Przetargi.pl
Roboty budowalne polegające na wykonaniu remontu elewacji nowoczesnego budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 43

Sąd Okręgowy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-076 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4601008 , fax. 81 4601008
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 43 43
    20-076 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4601008, fax. 81 4601008
    REGON: 00032295600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowalne polegające na wykonaniu remontu elewacji nowoczesnego budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 43
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Robota budowalna polegająca na wykonaniu remontu elewacji nowoczesnego budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 43. 2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w zakresie określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do s.i.w.z. UWAGI: W ofercie należy uwzględnić zabezpieczenie elementów budynku, wbudowanych materiałów i wyposażenia przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie prowadzenia robót budowlanych oraz przewidzieć, że roboty będą prowadzone w czynnym budynku. Należy również uwzględnić, iż na terenie placu budowy roboty budowlane prowadzi BUDIMEX S.A., i Wykonawca będzie musiał współdziałać z BUDIMEX w taki sposób, aby każdy z Wykonawców mógł zgodnie realizować roboty stanowiące jego przedmiot zamówienia. Do kontaktów w sprawie uzgodnień po stronie BUDIMEX S.A. jest kierownik budowy Marek Szymanek tel 605 993 957 Realizacja robót: a) W celu realizacji remontu należy zaplanować pracę w godzinach od 6 do 22. Po godzinie 22.00 prace mogą być prowadzone pod warunkiem zgodności działań Wykonawcy z obowiązującymi przepisami prawa. b) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanych prac oraz zgodność ich wykonania z SIWZ. Prace winny być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do wykonywania robót określonego rodzaju. c) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w s.i.w.z., z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego. d) Użyte materiały musza być zgodne z wymogami s.i.w.z., mieć wysokiej klasy i odpowiednie parametry techniczne. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie z budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 3. Wykonawca zobowiązuje się: a. usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci. Zamawiający będzie wymagał przedłożenia dokumentów potwierdzających utylizację lub prawidłowe zagospodarowanie odpadów i gruzu zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie i stanowiącej wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy, o którym mowa we wzorze Umowy (załącznik Nr 3 do s.i.w.z.); b. umożliwiać wstęp na teren robót pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne, upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego; c. zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie robót. Wykonawca jest szczególnie odpowiedzialny za: - zabezpieczenie rejonu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, - zabezpieczenie mienia Zamawiającego znajdującego się bezpośrednio w rejonie wykonywanych prac, - utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, - natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, - prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. 2003, Nr 47 poz. 401). 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, poleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi przepisami i normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz zasadami wiedzy technicznej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. 6. Przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne lub wymagane próby, badania i odbiory. 7. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do wystąpienia do zarządcy tego terenu o zajęcie pasa drogowego w celu wykonywania robót oraz poniesienia wszelkich kosztów związanych z zajęciem pasa. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniechania jego własnych pracowników. 10. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu: 1) umowa musi być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności; 2) zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności po uprzednim przedłożeniu projektu zmian umowy Zamawiającemu; 3) umowa musi zawierać postanowienia dotyczące zawierania umów na roboty budowlane, dostawy lub usługi z dalszymi podwykonawcami, a w szczególności postanowienia warunkujące podpisanie tych umów od ich akceptacji i zgody Wykonawcy; 4) w umowie musi być dokładnie określony zakres prac, które powierza się Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, kwotę wynagrodzenia za roboty, termin wykonania zakresu robót powierzonych Podwykonawcy, warunki płatności; 5) wynagrodzenie brutto umowy uwzględnia wszystkie koszty i czynności niezbędne do kompleksowego wykonania przedmiotu umowy, bez względu na faktyczny zakres robót niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i musi być wynagrodzeniem ryczałtowym; 6) uregulowanie okresów rozliczeniowych w umowie o podwykonawstwo w sposób umożliwiający złożenie przez Wykonawcę oświadczeń podpisanych przez Podwykonawców, o których mowa odpowiednio we wzorze umowy (Załącznik Nr 3 do s.i.w.z.), czyli umowa nie może zawierać zapisów uzależniających dokonanie zapłaty podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy od odbioru robót przez Zamawiającego lub od zapłaty należności Wykonawcy przez Zamawiającego; 7) termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 21 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy roboty budowlanej; 8) postanowienie, uprawniające Podwykonawcę, do występowania do Zamawiającego, o dokonanie bezpośredniej zapłaty faktur, zaakceptowanych przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie i odbiór rozliczanych robót; postanowienie takie musi mieć charakter przechodni, to znaczy że analogiczne postanowienie musi być zawarte w każdej kolejnej umowie z dalszymi podwykonawcami; 9) postanowienia analogiczne jak wskazane w § 13 i § 14 wzoru umowy (Załącznik Nr 3 do s.i.w.z.); 10) postanowienia limitujące wysokość kaucji gwarancyjnej (lub innego zabezpieczenia) na zabezpieczenie należytego wykonania umowy lub z tytułu roszczeń na podstawie rękojmi lub gwarancji zgodnie z zabezpieczeniem, jakie Wykonawca udziela Zamawiającemu. Termin zwrotu zabezpieczenia na rzecz Podwykonawcy winien być analogiczny jak terminy określone w § 13 s.i.w.z.; 11) postanowienia, iż wyłącza się postanowienia jakiekolwiek ogólnych warunki umów stosowanych przez Wykonawcę, Podwykonawcę w zakresie, w którym ww. warunki byłyby sprzeczne z postanowieniami pkt 1) do 10) oraz postanowieniami umowy Zamawiającego z Wykonawcą - dotyczy sytuacji stosowania ogólnych warunków; 12) postanowienia obligujące Podwykonawcę/dalszego Podwykonawcę do noszenia przez osoby, którymi się posługuje ubrań ochronnych z nazwą Podwykonawcy/dalszego Podwykonawcy; 13) postanowienia obligujące Podwykonawcę/dalszego Podwykonawcę do zgłoszenia kierownikowi budowy faktu rozpoczęcia robót przez Podwykonawcę/dalszego Podwykonawcę oraz ich zakończenia. 11. Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu: Nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi o wartości mniejszej niż 50 000.00 zł brutto. 12.Pozostałe postanowienia dotyczące Podwykonawstwa zawiera wzór umowy - Załącznik Nr 3 do s.i.w.z.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7 000.00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 22 sierpnia 2016 r. do godziny 13:00. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany w § 1 ust. 9 s.i.w.z. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przesłać na adres wskazany w § 1 ust. 3 s.i.w.z. (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy D.ZP-2820-10/16) albo złożyć w kasie Sądu - pok. nr 114 (ul. Krakowskie Przedmieście 43, Lublin) do dnia 22 sierpnia 2016 r. do godziny 13:00. UWAGA: (Nie należy załączać dokumentu wadialnego do oferty). Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium tylko w przypadku, gdy do skuteczności obowiązywania - zatrzymania przez Zamawiającego wadium jest niezbędna forma oryginału. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 6. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podpisem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, przyrzeczenie zapłaty pełnej kwoty wadium w przypadku jego utraty przez Wykonawcę w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy. Termin obowiązywania gwarancji (poręczenia) nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do dnia 22 sierpnia 2016 r. do godziny 13:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym w § 1 ust. 9 s.i.w.z. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w s.i.w.z. zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rodzaj i standard wykonania robót budowalnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach