Przetargi.pl
Roboty budowlane na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2019-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://35wog.wp.mil.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie. 3.2. Przedmiot zmówienia Zamawiający podzielił na cztery części tj.: 3.2.1. Część nr 1 – „Remont ciągów komunikacyjnych w budynku nr 31 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie” Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych w budynku nr 31 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie. PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU NR 31: • przeznaczenie budynku: biurowy • rok budowy: 1984 • kubatura: 7 360 m3 • budynek trzykondygnacyjny Zakres prac remontowych obejmował będzie: 1. Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych oraz sufitów podwieszonych kasetonowych. 2. Ułożenie nowych płytek ceramicznych wraz z cokolikiem w korytarzach. 3. Dostawa i montaż sufitów podwieszonych. 4. Roboty malarskie. 5. Remont schodów przy wejściu do budynku od strony zachodniej 6. Wymiana lamp sufitowych w korytarzach wraz z instalacją 7. Demontaż na czas remontu oraz ponowne zamontowanie czujek ppoż. oraz piktogramów drogi ewakuacyjnej. 8. Wykonanie pomiarów elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja obejmująca: a) Załącznik nr 1 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. b) Załącznik nr 2 - Przedmiar robót. c) Załącznik nr 3 - Kosztorys inwestorski. 3.2.2. Część nr 2 – „Remont dachu budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie” Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest wykonanie remontu dachu budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie. PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU NR 2: • przeznaczenie budynku: biurowy • rok budowy: 1890 • kubatura: 6 089 m3 • budynek trzykondygnacyjny Zakres prac remontowych obejmował będzie: 1. Częściowe wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej . 2. Miejscowa wymiana elementów więźby dachowej (łaty, odcinki murłat, krokwi itp.). 2. Wymiana obróbek blacharskich (obróbki kominów, kosze itp.) 3. Sprawdzenie i odgruzowanie przewodów kominowych wraz z uzyskaniem opinii kominiarskiej. 3. Konserwacja rur spustowych z równoczesnym wyregulowaniem spadków 3. Uzupełnienie tynku na kominach w przestrzeni strychowej, wraz z ich pobiałkowaniem. 4. Dostawa i montaż drabiny stalowej do wyjścia na dach z poziomu strychu. 5. Demontaż lamp i instalacji oświetleniowej w zakresie strychu. 6. Dostawa i montaż nowych lamp wraz z wykonaniem instalacji jak wyżej. 7. Miejscowe przełożenie instalacji odgromowej. 8. Wykonanie pomiarów elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja obejmująca: d) Załącznik nr 1 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. e) Załącznik nr 2 - Przedmiar robót. f) Załącznik nr 3 - Kosztorys inwestorski. 3.2.3. Część nr 3 – „Uzupełnienie nawierzchni z kostki brukowej przy budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie” Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest uzupełnienie nawierzchni z kostki brukowej przy budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ulicy Montelupich 3 w Krakowie. Zakres prac remontowych obejmował będzie: 1. Rozbiórkę elementów betonowych . 2. Uzupełnienie nawierzchni z kostki betonowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja obejmująca: a) Załącznik nr 1 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. b) Załącznik nr 2 - Przedmiar robót. c) Załącznik nr 3 - Kosztorys inwestorski: 3.2.4. Część nr 4 – „Remont wytypowanych pomieszczeń na parterze budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Montelupich 3 w Krakowie” Przedmiotem zamówienia dla części nr 4 jest wykonanie remontu pomieszczeń na parterze budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Montelupich 3 w Krakowie. PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU NR 28: • przeznaczenie budynku: biurowy • rok budowy: 1964 • kubatura: 15 180 m3 • budynek czterokondygnacyjny Zakres prac remontowych obejmował będzie: 1. Rozebranie ścianki działowej w korytarzu (ścianka g/k na stelażu systemowym) 2. Uzupełnienie tynku i wykładziny pcv w miejscu po zdemontowanej ściance. 4. Roboty malarskie w wytypowanych pomieszczeniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja obejmująca: g) Załącznik nr 1 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. h) Załącznik nr 2 - Przedmiar robót. i) Załącznik nr 3 - Kosztorys inwestorski: 3.3. Szczegółowy zakres robót został zawarty w „Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót” – dla poszczególnych części zał. nr 7 do SIWZ, „Przedmiarach robót” dla poszczególnych części - zał. nr 8 do SIWZ. 3.4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 Nr 193, poz.1287 z późn. zm.). 3.5. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. 3.6. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. 3.7. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiału lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i stanowić będą podstawę decyzji o akceptacji zaoferowanych materiałów lub urządzeń lub odrzuceniu oferty. Uwaga! Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. Uwaga! Wykonawca na własny koszt zabezpiecza kontenery socjalne i sanitarne dla swoich pracowników. Zamawiający wskaże miejsce ich tymczasowej lokalizacji oraz wskaże miejsca poboru energii elektrycznej, doprowadzenia wody zimnej i odprowadzenia ścieków. 3.8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu „Gwarancji dobrego wykonania” – („Gwarancji dobrego wykonania” – załącznik do umowy), na okres zgodnie z wyborem wskazanym w drugim kryterium (SIWZ część nr I pkt 14).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części nr 1 i nr 2 w wysokości:  część nr 1 w kwocie – 5 000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy),  część nr 2 w kwocie – 4,500,00 zł (słownie zł: cztery tysiące pięćset). Dla części nr 3 i nr 4 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6);  „Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w „Założeniach wyjściowych do kosztorysowania” – zał. nr 9 do SIWZ oraz według przedmiarów robót załączonych przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej.  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach