Przetargi.pl
Roboty budowlane i prace konserwatorskie w ramach rewitalizacji, modernizacji i adaptacji nieruchomości przy pl. gen. J. Bema 9 w Ostrołęce na potrzeby Muzeum Kultury Kurpiowskiej

Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07410 Ostrołęka, pl. Gen. Józefa Bema
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 764 54 43 , fax. 0-29 764 35 00
  • Data zamieszczenia: 2017-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce
    pl. Gen. Józefa Bema 8
    07410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 764 54 43, fax. 0-29 764 35 00
    REGON: 104043800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane i prace konserwatorskie w ramach rewitalizacji, modernizacji i adaptacji nieruchomości przy pl. gen. J. Bema 9 w Ostrołęce na potrzeby Muzeum Kultury Kurpiowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja, przebudowa i dostosowanie do nowej funkcji zespołu istniejących budynków przy pl. gen. J. Bema 9, planowanych do prowadzenia działalności statutowej Muzeum Kultury Kurpiowskiej i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 1. a) budynek nr 1 – kamienica do renowacji i przebudowy, szereg wyburzeń ścian murowanych i przemurowań w całym budynku w tym połączenie z należącymi do Muzeum budynkami położonymi na sąsiedniej działce, przy pl. J.Bema 8, przebudowa więźby dachowej, przeprowadzenie kompleksowego podbicia fundamentów, pogłębienie fundamentów i posadzek. Działania konserwatorskie obejmują czynności naprawcze, konserwujące, rekonstrukcyjne i zaradcze w odniesieniu do zabytkowej tkanki piwnic z XVI wieku, najstarszych zachowanych murów w mieście. Budynek po rewitalizacji, odzyska swój zabytkowy charakter kamienicy z przełomu XIX/XX wieku a tym samym przyczyni się do podniesienia estetyki w obrębie placu Bema - dawnego rynku staromiejskiego. Nowa funkcja – powierzchnia wystawiennicza, biblioteka pracownie edukacyjne, pomieszczenia administracyjne. b) budynek nr 2 – oficyna z podpiwniczeniem do modernicacji. Nowa funkcja – magazyny zbiorów, serwerownia, pomieszczenia socjalne i gospodarcze. c) budynek nr 3 – parterowy budynek gospodarczy do rozbiórki. W jego miejsce powstanie nowy dwukondygnacyjny z dachem dwuspadowym połączony na piętrze z budynkiem głównym kamienicy. Nowa funkcja – wystawiennicza i restauracyjna. 2. Przedmiot zamówienia jest przeznaczony do użytku osób fizycznych, w tym pracowników Zamawiającego i zawiera rozwiązania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Planuje się wykonanie wewnątrz budynku szybu i montaż dźwigu dostępnego od strony dziedzińca z poziomu terenu z przystankami na wszystkich 4 kondygnacjach od piwnicy do poddasza co pozwoli na skomunikowanie / udostępnienie dla osób niepełnosprawnych, starszych i z dysfunkcjami ruchowymi nie tylko rewitalizowanej kamienicy ale także budynku sąsiadującego (obecnej głównej siedziby Muzeum). 3. W kompleksie wykonane zostaną instalacje wewnętrzne wodno-kanalizacyjne, grzewcze, wentylacyjne, klimatyzacyjne, elektryczne, odprowadzenia wód opadowych, Planuje się wykonanie infrastruktury teletechnicznej, monitoringu wizyjnego (CCTV), sygnalizacji alarmu pożaru (SAP), systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), kontroli dostępu (KD) oraz powiązanie funkcjonalne i kompatybilność z istniejącą infrastrukturą w obecnej siedzibie muzeum w celu centralnego zarządzania tymi systemami i urządzeniami. Na terenie działki planuje się wykonanie nowych nawierzchni i wydzielenie fragmentów biologicznie czynnych. W ramach zagospodarowania terenu planuje się 6 miejsc parkingowych. W zakresie robót budowlanych jest także wykonanie prac towarzyszących takich jak:  przygotowanie terenu budowy  obsługa geodezyjna,  instalacja/montaż tymczasowych elementów zabezpieczających  wykonanie robót ziemnych  transport materiałów  rozebranie elementów tymczasowych  roboty ziemne zasypkowe wraz z niwelacją terenu  uporządkowanie placu budowy i terenu wokół  dokumentacja powykonawcza. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji przedmiotu Umowy umowę lub umowy: ubezpieczenia rzeczowego kontraktu od wszystkich ryzyk i odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją Umowy, zgodnie z zapisem w Umowie. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na odstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca zobowiązuje się, że wszyscy pracownicy wykonujący wskazane przez Zamawiającego czynności, tj. roboty rozbiórkowe, roboty murarskie, tynkarskie, roboty wykończeniowe, malarskie, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 ze zm.). Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako Podwykonawcy. Uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, opracowanie i uzgodnienie „Projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót” oraz ponoszenie kosztów związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym leży po stronie Wykonawcy. W zakresie zamówienia są prace konserwatorskie w rozumieniu ustawy o ochronie zabytków tj. – działania mające na celu zabezpieczenie i utrwalenie substancji zabytku, zahamowanie procesów jego destrukcji oraz dokumentowanie tych działań. Do wykonania prac w części związanej z systemami zabezpieczenia technicznego, wymaga się aby podmiot je wykonujący posiadał koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego Ogólny zakres robót organizacja zaplecza budowy, przygotowanie terenu budowy, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty fundamentowe, roboty izolacyjne, prace konserwatorskie, wznoszenie ścian, wykonywanie stropów, montaż, uruchomienie dźwigu osobowego wraz z dokumentacją odbiorową i rejestracją dźwigu przez UDT, wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu, wykonanie ścian wewnętrznych, wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie oświetlenia wewnętrznego, wykonanie elewacji, wykonanie instalacji wewnętrznych, prace wykończeniowe wewnętrzne, roboty drogowe i odtworzenia nawierzchni, wykonanie oświetlenia zewnętrznego, urządzenie i uporządkowanie terenu, przygotowanie materiałów, złożenie wniosku i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Minimalny wymagany okres gwarancji – 60 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: ROZDZIAŁ II SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, w tym: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, program prac konserwatorskich (dostępne w oddzielnych plikach), przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy, ROZDZIAŁ III SIWZ – Projekt Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach