RI.271.24.2018.AK). tak by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający złożenie wadium należy załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.7. siwz, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.2. siwz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 5) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy – względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje Pełnomocnik). 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r, poz. 1114 oraz z 2016r, poz. 352). 7) Zaleca się by do oferty zostało dołączone potwierdzenie wniesienia wadium w formie kserokopii.. Kserokopię dowodu wpłaty wadium lub kserokopię gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. ( Sposób składania oryginałów dokumentów ustanawiających wadium określa rozdział 13 niniejszej SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach