Przetargi.pl
Roboty budowlane - wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą z ozdobami architektonicznymi w gminnych zasobach administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 4 w Gorzowie Wlkp.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7387101 (-02) , fax. 095 7387100
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Wełniany Rynek 3 3
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7387101 (-02), fax. 095 7387100
    REGON: 00361962000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą z ozdobami architektonicznymi w gminnych zasobach administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 4 w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą z ozdobami architektonicznymi w gminnych zasobach administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 4 w Gorzowie Wlkp. zgodnie z wykazem adresowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej siwz. Zakres robót zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp 2.spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u Pzp tj.: 2.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest wykazać: -wykonanie robót w okresie ostatnich pięciu lat ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej , o łącznej wartości - min 30 000,00 pln odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - zał. nr 3, -oraz dysponują osobą, która będzie odpowiedzialna za wykonanie zamówienia (kierownik budowy) posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane oraz będąca członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (należy załączyć odpowiednie zaświadczenie) - zał. nr 4. 2.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. 2.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 10 niniejszej siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.wypełniony formularz oferty /zał. nr 1/, wraz oświadczeniem, że: spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz że zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 2.wypełnione zestawienie/wykaz/ stolarki okiennej - zał. nr 2, 3.aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, 4.kopia aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności; 5.aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 6.aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 7.oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy z uiszczoną opłatą skarbową za każdego pełnomocnika (opłata skarbowa nie dotyczy pełnomocnictwa opatrzonego oryginalną pieczęcią notarialną z uiszczona taksą notarialną) - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) . Uwaga: Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności , a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego . 10.8. wykaz robót zgodnie z pkt. 9.2.2. siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - zał. nr 3, 10.9. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać niniejsze zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu wraz z kserokopią uprawnień, o których mowa w pkt. 9.2.2 siwz - zał. nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach