Przetargi.pl
„Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej” – etap II dotyczący remontu budynku „A” Urzędu przy ul. Robotniczej 12 w Brzegu.

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 169 950 , fax. 774 169 952
  • Data zamieszczenia: 2017-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12
    49300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 774 169 950, fax. 774 169 952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: NIE DOTYCZY
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej” – etap II dotyczący remontu budynku „A” Urzędu przy ul. Robotniczej 12 w Brzegu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia etapu II jest wykonanie remontu elementów budynku „A” Urzędu, które dotyczą izolacji pionowej ścian piwnic, nawierzchni utwardzonych przylegających do budynku, schodów wejściowych zewnętrznych głównych wraz ze słupami ogrodzeniowymi, uziomu poziomego wokół budynku, wymiany istniejących bram stalowo-drewnianych na bramy metalowe ocieplone rozwierane w pomieszczeniach gospodarczych na poziomie piwnic. Budynek znajduje się w rejestrze zabytków woj. opolskiego – nr ewidencyjny 2147/87. Zakres robót budowlanych: 1) roboty budowlane w zakresie: a) remontu izolacji ścian piwnic: - rozbiórka nawierzchni utwardzonych, - wykonanie wykopu, - naprawa uszkodzeń ścian piwnic, - wykonanie izolacji pionowej murów od poziomu terenu do poziomu izolacji poziomej ”górnej” - montaż elementów instalacji odgromowej w wykopie, - zasypanie wykopu. b) remontu nawierzchni utwardzonej wokół budynku: w związku z różnorodnością nawierzchni przylegających do budynku należy: - oczyścić i udrożnić rury odprowadzające wody ze studzienek do kanalizacji miejskiej, - odcinek nawierzchni z płyt rozebrać , wbudować nowe płyty betonowe i nowe krawężniki betonowe, - odcinki opaski z płytek chodnikowych wraz z krawężnikami rozebrać i wykonać nawierzchnię z kostki kamiennej , od strony terenu zielonego opaskę zakończyć opornikiem granitowym, wloty koryta ściekowego wprowadzić do studzienek istniejących a pokrywy studzienek wymienić na kamienne, - odcinki opaski z płytek betonowych wraz z krawężnikami rozebrać i ułożyć kostkę kamienną na podsypce cementowo-piaskowej i zakończyć opornikiem, - odcinek nawierzchni do linii chodnika wyznaczonej przez kostkę bazaltową rozebrać, nową nawierzchnię dojścia do budynku wykonać z kostki kamiennej w kolorze szarym jak istniejąca, przed pierwszym stopniem w osi schodów wbudować wycieraczkę skrzynkową do obuwia o wymiarach 500x1000mm z rusztem przykrywającym metalowym, - odcinki z płyt kamiennych ,kostki kamiennej rozebrać, oczyścić i ponownie wbudować na nowych warstwach podbudowy. c) remontu schodów wejściowych głównych: - ostrożny demontaż elementów kamiennych schodów wraz z ich oczyszczeniem, - rozbiórka murów balustrad oraz ścian wsporczych wewnętrznych do poziomu posadowienia fundamentów, - ułożenie uziomu poziomego instalacji odgromowej, - wykonanie ław fundamentowych, - wykonanie murów do poziomu podestu oraz stopni kamiennych, - ponowny montaż podestu kamiennego oraz stopni kamiennych , - wykonanie balustrad murowanych, - wykonanie zwieńczenia balustrad w postaci płyty betonowej zbrojonej, - wykonanie tynków na ścianach balustrad, - wykonanie robót malarskich, d) remontu słupów ogrodzeniowych: - rozbiórka i ponowne wykonanie ( odtworzenie) murów słupów ceglanych ogrodzeniowych z cegły pełnej zwykłej do poziomu terenu, powyżej z cegły klinkierowej, - wykonanie izolacji poziomej i pionowej, e) wymiany bram w pomieszczeniach gospodarczych na poziomie piwnic: - demontaż istniejących bram stalowo-drewnianych- sztuk 2, - osadzenie bram metalowych rozwieranych ocieplonych- sztuk 2, 2) roboty instalacyjne w zakresie: wykonania uziomu otokowego wokół budynku: - demontaż zwodów pionowych nienaprężanych instalacji odgromowej – przewody uziemiające, - montaż uziomów poziomych w wykopie, - badanie i pomiary instalacji odgromowej, Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu budowlanego, projektu budowlanego branży elektrycznej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentów pomocniczych, którymi są przedmiary robót budowlanych. Lokalizacja budowy: Miasto Brzeg, działka nr 479 obręb Centrum, Brzeg Miasto. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót bez wyłączenia obiektu z użytkowania, do zabezpieczenia budynku Urzędu przed uszkodzeniami i zapewnienia bezpiecznego dojścia do obiektu i bezpieczne użytkowanie tego obiektu podczas prowadzenia robót. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, w tym w szczególności spełniają warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r. poz.1570) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016r. poz.290 z późn. zm.). Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w niniejszym SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty „równoważne”, a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.200,00 zł (słownie: sześć tysięcy dwieście złotych 00/100). 2)Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a)w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział Operacyjny w Brzegu, nr rachunku: 36 2030 0045 1110 0000 0217 9920 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b)w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 4)Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7)Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8)Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach