Przetargi.pl
Roboty budowlane dla zadań: Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej - Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Czeladź, oraz Niskoenergetyczne miasta - Czeladź

Miasto Czeladź ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, ul. Katowicka 45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7637923 , fax. 32 7633694
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Czeladź
    ul. Katowicka 45 45
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 32 7637923, fax. 32 7633694
    REGON: 27625751200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladź.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane dla zadań: Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej - Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Czeladź, oraz Niskoenergetyczne miasta - Czeladź
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego 45453100-8 - Roboty renowacyjne 45443000-4 - Roboty elewacyjne 1. Roboty budowlane dla zadań: Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej - Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Czeladź, oraz Niskoenergetyczne miasta - Czeladź 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadań.: Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej - Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Czeladź oraz Niskoenergetyczne miasta - Czeladź. Budynek Urzędu Miasta Czeladź zlokalizowany jest przy ul. Katowickiej 45. Jest to budynek posiadający trzy kondygnacje nadziemne i jedną podziemną (piwnica użytkowa), wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej. Składa się z siedmiu zdylatowanych części, posiadających wspólną klatkę schodową w hallu głównym. Budynek posiada kubaturę 12,482 tys. m3, pow. zabudowy 1072,39 m2 oraz powierzchnię wewnętrzną 3750,66 m2 (sumaryczna powierzchnia wszystkich kondygnacji, w tym pomieszczenia biurowe, techniczne, sanitariaty, komunikacja, klatki schodowe) 3. Zakres podstawowych prac objętych zamówieniem dotyczy robót: 3.1. Architektoniczno-budowlanych zewnętrznych - termoizolacja: ocieplenie ścian zewnętrznych (ok. 2400 m2) i dachu (ok.1050 m2) wraz z wymianą stolarki i ślusarki okiennej (ok.401 m2) i drzwiowej (ok.49 m2), roboty pokrywcze dachu (ok. 1180 m2) wraz z obróbkami blacharskimi. 3.2. Architektoniczno-budowlanych wewnętrznych - posadzki na groncie (ok. 820 m2) roboty tynkarskie, malarskie (ok.2800 m2), montaż ślusarki i stolarki drzwiowej (ok.364 m2) 3.3. Konstrukcyjno-budowlanych w tym dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych - dobudowa szybu windowego, przebicia przez przegrody i zabudowa nadproży, roboty wyburzeniowe i zabezpieczenia konstrukcji budynku w trakcie prowadzenia wymienionych robót, przebudowa wejścia głównego oraz ryzalitu środkowego, rozbudowa strefy wejściowej 3.4. Elektrycznych i teletechnicznych - wymiana instalacji elektrycznych i słaboprądowych, w tym związanych z wymianą oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne (ok.900 opraw LED), budowa systemów alarmowych, systemów dostępu oraz monitoringu wizyjnego wew. i zewn. 3.5. Sanitarnych (wod-kan, klimatyzacja, wentylacja) - wymiana instalacji c.o. i kotła gazowego (1 kocioł), wymiana instalacji sanitarnych w budynku wraz z wyprowadzeniem i włączeniem do odbiorników, budowa klimatyzacji i wentylacji wraz z odzyskiem ciepła, 3.6. Instalacyjno-montażowych odnawialnych źródeł energii - instalacja fotowoltaiczna z panelami fotowoltaicznymi na elewacji (130 szt.) i dachu (154 szt.) budynku wraz z systemem zarządzania energią. 4. Szczegółowy zakres prac wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi (zgodnie z dokumentacją projektową oraz STWiOR) znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). 5. Ponadto przyszły Wykonawca zobowiązany jest do wykonania poniższych czynności: 5.1. opracowania: scenariusza rozwoju zdarzeń w czasie pożaru, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, świadectwa charakterystyki energetycznej oraz powykonawczego audytu energetycznego, projektu oznakowania dróg dojścia do windy i miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. 5.2. realizacji: oznakowania dróg ewakuacyjnych, oznakowania dróg dojścia do windy i miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych, dostawy i montażu tablic informacyjnych i pamiątkowych (4 szt).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości 150 000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy, 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w punkcie 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku: 33 1050 1269 1000 0008 0214 7595. W tym przypadku za skuteczne wniesienie uznaje się wadium, które przed upływem terminu składania ofert zostało uznane na koncie Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach lub poręczeniach, oryginały należy zdeponować w kasie Urzędu Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45 w godzinach pracy Urzędu, a kopię z potwierdzeniem zdeponowania dokumentów dołączyć do oferty. 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w uwadze pkt 8.9 i 8.10 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 9. w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach