Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6838281, 6838283 , fax. 022 6838224
- Data zamieszczenia: 2015-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kartezjusza 2 2
01-480 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6838281, 6838283, fax. 022 6838224
REGON: 01328251100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane dla zadania pod tytułem: Przebudowa budynku Przychodni - dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych, ul. Kartezjusza 2, 01-480 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia, są roboty budowlane dla zadania pod tytułem: Przebudowa budynku Przychodni - dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych, ul. Kartezjusza 2, 01-480 w Warszawie opisane szczegółowo w projekcie budowlanym, przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią kolejno Załączniki Nr 1 - 3 do SIWZ, Załącznik nr 1 - zakres prac część budowlana, Załącznik nr 2 - zakres prac część elektryczna, Załącznik nr 3 - zakres prac część sanitarna. W trakcie prowadzenia robót, budynek Przychodni będzie czynny, otwarty dla osób trzecich i planowane roboty nie mogą wpłynąć na ograniczenie działalności leczniczej Zamawiającego oraz dostępności dla wszystkich pacjentów w tym osób niepełno-sprawnych. W zależności od przebiegu prowadzonych prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dróg ewakuacyjnych z każdego punktu, w którym mogą przebywać osoby wraz z oznakowaniem. Każdorazowo o wprowadzeniu lub zmianie przebiegu dróg ewakuacyjnych, Wykonawca powiadomi Zamawiającego. Każda kondygnacja dostępna jest poprzez windy w środkowej części budynku. Po przejęciu terenu robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim podczas i w związku z wykonywaniem robót oraz za wszelkie szkody powstałe w mieniu służącym realizacji przedmiotu umowy. Na czas obowiązywania umowy nie później niż do dnia poprzedzającego dzień, w którym ma nastąpić przekazanie terenu robót, Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy lub umów ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją prac budowlanych oraz do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych, w zakresie: ryzyk budowlanych (np. CAR, EAR lub CWAR) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto; ubezpieczenia kadry, pracowników, współpracowników Wykonawcy oraz każdego Podwykonawcy, a także wszelkich innych osób realizujących w imieniu i na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy roboty. Roboty będą przebiegały zgodnie z harmonogramem, sporządzonym przez Wykonawcę w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy, ale przed rozpoczęciem robót. W harmonogramie kolejność wykonywanych prac musi być rozpisana na okresy 1-tygodniowe. W dniu przekazania terenu robót, wyznaczony przez Wykonawcę Kierownik budowy przekaże Zamawiającemu Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materiałów własnych, materiały muszą spełniać rygory opisane w przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca na własny koszt ogrodzi teren robót, zorganizuje zaplecze socjalno-techniczne budowy i umieści tablicę informacyjną. Na Wykonawcy, w czasie od przyjęcia terenu robót przez Wykonawcę do przekazania Zamawiającemu, spoczywają koszty i odpowiedzialność za zabezpieczenie terenu robót, przed dostępem osób nieupoważnionych, dozór swojego mienia na terenie robót oraz przestrzeganie przepisów w zakresie bhp i ppoż. Wykonawca na własny koszt odpowiada za utrzymanie w należytym porządku i czystości wnętrz budynku oraz zaplecza robót, a w szczególności usuwanie i właściwe składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, łącznie z ich wywozem. Dodatkowo na żądanie Zamawiającego w tym Inwestora Zastępczego, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania dodatkowego sprzątania terenu robót i pomieszczeń przyległych w celu zapewnienia bezproblemowej pracy w obiekcie. Roboty budowlane prowadzone będą na podstawie złożonych przez Wykonawcę do przetargu: kosztorysów ofertowych, sporządzonych na podstawie projektu, przedmiarów robót, oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załączonych do SIWZ w Zał. Nr 1-3. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe. Zatrudnieni w odpowiedniej liczbie do zakresu robót, pracownicy i osoby realizujące w imieniu i na rzecz Wykonawcy roboty, powinny: posiadać kwalifikacje niezbędne do zrealizowania robót, posiadać aktualne przeszkolenia w zakresie bhp i p.poż., posiadać aktualne badania lekarskie, być wyposażone w ubrania robocze ochronne zaopatrzone w logo Wykonawcy, imienne identyfikatory i kaski, zgodnie z wymaganiami bhp. Wykonawca zabezpieczy prowadzenie robót w systemie dwuzmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania uzgodnionego terminu wykonania przedmiotu umowy, po uprzednim poinformowaniu o tym Zamawiającego na co najmniej 3 dni przed planowanym rozpoczęciem wykonania robót w systemie dwuzmianowym, w szczególności jeśli koliduje to z normalnym funkcjonowaniem budynku. Wykonawca może zlecić wykonanie części robót budowlanych, dostaw lub usług Podwykonawcom na warunkach określonych na podstawie art. 6471 Kodeksu cywilnego oraz ustawie Pzp i opisanych w § 8 projektu umowy Zał. Nr 10. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania, prowadzenia, nadzorowania i zabezpieczania oraz koordynacji prac realizowanych przez Podwykonawców. Wykonawca ponosi koszty poboru wody i energii elektrycznej w okresie realizacji przedmiotu umowy według stawki zryczałtowanej miesięcznej w wysokości 600,00 zł, która będzie uregulowana przez Wykonawcę po zakończeniu umowy. Wykonawca w okresie prowadzenia prac budowlanych na terenie obiektu PL WAT SP ZOZ odpowiada za zapewnienie i przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt wszelkich prób, badań, sprawdzeń i pomiarów technicznych. Zamawiający, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym pod nr 261 83-82-22, zaprasza na spotkanie informacyjne Wykonawców zainteresowanych udziałem w przetargu, w terminach od 07.12. br. do 14.12.2015 r. od godziny 08:00 do godz. 14:00, w siedzibie Zamawiającego, Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, w pok. Nr 116; w celu zapoznania uczestników z zakresem przebudowy oraz udzielenia ew. informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz należytej realizacji zamówienia. Po zakończeniu robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powyko-nawczą: kosztorys powykonawczy, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wbudowanych i zastosowanych materiałów oraz protokół z pomiarów wykonanej instalacji elektrycznej. Warunki współpracy Stron opisano szczegółowo w projekcie umowy w Zał. Nr 10. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 27 000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych). Brak potwierdzenia wniesienia wadium, będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawia-jącego: Bank Gospodarstwa Krajowego 35 1130 1017 0020 1460 0520 0006; Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie na rachunku Zamawiającego (jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu), a dowód wniesienia wadium zostanie włożony do koperty z ofertą i dokumentami. Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji, musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji, musi zawierać w swojej treści wszystkie wymagane ustawą Pzp okoliczności, o których mowa zarówno w art. 46 ust. 4a, jak i w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, w których gwarant, poręczyciel wypłaci kwotę wadium, Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego, bez protestu gwaranta, poręczyciela, musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta, poręczyciela.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń oraz klatki schodowej w budynku Zespołu Szkół nr 32 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową przy ulicy Miszewskiej od ulicy Wiosennej do posesji 27 tj. do dz. nr ewid 2/5 w Słupnie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa części ulicy Dominikańskiej i 3-go Maja w Górze Kalwarii etap II - skwer przy ul. Dominikańskiej
Dodano: 2016-07-27 - ZP/7 - Modernizacja TOS/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Nr 291204W i Nr 291205W Mirosław - Stare Gulczewo wraz z infrastrukturą
Dodano: 2016-07-27 - DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 273 w zakresie wykonania kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego Twierdza Modlin
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Witosa wraz z budową parkingu w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - SVA-NDM/4620-82/16: Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pajdaka w 10 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji III etapu systemu bezpieczeństwa pożarowego w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie przebudowy dworca kolejowego Inowrocław - dokończenie robót
Dodano: 2016-07-27