Przetargi.pl
Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 – Remont budynku nr 32 na terenie JW w Osowcu, Część 2 – Remont budynku nr 34 Osowiec Twierdza, Część 3 – Remont części budynku nr 55 na terenie Składu Osowiec

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
    REGON: 20068982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 – Remont budynku nr 32 na terenie JW w Osowcu, Część 2 – Remont budynku nr 34 Osowiec Twierdza, Część 3 – Remont części budynku nr 55 na terenie Składu Osowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – Remont budynku nr 32 na terenie JW w Osowcu. CPV 45000000-7 Roboty budowlane Zakres przewidzianych robót budowlanych obejmuje: 1. Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne CPV 45260000-7 Uzupełnienie izolacji termicznej stopodachu ze styropianu gr. 5 cm, Wymiana pokrycia dachu z papy asfaltowej na pokrycie papą polimerowo - asfaltową termozgrzewalną, Wymiana obróbek blacharskich, Zagospodarowanie odpadów. 2. Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe CPV 45262000-1 Naprawa gzymsów i ogniomurów, Przemurowanie kominów wentylacyjnych ponad dachem budynku, Odgruzowanie i sprawdzenie drożności przewodów kominowych, Wykonanie opaski odwadniającej, Wykonanie misek odpływowych pod rury spustowe, 3. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV 45310000-3 Wymiana części nadziemnej instalacji odgromowej, Wykonanie pomiarów i badań urządzenia piorunochronnego, Wymiana opraw oświetleniowych, Częściowa wymiana osprzętu elektrycznego, Częściowa wymiana przewodów elektrycznych, Wymiana rozdzielni elektrycznej. 4. Hydraulika i roboty sanitarne CPV 45330000-9 Częściowa wymiana urządzeń sanitarnych, Częściowa wymiana armatury, Wymiana elektrycznego podgrzewacza wody V= 80dm3, Wymiana podejść kanalizacyjnych, Wymiana grzejników centralnego ogrzewania, Montaż zaworów termostatycznych do regulacji c.o. 5. Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45400000-1 Tynkowanie CPV 45410000-4 Tynki (gładzie) jednowarstwowe z gipsu szpachlowego na ścianach i sufitach, Tynki zwykłe kategorii III na ościeżach otworów okiennych i drzwiowych. Roboty w zakresie stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie CPV 45420000-7 Wymiana stolarki okiennej, Wymiana stolarki drzwiowej. Pokrywanie podłóg i ścian CPV 45430000-0 Uzupełnienie licowania ścian i pionów kanalizacyjnych płytkami ceramicznymi, Uzupełnienie posadzek z płytek gres układanych na klej. Roboty malarskie i szklarskie CPV 45440000-3 Malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian i sufitów, Malowanie farbami olejnymi rurociągów instalacyjnych, Malowanie farbami olejnymi tynków wewnętrznych ścian. Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe CPV 45450000-6 Naprawa elewacji budynku. Część 2 – Remont budynku nr 34 Osowiec Twierdza Zakres przewidzianych robót budowlanych obejmuje: 1. Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne CPV 45260000-7 Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z papy asfaltowej, Wykonanie izolacji termicznej stropodachu ze styropianu, Pokrycie dachu papą polimerowo- asfaltową termozgrzewalną, Wymiana obróbek blacharskich, Zagospodarowanie odpadów. 2. Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe CPV 45262000-1 Naprawa gzymsów i ogniomurów, Przemurowanie kominów wentylacyjnych ponad dachem budynku, Wykonanie opaski odwadniającej, Wykonanie misek odpływowych pod rury spustowe, Wykonanie podjazdu do budynku. 3. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV 45310000-3 Wymiana części nadziemnej instalacji odgromowej, Wykonanie pomiarów i badań urządzenia piorunochronnego, Wymiana opraw oświetleniowych, Częściowa wymiana osprzętu elektrycznego 4. Hydraulika i roboty sanitarne CPV 45330000-9 Częściowa wymiana urządzeń sanitarnych, Częściowa wymiana armatury, Wymiana grzejników centralnego ogrzewania, Montaż zaworów termostatycznych do regulacji c.o. 5. Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45400000-1 Tynkowanie CPV 45410000-4 Tynki (gładzie) jednowarstwowe z gipsu szpachlowego na ścianach i sufitach, Tynki zwykłe kategorii III na ościeżach otworów okiennych i drzwiowych. Roboty w zakresie stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie CPV 45420000-7 Wymiana stolarki okiennej, Wymiana stolarki drzwiowej. Pokrywanie podłóg i ścian CPV 45430000-0 Uzupełnienie licowania ścian i pionów kanalizacyjnych płytkami ceramicznymi, Uzupełnienie posadzek z płytek gres układanych na klej. Roboty malarskie i szklarskie CPV 45440000-3 Malowanie farbami zmywalnymi tynków wewnętrznych ścian i sufitów, Malowanie farbami olejnymi rurociągów instalacyjnych. Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe CPV 45450000-6 Naprawa elewacji budynku. Część 3 – Remont części budynku nr 55 na terenie Składu Osowiec Zakres przewidzianych robót budowlanych obejmuje: CPV 45000000-7 Roboty budowlane 1. Roboty w zakresie pokryć i konstrukcji dachowych CPV 45260000-7 Przebicie otworów w stropie AKERMANA pod kominy wentylacyjne, Obróbki blacharskie kominów wentylacyjnych, Uzupełnienie pokrycia dachowego z papy polimerowo-asfaltowej termozgrzewalnej, Zagospodarowanie odpadów. 2.Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe CPV 45262000-1 Wykonanie kominów wentylacyjnych, Wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych, Wykonanie ścianek działowych z betonu komórkowego, Wykonanie podkładu z betonu żwirowego B-15, Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej, Wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki. 3.Tynkowanie CPV 45410000-4 Tynki zwykłe cementowo-wapienne kat. III kominów wentylacyjnych, Tynki zwykłe cementowo-wapienne kat. III na ościeżach otworów okiennych i drzwiowych, Tynki zwykłe cementowo-wapienne kat. III na stropach, Tynki (gładzie) z gipsu szpachlowego na sufitach i ścianach. 4.Roboty w zakresie stolarki budowlanej CPV 45420000-7 Wymiana solarki okiennej, Wymiana stolarki drzwiowej. 5.Pokrywanie podłóg i ścian CPV 45430000-0 Licowanie ścian płytkami ceramicznymi układanymi na klej, Posadzki z płytek gres 30x30cm układanymi na klej, Licowanie schodów zewnętrznych płytkami antypoślizgowymi. 6.Roboty malarskie CPV 45440000-3 Malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian, Malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych sufitów. 7.Hydraulika i roboty sanitarne CPV 45330000-9 Wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z rur PCV o średnicy 50, 110 i 160mm, Wykonanie rurociągów wodociągowych z rur stalowych ocynkowanych, Montaż elektrycznego podgrzewacza wody, Montaż urządzeń sanitarnych i armatury, Montaż kabiny natryskowej. 8. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV 45310000-3 Wymiana tablic rozdzielczych wraz z obudową, Wymiana osprzętu elektrycznego, Wymiana opraw oświetleniowych, Ułożenie przewodów kabelkowych p.t. o przekroju żył do 7,5mm2, Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia, Pomiar rezystancji izolacji przewodów obwodu elektrycznego niskiego napięcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania „Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 – Remont budynku nr 32 na terenie JW w Osowcu, Część 2 – Remont budynku nr 34 Osowiec Twierdza, Część 3 – Remont części budynku nr 55 na terenie Składu Osowiec” każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tys. złotych), Część 2 – 8 000,00 zł (słownie: osiem tys. złotych), Część 3 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tys. złotych), 1.1. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 06.09.2018 r. do godz.: 09.00. 1.2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 1.4. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem „wadium w post. nr 36/PN/2018 – „Robota budowlana z podziałem na trzy części: ………………………………………….”. 1.5. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed upływem terminu składania ofert - nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 1.6. Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w Kancelarii 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 1.7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 1.8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 1.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustaw Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część 1,2 i/lub 3: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga! Powyższe oświadczenie dotyczy również każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów (w tym podwykonawców), na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.3. Dowód wniesienia wadium na Część 1,2 i/lub 3. 1.4. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach