Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowej kamienicy przy ul. Legionów w Tarnowie - etap I.

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68 82 400 , fax. 14 68 82 545
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
    Adama Mickiewicza 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 68 82 400, fax. 14 68 82 545
    REGON: 851661323
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl, bip.malopolska.pl/umtarnow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowej kamienicy przy ul. Legionów w Tarnowie - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części robót budowlanych z zakresu przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego zabytkowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego na cele biurowe związane z działalnością Urzędu Miasta Tarnowa, zlokalizowanego na działce nr 31/3, obręb 167 Tarnów, pod adresem ul. Legionów 14, 33-100 Tarnów. Zakres robót do wykonania zamówienia obejmuje m.in: 1) Przebudowę i remont: a) Połączenia komunikacyjnego pomiędzy budynkiem Urzędu Miejskiego w Tarnowie przy ul. Mickiewicza 2, a przedmiotowym budynkiem przy ul. Legionów, 14 – jako przebudowa granicznych pomieszczeń obu budynków, budowa schodów wewnętrznych koniecznych do pokonania różnicy poziomów między budynkami, wydzielenie odrębnej strefy p-poż. b) Wymiany stropów nad I piętrem, wzmocnienie belek stropowych nad II piętrem, wymiana warstw stropów nad pozostałymi kondygnacjami, wykonanie posadzek cement., wykonanie podłogi z desek. c) Wyposażenie budynku w okienny system oddymiania klatki schodowej – wybicie dodatkowego okna w elewacji podwórzowej. d) Budowa ścianek działowych, zamurowania, naprawa uszkodzeń ścian, wykonanie kanałów wentylacyjnych. e) Montaż nadproży w ścianach pod projektowanymi stropami nad I piętrem, nad wybitymi otworami drzwiowymi, przejściowymi. f) Wykonanie fundamentu pod szybem na platformę dla osób niepełnosprawnych. g) Wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej, jej zabezpieczenie ogniochronne, wymiana pokrycia dachowego, remont kominów wymiana obróbek blacharskich, orynnowania h) Renowacja sztukaterii, posadzki w sieni wejściowej, renowacja mozaiek na spocznikach, i) Renowacja, odtworzenie zabytkowej stolarki drzwiowej, wymiana pozostałej stolarki drzwiowej. j) Osuszenie i izolacja ścian piwnic i przyziemia. k) Renowacja sztukaterii sufitów. l) Przebudowa 3 zabytkowych pieców kaflowych. 2) Renowację elewacji: a) Wykonanie badań stratygraficznych tynków na obecność polichromii wskazanych w pozwoleniu Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. b) Rekonstrukcja, naprawa zniszczonych elementów kamiennego detalu architektonicznego, sztukaterii. c) Naprawa tynków, malowanie elewacji. d) Wymiana stolarki okiennej. e) Remontu stolarki drzwiowej. f) Wymiana obróbek blacharskich, 3) Wykaz prac rozbiórkowych i demontażowych: 3.1) W obrębie budynku: a) Wykonanie badań stratygraficznych tynków na obecność polichromii wskazanych w pozwoleniu Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. b) Wykucie otworów w ścianach szczytowych w celu połączenia budynku z budynkiem Mickiewicza 2. c) Wyburzenie podokiennika (przyziemie od strony podwórza), celem uzyskania otworu drzwiowego wraz z wybiciem nowego otworu drzwiowego (lewe skrzydło) – jako umożliwienie dostępu do projektowanej windy-platformy. d) Wybicie otworu drzwiowego dla dostępu do pomieszczenia wymiennikowni. e) Wyburzenia ścianek działowych zgodnie z oznaczeniami na rysunkach rzutów (kolor brązowy). f) Wybicie otworów w stropach pod projektowaną windę-platformę. g) Wybicie otworu okiennego nawiewnego (klatka schodowa w poziomie parteru) pod projektowany system oddymiania kl. schodowej. h) Demontaż stolarki okiennej. i) Demontaż parapetów wewnętrznych wraz z opaskami wokół otworów okiennych i boazerią podokienników. j) Demontaż drewnianych stropów nad I piętrem. k) Demontaż wypełnień stropów nad pozostałymi kondygnacjami. l) Demontaż parkietów, podłóg i wierzchnich warstw posadzek. m) Demontaż całej stolarki drzwiowej wewnętrznej, stolarkę o wartościach historycznych (drzwi dwuskrzydłowe) przeznacza się do renowacji wraz z ościeżnicami, nie naruszając konstrukcji ościeży, pozostała stolarka przeznaczona jest do odtworzenia. n) Demontaż przepierzeń wydzielających byłe mieszkania. o) Rozebranie kuchni węglowych, pieców kaflowych (z uwzględnieniem odbudowy i renowacji zabytkowych pieców kaflowych). p) Demontaż instalacji, armatury i przyborów sanitarnych q) Skucie okładzin ceramicznych w istniejących pomieszczeniach higienicznosanitarnych. r) Wykucie otworów i bruzd w ścianach pod projektowane kanały (poziomy. piony i podejścia) kanalizacji sanitarnej. 3.2) Zewnątrz budynku: a) Demontaż pokrycia dachowego wraz z łaceniem b) Demontaż stolarki drzwiowej zewnętrznej, od strony ul. Legionów z przeznaczeniem do renowacji wraz z ościeżnicami, nie naruszając konstrukcji ościeży; od strony podwórza wymiana na nową c) Demontaż balkonów (wraz z balustradami do częściowego zachowania po renowacji) od strony zachodniej budynku. d) Demontaż krat okiennych e) Demontaż orynnowania budynku f) Skucie tynków (zgodnie z programem konserwatorskim) 4) Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej bez montażu przyborów sanitarnych oraz bez obudowy pionów kanalizacyjnych. 5) Prowadzenie dokumentacji przebiegu (dziennika) wskazanych w pozwoleniu konserwatorskim robót z opracowaniem sprawozdań rocznych w ilości 2 egz. oraz wykonanie dokumentacji konserwatorskich z robót budowlanych na obiekcie wskazanych w pozwoleniu Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w ilości 2 egzemplarzy. 6) Opracowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej powykonawczej, wynikającej z zakresu wykonanych robót, wymaganej przepisami prawa i wymogami dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia - 2 egz. Uwaga: Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje wykonania wszystkich robót objętych projektem budowlanym i wykonawczym. Zakres rzeczowy robót objęty dokumentacją projektową, przewidziany do wykonania w ramach niniejszego zamówienia, został opisany w przedmiarze robót. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Stosownie do art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy w Warszawie o/Rzeszów, nr rachunku 76 1030 1250 0000 0000 8800 0099, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: „Wadium – „Rewitalizacja zabytkowej kamienicy przy ul. Legionów w Tarnowie - etap I”. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) będące oświadczeniem, że zaistniały okoliczności, w wyniku których Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego (określone w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp) – bez potrzeby potwierdzania tych okoliczności przez Zamawiającego; 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ponadto do oferty należy załączyć: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; b) Potwierdzenie wniesienia wadium; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); d) Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. V SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. VI SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3) i sekcji III.7) pkt. 2 oraz w sekcji III.4) pkt. 1 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.5.1) Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; • w sekcji III.7) pkt. 1 Wykonawcy składają łącznie. 3) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach