Przetargi.pl
roboty budowlane - remont nawierzchni placu oraz ogrodzenia wokół terenu Sądu Rejonowego w Gnieźnie przy ul. Franciszkańskiej 9/10 - I etap.

Sąd Rejonowy w Gnieźnie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Franciszkańska 9/10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4239300 , fax. 061 4239369
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Gnieźnie
    ul. Franciszkańska 9/10 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4239300, fax. 061 4239369
    REGON: 00032390900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane - remont nawierzchni placu oraz ogrodzenia wokół terenu Sądu Rejonowego w Gnieźnie przy ul. Franciszkańskiej 9/10 - I etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane - remont nawierzchni placu oraz ogrodzenia wokół terenu Sądu Rejonowego w Gnieźnie przy ul. Franciszkańskiej 9-10 - I etap, zgodnie z: a) Projektem budowlanym - zał. nr 1 do SIWZ, z wyłączeniem następującego zakresu robót: - prace związane z bunkrem - zasypanie bunkra, wykonanie ścian oporowych SCO01 (zgodnie z częścią branży konstrukcyjnej) oraz balustrady na bunkrze (zgodnie z częścią branży architektonicznej pkt. 9.1.5 oraz rys. A.04, A.05, A.06); - wykonanie nawierzchni utwardzonych (zgodnie z pkt. 9.1.6 opisu części branży architektonicznej); - wykonanie nasadzeń oraz zagospodarowania zieleni na terenie (zgodnie z rys. PZT.02 i PZT.03 oraz pkt. 9.2 opisu branży architektonicznej); - montaż lamp zewnętrznych (rys. A.08); - część C projektu budowlanego - branża drogowa; - część D projektu budowlanego - instalacje elektryczne. b) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do SIWZ, c) Przedmiarem robót - zał. nr 3 do SIWZ 3. Zakres przedmiotu zamówienia a) wycinka drzew zagrażających stabilności murów oporowych wraz z wykonaniem nasadzeń; b) demontaż, naprawa i renowacja oryginalnego zachowanego ogrodzenia kutego (po zakończeniu prac związanych z murami ponowny montaż); c) renowacja muru ceglanego od strony ul. Podgórnej; d) rozbiórka wtórnego wewnętrznego muru ceglanego; e) demontaż schodów zewnętrznych od strony (Doliny pojednania); f) całkowity demontaż istniejącego muru na połowie długości działki od strony (Doliny Pojednania) i wykonanie nowego muru oporowego o rdzeniu żelbetowym obłożonego od zewnątrz warstwą cegły; g) w drugiej połowie długości działki od strony (Doliny Pojednania) demontaż ceglanego muru oporowego aż do podwaliny kamiennej, następnie wzmocnienie kamiennego fundamentu i wykonanie nowego muru oporowego o rdzeniu żelbetowym obłożonego od zewnątrz warstwą cegły; h) demontaż istniejących schodów terenowych od strony traktu pieszego przy kościele; i) demontaż istniejącego ogrodzenia metalowego od strony traktu pieszego przy kościele; j) demontaż istniejącego ogrodzenia metalowego wraz z podmurówka z cegły klinkierowej, bramami oraz furtką od strony ul. Franciszkańskiej; k) rozbiórka istniejącego i wykonanie nowego muru oporowego o rdzeniu żelbetowym obłożonego od zewnątrz warstwą cegły od strony traktu pieszego przy kościele; l) montaż nowego ogrodzenia metalowego od strony ul. Franciszkańskiej, na nowym murze oporowym od strony traktu pieszego przy kościele oraz na nowym murze oporowym od strony (Doliny Pojednania) na długości aż do odrestaurowanego ogrodzenia kutego;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaścietysięcyzłotych), 2. Termin wniesienia wadium: a) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: - wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, - wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w miejscu wskazanym w pkt. VII.1 SIWZ , przed upływem na składanie ofert. b) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty przy czym: - wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy: BGK O/Poznań 30 1130 1017 0021 1000 1690 0004 z dopiskiem wadium - przetarg nieograniczony - Roboty budowlane - remont nawierzchni palcu oraz ogrodzenia wokół terenu Sądu Rejonowego w Gnieźnie przy ul. Franciszkańskiej 9/10 - w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w miejscu wskazanym w pkt. VII.1 SIWZ przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 4. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a. w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b. w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 5. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancyjnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach