Przetargi.pl
Rewitalizacja terenów zieleni w rejonie ulicy Adama Mickiewicza wraz z budową pomnika Armii Krajowej

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Kazimierza Karasia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5298100 , fax. 65 5298131
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
    ul. Kazimierza Karasia 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5298100, fax. 65 5298131
    REGON: 000660995
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja terenów zieleni w rejonie ulicy Adama Mickiewicza wraz z budową pomnika Armii Krajowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pomnika Armii Krajowej w Lesznie, w rejonie ulic Mickiewicza i Słowackiego. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: 45212314-0 – Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci 45223500-1 – Konstrukcje z betonu zbrojnego 45262300-4 – Betonowanie 45317000-2 – Pomiary elektryczne 45316100-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45233250-6 – Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45112710-5 – Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 71351914-3 – Usługi archeologiczne 3. Dla przedmiotu zamówienia szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projektach budowlanych, przedmiarach robót, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej „STWiORB”), rysunkach technicznych oraz w stosownych decyzjach. Wymienione dokumenty są załącznikami niniejszej SIWZ (Załącznik Nr 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 i 16 do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.leszno.pl oraz są dostępne w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miasta Leszna Wydział Kultury i Sportu ul. Przemysłowa 10, 64-100 Leszno, pokój nr 14). 4. Charakterystyka Inwestycji: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa Pomnika Armii Krajowej w Lesznie, w rejonie ulic Mickiewicza i Słowackiego, na działce nr 2/4, w miejscu wskazanym na rysunku planu zagospodarowania działki, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ (Załącznik Nr 12 do SIWZ). 2) Prace elektryczne związane z wykonaniem instalacji oświetlenia Pomnika wykonywane będą w obrębie działek nr 2/4 i 7/5. Na terenie przewidzianym do budowy kablowej linii oświetleniowej występuje następująca infrastruktura naziemna i podziemna: kablowa elektroenergetyczna średniego i niskiego napięcia, kablowa telefoniczna, sieć wodno-kanalizacyjna, sieć gazowa. 3) Działka nr 2/4 objęta jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego w rejonie centrum Leszna- część A, uchwalonym Uchwałą Nr XVII/247/2012 Rady Miejskiej Leszna z dnia 05 kwietnia 2012 roku. Przedmiotowy plan zagospodarowania przestrzennego dostępny jest na stronie internetowej http://bip.leszno.pl/artykul/112/528/56-miejscowy-plan-zagospodarowania-przestrzennego-w-rejonie-centrum-leszna-czesc-a 4) Działka nr 2/4 nie jest zabudowana ani ogrodzona. Pod powierzchnią działki przebiegają sieci: wodociągowa i gazowa. 5) Zgodnie z zapisem w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego działka nr 2/4 i 2/10 znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej, wpisanej do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego miasta Leszna. Przedmiotowa inwestycja, polegająca na budowie Pomnika Armii Krajowej, została przez Zamawiającego uzgodniona z odpowiednimi służbami (Decyzja Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lesznie nr 134/2018 z dnia 10 września 2018 roku oraz decyzja Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Lesznie z dnia 13 września 2018 roku stanowią odpowiednio Załącznik Nr 10 i 11 do SIWZ). 6) Prowadzone prace ziemne muszą odbywać się pod nadzorem archeologicznym. 5. Elementy pomnika: Projektowany Pomnik Armii Krajowej składa się z kilku elementów: 1) betonowego „wielkiego kręgu” o średnicy ok. 15 m, tworzącego główną część pomnika; 2) betonowego „mniejszego kręgu” o średnicy ok. 8 m, stanowiącego scenę przeznaczoną do wystąpień publicznych podczas prowadzenia uroczystości przy pomniku; 3) ośmiu (8) stalowych blach/tarcz z przestrzelinami o wymiarach 300x90 cm (1 szt.), 300x140 cm (1 szt.), 300x190 cm (1szt.) i 300x300 cm (5 szt.), otaczających „wielki krąg”. UWAGA: Podobnie jak w ust. 3 ppkt 2) Rozdziału 3 SIWZ Zamawiający zastrzega, iż w zakres przedmiotu niniejszego przetargu nie wchodzą prace związane z: - wykonaniem tarcz z stali oksydowanej (dział 2 pozycja nr 20), - wykonaniem otworów (przestrzelin) w tarczach stalowych (dział 2 pozycja nr 30), - wykonaniem napisów o treści i formie uzgodnionej z twórcami (dział 2 pozycja nr 60). 4) trzech (3) stalowych masztów flagowych o wysokości ok. 6m, zlokalizowanych z boku „mniejszego kręgu”; 5) betonowych ścian oporowych o grubości 25 cm oraz znajdujących się między nimi skarp ziemnych; 6) dwóch dębów odmiany „QUERQUS MONUMENT”. Wymiary poszczególnych elementów pomnika oraz wzajemne powiązania między nimi przedstawia rysunek nr A1, stanowiący Załącznik Nr 12 do SIWZ. 6. UWAGA: Obiekt projektowanego Pomnika Armii Krajowej zakwalifikowano do pierwszej kategorii geotechnicznej, w prostych warunkach gruntowych. W przypadku stwierdzenia innych niż przyjęte, w załączonym do niniejszej SIWZ, projekcie budowlanym warunków gruntowych (np. występowanie gruntów słabonośnych lub wody gruntowej powyżej poziomu posadowienia budowli) należy zwrócić się do projektanta. Nie wolno dopuścić do gromadzenia się w wykopach i zasypkach wykonywanych w rodzimych gruntach spoistych wody gruntowej i opadowej. W razie potrzeby należy wykonać drenaże w poziomie fundamentów. 7. UWAGA: Zamawiający zwraca uwagę na prace, które mogą stwarzać zagrożenie podczas ich wykonywania. Mianowicie Zamawiający zastrzega, iż roboty związane z prowadzeniem wykopów pod słupy i linię kablową będą wykonywane w pasie drogowym w szczególności w pobliżu czynnych linii elektroenergetycznych. Wykonawca winien ten fakt uwzględnić w cenie ryczałtowej. 8. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca winien uwzględnić w swojej cenie ryczałtowej koszty ogrodzenia oraz organizacji terenu budowy. Celem zobrazowania Wykonawcy sposobu ogrodzenia terenu budowy, Zamawiający załączył do niniejszej SIWZ rysunek poglądowy, stanowiący Załącznik Nr 16 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić projekt tymczasowej organizacji ruchu do akceptacji Zamawiającego (Urząd Miasta Leszna Miejski Zarząd Dróg i Inwestycji), przewidujący zorganizowanie na potrzeby budowy tymczasowego wjazdu w miejscu wskazanym jak na załączonym rysunku poglądowym. Wykonawca odpowiedzialny będzie również za przywrócenie chodnika do stanu pierwotnego. Wykonawca winien uwzględnić powyższe w cenie ofertowej. 9. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed uszkodzeniem mienia sąsiadującego z terenem budowy oraz przed szkodami osób trzecich. Wykonawca obowiązany jest prowadzić prace budowlane w sposób umożliwiający korzystanie z chodnika przez pieszych. Wykonawca winien powyższe ująć w cenie ofertowej. 10.Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, polskich normach z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów: 1) wszystkie użyte materiały, urządzenia techniczne oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz obowiązujących normach, 2) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów i urządzeń Wykonawca okaże Inspektorowi Nadzoru danej branży świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w specyfikacjach technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie, 3) wszelkie materiały, urządzenia zamienne winny uzyskać akceptację Inspektor Nadzoru danej branży. 11.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji jakości na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na okres minimum 36 miesięcy na zasadach opisanych w Rozdziale 13 ust. 1 pkt 2) SIWZ, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż w zakresie prac związanych z wykonaniem konstrukcji stalowej pomnika, oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości i rękojmi nie obejmuje praz związanych z wykonaniem tarcz stalowych oraz prac związanych z wykonaniem napisów. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja jakości ma natomiast obejmować montaż tarcz na przygotowanych przez Wykonawcę fundamentach oraz montaż wykonanych napisów 12. Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac. 13. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca. 14. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) roboty ziemne, b) roboty zbrojeniowe, c) roboty betoniarskie, d) roboty instalacyjne elektryczne, e) roboty związane z wykonaniem nawierzchni utwardzonej, f) roboty związane z wykonaniem zieleni. 15. Wykonawca w terminie do 10 dni kalendarzowych od podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 29 powyżej niniejszego Rozdziału SIWZ. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego zadań, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dowodów potwierdzających zawarcie przez Wykonawcę umów o pracę z pracownikami wykonującymi prace w ww. zakresie. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 17. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w ust. 15 i 16 powyżej, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie naliczeniem przez Zamawiającego kar umownych, o których mowa w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 SIWZ. 18. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony www.bip.leszno.pl. 19. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Rozdział 3 SIWZ oraz projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212314-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych zero groszy). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: Bank PKO BP S.A. 0/Leszno nr: 37 1020 3088 0000 8302 0005 7703 z dopiskiem: WADIUM Przetarg nieograniczony - znak sprawy: KiS.271.04.2018 „Rewitalizacja terenów zieleni w rejonie ulicy Adama Mickiewicza wraz z budową pomnika Armii Krajowej” Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 3. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale, w osobnej kopercie w Urzędzie Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, WYŁĄCZNIE w Biurze Obsługi, mieszczącym się na parterze budynku, opisanej w następujący sposób: WADIUM Przetarg nieograniczony - znak sprawy KiS.271.04.2018 „Rewitalizacja terenów zieleni w rejonie ulicy Adama Mickiewicza wraz z budową pomnika Armii Krajowej” 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3) kwotę gwarancji/poręczenia; 4) termin ważności gwarancji/poręczenia; 5) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, tj.: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: i. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ii. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, iii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; 7) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 8) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; 9) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale 11 ust. 1 niniejszej SIWZ. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w ust. 1 pkt 2) -5) niniejszego Rozdziału SIWZ (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14 niniejszego Rozdziału SIWZ. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17. Uwaga: Zamawiający zastrzega, że zgodnie z uchwałą Sądu Najwyższego (Sygn. akt. IIICZP 27/17 z dnia 22 czerwca 2017 r.) wadium podlega zatrzymaniu na podstawie art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. 2017 r. poz. 1579 ze zm.) także wtedy, kiedy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył dokumenty lub oświadczenia, ale z ich treści nie wynika potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 i ust. 2 SIWZ (Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ), c) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów – do oferty powinien dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na zasadach opisanych w Rozdziale 5 ust 8 SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach