Przetargi.pl
Rewitalizacja Zespołu Pałacowo – Parkowego w Jastkowie obejmująca roboty budowlane przy kordegardzie oraz odtworzenie zabytkowego parku

Gmina Jastków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 020 143 , fax. 815 020 144
  • Data zamieszczenia: 2018-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastków
    Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3
    21-002 Jastków, woj. lubelskie
    tel. 815 020 143, fax. 815 020 144
    REGON: 53523800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Zespołu Pałacowo – Parkowego w Jastkowie obejmująca roboty budowlane przy kordegardzie oraz odtworzenie zabytkowego parku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Zespołu Pałacowo – Parkowego w Jastkowie obejmująca roboty budowlane przy kordegardzie oraz odtworzenie zabytkowego parku (powstałych w XIX w), składająca się z następujących zadań: Zadanie 1 – utwardzenie ciągów komunikacyjnych i nawierzchni pod elementy małej architektury Wykonanie nawierzchni utwardzonej ze żwiru płukanego na warstwach podbudowy : - usunięcie humusu - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne - wykonanie warstw konstrukcyjnych - wykonanie nawierzchni ze żwiru płukanego o frakcji 4-16mm Zadanie 2 – wykonanie ogrodzenia wokół terenu zespołu pałacowo - parkowego Wykonanie ogrodzenia, w tym m.in.: - prace demontażowe i rozbiórkowe - wykonanie konserwacji fragmentu zachowanego historycznego ogrodzenia przy budynku kordegardy – 2,00m, - budowa bramy dwuskrzydłowej szer. 4.00 m oraz furtki szer. 1,50 m montowanych do słupków murowanych o wymiarach 0.70 x 0.70 m, przy budynku kordegardy, - budowa bramy dwuskrzydłowej szer. 4.00 m oraz furtki szer. 1,50 m montowanych do słupków murowanych o wymiarach 0.70 x 0.70 m, przy parkingu, - budowa ogrodzenia ażurowego z żeliwnych, kutych segmentów, szer. 2,50 m, wys. 1,50 m montowanych do słupków stalowych długość całkowita 445,50 m – granica południowa i wschodnia, - budowa ogrodzenia z siatki stalowej, wys. 1,50 m, długość całkowita 357,50 m – granica północna i zachodnia parku. Zadanie 3 – przebudowa budynku Kordegardy Przebudowa budynku Kordegardy, w tym m.in. - wykonanie robót budowlanych i restauratorskich - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wymiana pokrycia dachowego - remont elewacji - wykonanie instalacji elektrycznych - wykonanie instalacji sanitarnych UWAGI a) Zamawiający zwraca szczególna uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia. b) Organizacja robót - Prace mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 21:00, w dni wolne od pracy za zgodą Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: - roboty murarskie, tynkarskie, glazurnicze - roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne - roboty instalacyjne elektroenergetyczne - roboty drogowe związane wykonaniem podbudowy oraz nawierzchni utwardzonej - wykonywanie elementów kutych przęseł ogrodzenia - roboty spawalnicze powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia jak i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu ich nie spełnienia regulują zapisy umowy będącej integralną częścią SIWZ. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Za produkt równoważny zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 10 000zł 2. Wadium należy wnosić zgodnie z przepisami zawartymi w art.45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w Banku Pekao S.A. Nr 14 1240 5497 1111 0010 6615 3260 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego. 4. Dowód wpłaty wadium lub jego kopię, potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, zalecane jest załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, mają obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną