Przetargi.pl
Roboty budowlane Oddziału Okulistycznego wraz z wykonaniem instalacji gazów medycznych, Roboty budowlane w Pracowni Endoskopowej i Szatni w budynku głównym szpitala SP ZOZ w Krasnymstawie - powtórka

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. M. Sobieskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 54 31 522 , fax. 82 576 49 01
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
    ul. M. Sobieskiego 4
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 82 54 31 522, fax. 82 576 49 01
    REGON: 11019669900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane Oddziału Okulistycznego wraz z wykonaniem instalacji gazów medycznych, Roboty budowlane w Pracowni Endoskopowej i Szatni w budynku głównym szpitala SP ZOZ w Krasnymstawie - powtórka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane Oddziału Okulistycznego wraz z wykonaniem instalacji gazów medycznych, Roboty budowlane w Pracowni Endoskopowej i Szatni w budynku głównym szpitala SPZOZ w Krasnymstawie, z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1 - Roboty budowlane Oddziału Okulistycznego wraz z wykonaniem instalacji gazów medycznych, Roboty budowlane w Pracowni Endoskopowej Zadanie 2 – Roboty budowlane w Szatni 2. Zakres rzeczowy wykonania robót obejmuje: Zadanie nr 1 - Roboty budowlane Oddziału Okulistycznego wraz z wykonaniem instalacji gazów medycznych, Roboty budowlane w Pracowni Endoskopowej W zakresie Oddziału Okulistycznego:  Częściową zmianę lokalizacji oddziału;  przebudowę pomieszczeń zaplecza, kuchenki oddziałowej, sanitariatów, pomieszczenia zaplecza sanitarnego , montaż stolarki drzwiowej, wykonanie nowej instalacji elektrycznej i przyzywowej;  częściowe ułożenie wykładzin PCV termozgrzewalnych, w części pomieszczeń układanie podłóg z terakoty;  malowanie ścian farbami łatwo-zmywalnymi o gładkiej powierzchni a także wykładanie glazurami;  wykonanie instalacji gazów medycznych oraz nowych instalacji elektrycznych zasilanych z dodatkowego (awaryjnego) źródła zasilania;  wykonanie nowego systemu wentylacji nawiewno-wyciągowej w wybranych pomieszczeniach oraz założenie nowego osprzętu elektrycznego i sanitarnego. W zakresie Pracowni Endoskopowej:  przebudowa gabinetu badań górnego odcinka przewodu pokarmowego, gabinetu badań dolnego odcinka przewodu pokarmowego, gabinetu badań oddechowych, zmywalni do mycia i dezynfekcji narzędzi endoskopowych, pokoju ze stanowiskiem do wybudzania pacjentów a także zaplecza socjalnego dla personelu medycznego.  uzupełnienie podłóg wykładziną łatwo-zmywalną,  malowanie ścian farbami łatwo-zmywalnymi o gładkiej powierzchni a także wykładanie glazurami;  wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej, sanitarnej wraz z montażem osprzętu.  wykonanie wentylacji nawiewno – wywiewnej w zmywalni do mycia i dezynfekcji narzędzi endoskopowych,  uzupełnienie stolarki drzwiowej Zadanie nr 2 - Roboty budowlane Szatni  przebudowę obecnych pomieszczeń magazynowych z przystosowaniem na szatnię;  montaż stolarki drzwiowej;  wykonanie węzłów sanitarnych i boksów na szafki ubraniowe;  układanie podłóg z terakoty;  malowanie ścian farbami łatwo-zmywalnymi o gładkiej powierzchni a także wykładanie glazurami;  wykonanie instalacji wentylacyjnej, elektrycznej, sanitarnej wraz z montażem osprzętu  wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 1 i 2 do SIWZ, na którą składają się w szczególności: a) Przedmiary robót, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, c) dokumentacja projektowa, d) decyzje o pozwoleniu na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wpłacić wadium przetargowe w wysokości 21 900,00 zł (składając ofertę dla wszystkich zadań) -w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie – łączna konieczna do wniesienia wysokość wadium podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty: Nr zadania Wadium w PLN Zadanie nr 1 14 600,00 Zadanie nr 2 7 300,00 2. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium przetargowe przed upływem terminu składania ofert w formie / formach określonych w art. 45 ust. 6 Pzp 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium przelewem na konto bankowe: Santander Bank S.A. Nr rachunku: 13 1500 1373 1213 7001 9198 0000 z dopiskiem „wadium – przetarg nieograniczony Roboty budowlane Oddziału Okulistycznego wraz z wykonaniem instalacji gazów medycznych, Roboty budowlane w Pracowni Endoskopowej i Szatni w budynku głównym szpitala w SPZOZ w Krasnymstawie – powtórka. Zadanie Nr….” Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i czas uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Oferty bez dowodu wniesienia wadium (w przypadku wadium w innej formie niż pieniądzu) nie będą rozpatrywane. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego oraz odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Pzp. 6. UWAGA: w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, Wykonawca ma obowiązek złożyć (dołączyć do oferty) w/w dokumenty w oryginale. Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub też wniósł wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na mocy art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 5 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1. Uzupełniony formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy zawierający kalkulację ceny oferty, sporządzony w oparciu o załączoną do SIWZ Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz Przedmiar robót. 3. Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Zobowiązanie do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów – zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 5. Klauzula informacyjna Szpitala z potwierdzeniem przyjęcia do wiadomości jej treści – Załącznik Nr 11. Oświadczenie składane po otwarciu ofert dotyczące przynależności do grupy kapitałowej 1. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). 2. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1 powyżej dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdz. VI część D ust. 1 i 2 powyżej, składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach