Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowego centrum Miasta Sławków – budowa wielofunkcyjnej przestrzeni przy zabytkowym budynku Mały Rynek 9 – VI postępowanie

Gmina Sławków ogłasza przetarg

  • Adres: 41260 Sławków, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2931552 w. 41 , fax. 322 931 233
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławków
    ul. Rynek 1
    41260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 32 2931552 w. 41, fax. 322 931 233
    REGON: 27625755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowego centrum Miasta Sławków – budowa wielofunkcyjnej przestrzeni przy zabytkowym budynku Mały Rynek 9 – VI postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: Rewitalizacja zabytkowego centrum Miasta Sławków – budowa wielofunkcyjnej przestrzeni przy zabytkowym budynku Mały Rynek 9 – VI postępowanie. Zadanie Rewitalizacja zabytkowego centrum Miasta Sławków – budowa wielofunkcyjnej przestrzeni przy zabytkowym budynku Mały Rynek 9 będzie dofinansowane przy pomocy dotacji celowej z budżetu Górnośląsko – Zagłębiowskiej Metropolii w ramach Programu „Metropolitalny Fundusz Solidarności”. 2. Robota budowlana polega na zagospodarowaniu terenu przy ul. Mały Rynek 9 w Sławkowie na działce 3330/3. W zakres prac wchodzą: 1) lokalizacja elementów małej architektury, 2) budowa zadaszonej sceny plenerowej, 3) utwardzenie terenu pod place i dojścia, 4) zasilanie sceny plenerowej, 5) lokalizacja stref zieleni urządzonej wraz z nowymi nasadzeniami. 3. Teren podlegający zagospodarowaniu położony jest w Sławkowie przy ul. Mały Rynek 9, na obszarze objętym strefą ochrony konserwatorskiej A układu urbanistycznego, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A 1266/81 (22.09.1981 r.) 4. Zamawiający dysponuje Decyzją Starosty Będzińskiego nr 195.2017 z dnia 13.03.2017 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę oraz Pozwoleniem nr 80/2017 na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków z dnia 20.01.2017, wydanym przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ – dokumentacji technicznej, załączniku nr 8 do SIWZ – STWiOR, załączniku nr 9 do SIWZ – przedmiary robót. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 48 miesięcy, jednak nie dłuższy niż 72 miesiące. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby osoby, przewidziane do realizacji zamówienia (osoby, które wykonują czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót), wykonujące roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy np. pracownicy fizyczni, operatorzy maszyn budowlanych oraz operatorzy sprzętu budowlanego, kierowcy) byli zatrudnieni przez Wykonawcę, lub Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 ze zm.). Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w stosunku do kierownika budowy, geodetów, dostawców. 8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym realizowane m.in. przez osoby wskazane w pkt. 7, z wyłączeniem czynności realizowanych przez kierownika budowy, geodetów, dostawców wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, dot. ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, dot. ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 11. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności. 12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 13. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Cz. II SIWZ. 14. Ilekroć w dokumentacji projektowe wskazano znak towarowy (markę), producenta, dostawcę, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ustawy, Zamawiający - w myśl art. 29 ust. 3 ustawy - dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: wielkości, rodzaju, właściwości fizycznych, liczby elementów składowych, charakteru użytkowego, charakterystyki materiału, wytrzymałości, trwałości, danych technicznych, konstrukcji, parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 15. Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: a) formularz oferty na wzorze lub ściśle wg wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony czytelnie, z ceną wyliczoną zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ), b) podpisane kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów (stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ), c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem – w sytuacjach, gdy uprawnienie do podpisania oferty i poświadczania dokumentów nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, d) dokument/y, (oryginał) z którego wynika zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (Rozdział V pkt 5).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach