Przetargi.pl
„Robota budowlana z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1 - Remont pomieszczeń w bud. Nr 16 na terenie JW. w Hajnówce, Zadanie 2 – Remont pomieszczeń magazynowych w bud. Nr 39 na terenie JW w Hajnówce, Zadanie 3 – Remont elewacji bud. Nr 37 i 160 na terenie JW w Hajnówce”

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
  • Data zamieszczenia: 2017-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
    REGON: 20068982800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Robota budowlana z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1 - Remont pomieszczeń w bud. Nr 16 na terenie JW. w Hajnówce, Zadanie 2 – Remont pomieszczeń magazynowych w bud. Nr 39 na terenie JW w Hajnówce, Zadanie 3 – Remont elewacji bud. Nr 37 i 160 na terenie JW w Hajnówce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 : „Remont pomieszczeń w bud. nr 16 na terenie JW w Hajnówce.” Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1.1. Branża budowlana CPV: 454530000-7  Zerwanie istniejących kasetonów z sufitów,  Szpachlowanie, wymiana zniszczonych, przyklejenie odspojonych deszczułek parkietu,  Cyklinowanie zgrubne oraz wykończeniowe parkietu drewnianego,  Wymiana listew przyściennych drewnianych na listwy drewniane dębowe 5x5 cm  Lakierowanie 3-krotne parkietu,  Wykonanie tynku mozaikowego na ścianach od poziomu posadzki do poziomu 1,4 m ponad poziom posadzki wraz z pasami o innej barwie, kolorystyka do uzgodnienia w trakcie wykonywania robót,  Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i ościeżach,  Dwukrotne malowanie emulsją lateksową ścian i ościeży ponad tynkiem mozaikowym oraz sufitów w pomieszczeniach sanitarnych,  Wykonanie okładzin sufitowych z kasetonów styropianowych powlekanych warstwą PCV wraz z listwami przyściennymi, kolor biały 1.2. Branża sanitarna CPV: 45331100-7  Demontaż części rur C.O. wraz z częścią grzejników członowych,  Wykonanie rozprowadzenia C.O. rurami miedzianymi o średnicach 28 mm, 22 mm, 18 mm, 15 mm,  Montaż grzejników stalowych dwupłytowych o wym. 600/600– 3 szt.; 600/800 – 1 szt.; 600/1000– 4 szt.; 600/1200– 1 szt.,  Montaż zaworów grzejnikowych śr. 15 mm prostych – 9 szt.,  Montaż zaworów grzejnikowych śr. 15 mm z głowicami termostatycznymi – 9 szt.,  Wykonanie prób szczelności oraz regulacji instalacji C.O., 1.3. Branża elektryczna CPV: 45311000-0  Demontaż opraw żarowych, włączników, gniazd wtyczkowych,  Demontaż kabli antenowych oraz korytek PCV,  Montaż opraw świetlówkowych 4x 18W, 600/600 mm z rastrem – 9 szt.,  Montaż włączników – 12 szt.,  Montaż gniazd wtyczkowych – 10 szt.,  Wykucie bruzd w ścianach celem przeprowadzenia przewodów antenowych TV z późniejszym zaprawieniem,  Ułożenie przewodów antenowych, poziomo pod listwami przyściennymi, pionowo w bruzdach,  Montaż gniazd antenowych telewizyjnych oraz sprawdzenie działania (sygnału). Zadanie 2: „Remont pomieszczeń magazynowych w bud. nr 39 na terenie JW w Hajnówce.” Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1.1. Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1  Demontaż opraw świetlówkowych, żarowych, włączników i gniazd wtyczkowych,  Wykucie drzwi stalowych między pom. 1 i 2,  Demontaż przęseł z siatki w ramach z kształtownika stalowego w pom. 1 z przeznaczeniem do późniejszego montażu,  Rozebranie posadzek z podbudową betonową z wywiezieniem gruzu wraz z jego zagospodarowaniem,  Wykucie kratek wentylacyjnych,  Demontaż przewodów elektrycznych oświetlenia oraz gniazd wtyczkowych. 1.2. Remont pomieszczeń wewnętrznych CPV 45400000-1  Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej gr 10 cm po zagęszczeniu pod posadzkę betonową,  Izolacja przeciwwilgociowa posadzki 2x folią izolacyjną grubości 0,5 mm,  Dylatacja obwodowa taśmą PCW,  Wykonanie posadzek betonowych wylewanych z betonu B-25 zbrojonego włóknami polipropylenowymi oraz siatką stalową z drutu 0,3 mm o oczku 15x15 cm, gr. posadzek 20 cm,  Zatarcie mechaniczne posadzek na gładko przy użyciu posypek utwardzających do wylewek betonowych dla dużych obciążeń mechanicznych,  Nacięcie szczelin dylatacyjnych na gł. 5 cm (pola 6x6 m) z wypełnieniem masą trwale plastyczną,  Zamurowanie otworu po wykutych drzwiach wraz z uzupełnieniem tynku,  Szpachlowanie, przecieranie tynków na ścianach z wklejeniem kątowników metalowych z siatką na narożach wypukłych,  Wykonanie warstwy wzmacniającej na sufitach klejem zbrojonym siatką z włókna szklanego,  Cokoliki z płytek gres wys. 15 cm,  Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, ościeżach i sufitach,  Dwukrotne malowanie ścian, ościeży, sufitów emulsją lateksową w kolorze białym,  Malowanie konstrukcji stalowej przegród z siatki z ramach z kształtownika w pom.1, mocowanie wcześniej zdemontowanych przęseł,  Osadzenie kratek wentylacyjnych PCV,  Wykonanie parapetów okiennych wewnętrznych z płytek gresowych,  Dwukrotne malowanie posadzek farbą zabezpieczającą przeznaczoną do posadzek betonowych, odporną na obciążenia mechaniczne, kolor szary,  Malowanie farbą chlorokauczukową linii stref magazynowania, linie szer. 10 cm w kolorze żółtym,  Montaż przewodów elektrycznych do gniazd oraz opraw oświetleniowych prowadzonych w rurkach z tworzywa sztucznego, montaż opraw świetlówkowych hermetycznych 2x40W, gniazd wtyczkowych hermetycznych, włączników hermetycznych Zadanie 3: „Remont elewacji bud. nr 37 i 160 na terenie JW w Hajnówce” Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1.1. Branża budowlana CPV: 45443000-4  Zerwanie spękanych okładzin schodów z płytek ceramicznych,  Rozebranie nawierzchni betonowej spocznika przed drzwiami do budynku oraz nawierzchni przejścia przy bramie, gruz do wywiezienia z terenu kompleksu oraz zagospodarowania we własnym zakresie,  Oczyszczenie nawierzchni opaski betonowej wokół budynku z zanieczyszczeń, mchów,  Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej 6 cm typu starobruk koloru żółtego z grafitem na podsypce cementowo-piaskowej 10 cm zamkniętej obrzeżami betonowymi 20x6 cm koloru szarego – spocznik oraz przejście przy bramie,  Wyrównanie, naprawa stopni schodowych wejścia do kotłowni oraz naprawa, reprofilacja nawierzchni opaski betonowej wokół budynku warstwą 10 mm zaprawy mrozoodpornej modyfikowanej polimerami, zbrojonej włóknami przeznaczonej do renowacji powierzchni betonowych,  Wymiana okładzin schodów zewnętrznych (stopnice, podstopnice, spoczniki) na okładziny z płyt granitowych gr. 2 cm mocowanych na klej mrozoodporny,  Wymiana wycieraczek stalowych w spocznikach schodów zewnętrznych na wycieraczki stalowe ocynkowane o płaskownikach nośnych 25x2 mm i wymiarze oczek nie większym niż 55x11 mm,  Przygotowanie elewacji budynku do naprawy: demontaż oraz późniejszy ponowny montaż przewodów instalacji odgromowej oraz rur spustowych, zmycie elewacji budynku z glonów, mchów wodą z detergentem przy użyciu myjki ciśnieniowej,  Naprawa elewacji budynku (ściany, okapy, attyki) poprzez zatopienie warstwy siatki na kleju z wklejeniem kątowników na narożach wypukłych oraz wykonanie warstwy tynku cienkowarstwowego silikatowo-silikonowego lub silikonowego, kolorystyka tynku do uzgodnienia w trakcie wykonywania prac,  Zabezpieczenie cokołu budynku przez wykonanie warstwy tynku żywicznego mozaikowego na wysokość 40 cm od poziomu opaski betonowej, kolor ciemny brąz,  Wymiana 2 szt opraw żarowych zewnętrznych hermetycznych,  Wymiana pokrycia daszków nad wejściami z ołaceniem łatami drewnianymi malowanymi w kolorze ciemny brąz, pokrycie blachą trapezową T18 powlekaną w kolorze ciemny brąz, konstrukcję daszków należy uprzednio oczyścić oraz pomalować farbą ftalową ciemny brąz,  Wymiana 3 szt. kratek wentylacyjnych z PCV,  Oczyszczenie oraz pomalowanie farbami ftalowymi skrzynek elektrycznych przy budynku,  Przetarcie, szpachlowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów w pom. 6 (biuro przepustek), wykonanie gładzi gipsowych, wykonanie tynku mozaikowego z pasem o innej barwie na ścianach (kolorystyka do uzgodnienia w trakcie wykonywania robót) do wysokości 1,5 m ponad posadzkę, pomalowanie dwukrotne emulsją lateksową białą gładzi gipsowych. UWAGA: szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót poszczególnych części zamówienia. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót: 1. Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30 do 15.00, w piątki w godzinach 7.30 do 12.30, praca w innych godzinach oraz w pozostałe dni, tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Użytkownika. 2. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie listy pracowników i wykaz sprzętu (pojazdów) uczestniczących w zadaniu oraz fotografii osób uczestniczących w wykonaniu zadania celem wykonania przepustek tymczasowych przez służby ochrony. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia osób wykonujących w szczególności czynności: Zadanie 1 – szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów Zadanie 2 – szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów Zadanie 3 – wykonywanie tynków elewacyjnych przy czym: 1) W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. 2) Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. 3) W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie umów o pracę z tymi osobami. 4) Na każde żądanie Zamawiającego – w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania – Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców. 5) Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 powyżej stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio - w pkt 3) i 4) powyżej oraz w SIWZ. 4. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie Decyzją Nr 19 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 roku w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. 5. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 7. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 8. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. 9. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 10. Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. Odpady – surowce wtórne (żelazo, miedź, mosiądz, itp.), należy przekazać do skupu złomu. Wartość złomu należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym jako pomniejszenie wartości oferty. Wartość złomu należy przyjąć jako iloczyn ceny jednostkowej złomu i ilości wynikającej z pozycji przedmiarowych. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazania w 2017 roku Agencji Mienia Wojskowego odpadów stanowiących rzeczy niekoncesjonowane nie posiadające numerów identyfikacyjnych” sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki. 11. Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy przewidziani do realizacji robót powinni stawić się w wyznaczonym dniu oraz godzinie na szkolenie w zakresie zasad wejścia, opuszczania, przebywania i poruszania się po terenie Składu Hajnówka, BHP i ppoż, które odbędzie się na terenie Składu Hajnówka 12. Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt. 13. Planowane zebranie Wykonawców odbędzie się w dniu: 28.03.2017 r. o godz. 10:00 w Skład Hajnówka W sprawie zebrania należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną: - p. Paweł PATEJUK – tel. 723 663 385, 261 398 032 Zebranie, o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : Zadanie 2 – 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) 1.1. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 07.04.2017r. r. do godz.: 09.00. 1.2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:  pieniądzu;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem „wadium w post. nr 11/PN/2017 – „Robota budowlana z podziałem na 3 zadania: zadanie 2 Remont pomieszczeń magazynowych w bud. Nr 39 na terenie JW w Hajnówce” 1.4. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed upływem terminu składania ofert - nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 1.5. Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w Kancelarii 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 1.6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 1.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 1.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustaw Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach