Przetargi.pl
Roboty budowlane na nieruchomościach Gminy Nurzec-Stacja, w tym związane z realizacją funduszu sołeckiego w 2018 r..

Gmina Nurzec-Stacja ogłasza przetarg

  • Adres: 17330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 575 078 , fax. 856 575 063
  • Data zamieszczenia: 2017-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nurzec-Stacja
    ul. Żerczycka 32
    17330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie
    tel. 856 575 078, fax. 856 575 063
    REGON: 5065958500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane na nieruchomościach Gminy Nurzec-Stacja, w tym związane z realizacją funduszu sołeckiego w 2018 r..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie gminy Nurzec-Stacja związane z realizacją wniosków złożonych w ramach funduszu sołeckiego oraz inne roboty budowlane.Zadanie podzielone zostało na 12 odrębnych części, z których każda obejmuje zakres robót przewidziany do realizacji dla danego sołectwa. Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na dowolną liczbę części (max. na 12). Część I „Ogrodzenie części placu przy świetlicy wiejskiej w Augustynce” Część II "Dostawa oraz montaż garażu blaszanego przy świetlicy wiejskiej w Augustynce." Część III "Budowa budynku świetlicy wiejskiej w m. Borysowszczyzna – Etap II" Część IV "Utwardzenie terenu kostką brukową przy budynku gospodarczym w Grabarce na działce nr 265” Część V „Utwardzenie terenu kostką brukową przy świetlicy wiejskiej w Siemichoczach” Część VI „Utwardzenie terenu kostką brukową przy budynku gospodarczym w Szumiłówce na działce nr 211/2” Część VII „Remont sufitu w świetlicy w Litwinowiczach” Część VIII „Remont świetlicy wiejskiej w Moszczonie Pańskiej. Część IX „Wykończenie dobudowanego sanitariatu wraz z budową szamba, wykonaniem podjazdu oraz miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych przy świetlicy w Nurcu. Część X „Remont świetlicy w Tymiance” Część XI „Zmiana pokrycia dachowego na gminnym budynku gospodarczo – garażowym przy ul. Szkolnej 3 w Nurcu-Stacji.” Część XII "Remont dachu nad częścią świetlicową w budynku byłej szkoły podstawowej w Klukowiczach." Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace wykonywane przez pracowników fizycznych) wymagające nadzoru wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), w całym okresie realizacji zamówienia, kiedy takie czynności będą wykonywane. Obowiązek ten dotyczy także zmiany lub zastępstwa osób wykonujących ww. czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium, które dla każdej części wynosi odpowiednio: część I – 250,00 zł część II – 50,00 zł część III – 2 000,00 zł część IV – 150,00 zł cześć V – 150,00 zł część VI – 150,00 zł część VII – 150,00 zł część VIII – 1 000,00 zł część IX – 700,00 zł część X – 250,00 zł część XI – 150,00 zł część XII – 150,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 2260).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach