Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU NR 24 w FORMULE ZAPROJEKTUJ i WYKONAJ Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza Świeciu oznaczenie sprawy ZP-PN-11/ DGT/ 2014

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Sądowa 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 33 08 305 , fax. 52 33 24 541
  • Data zamieszczenia: 2014-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza
    ul. Sądowa 18 18
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 33 08 305, fax. 52 33 24 541
    REGON: 00029152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU NR 24 w FORMULE ZAPROJEKTUJ i WYKONAJ Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza Świeciu oznaczenie sprawy ZP-PN-11/ DGT/ 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu, uzyskanie pozwolenia na budowę, a następnie realizacja prac budowlanych w budynku nr 24 Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu na potrzeby przychodni, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej FPU), stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Modernizowany budynek nie jest objęty rejestrem zabytków. Usytuowany jest w strefie ochrony konserwatorskiej B obejmującej zespół zabytkowej zabudowy miejskiej. Działka podlega ochronie konserwatorskiej. 2. W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi ponadto sporządzenie dokumentacji po wykonawczej dla Zamawiającego w formacie dwg i pdf - na płycie CD/DVD oraz 2 egz. Dokumentacji wydrukowanej i podpisanej. 3. Za podstawę do wyceny zamówienia i złożenia oferty należy przyjąć informacje zawarte w FPU. 4. Wykonawca dokona wizji lokalnej na terenie budowy w celu urealnienia projektu. Wykonawca w oferowanej cenie wykonania przedmiotu zamówienia uwzględni wszystkie elementy realizacji zamówienia. 5. Wykonawca przedstawi w ofercie Koncepcję Wielobranżową (3 egzemplarze). 5.1. Zamawiający zakłada, że integralną częścią oferty będzie Koncepcja Wielobranżowa opracowana na podstawie FPU. Koncepcja powinna zawierać rzuty, przekroje i elewacje wraz z opisem technologicznym wszystkich branż oraz układem funkcjonalnym. 6. Projektowane i używane materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane muszą posiadać atesty i odpowiadać wymaganym normom. Prace budowlano-modernizacyjne należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami BHP. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) wykonanie projektu budowlanego i uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii wraz z pozwoleniem na budowę w ilości 5 egzemplarzy; 2) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i sztuką budowlaną; 3) dochowanie należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy; 4) ustalanie z Zamawiającym wszelkich decyzji i ustaleń dotyczących wykonywania zamówienia; 5) wskazanie upoważnionego przedstawiciela, numerów telefonów kontaktowych i faksu oraz innych informacji niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 6) wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (opcja - patrz pkt 27 SIWZ); 7) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, wywóz gruzu i wszelkich nieczystości związanych z robotami budowlanymi na własny koszt; 8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia; 9) przedłożenie w dniu podpisania umowy harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Ustala się wadium na całość zamówienia w wysokości 12500 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy pięćset). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 nr 42 poz. 275 z póź. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A. nr konta 07 1160 2202 0000 0000 6089 8927 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą, na adres zamawiającego podany w punkcie II . 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 9. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach