Przetargi.pl
Rewitalizacja Stadionu Miejskiego w Supraślu – I i II etap.

Gmina Supraśl ogłasza przetarg

  • Adres: 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132725, 7132701 , fax. 085 7132720, 7132725
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Supraśl
    ul. Piłsudskiego 58
    16-030 Supraśl, woj. podlaskie
    tel. 085 7132725, 7132701, fax. 085 7132720, 7132725
    REGON: 50659148000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Stadionu Miejskiego w Supraślu – I i II etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2) Przedmiotem realizacji projektu dofinansowanego w ramach UE jest budowa budynku klubowo – szatniowego z salą wielofunkcyjną i zapleczem gastronomicznym oraz zapleczem spa (sauny, basen, szatnie, sala fitness) z miejscami noclegowymi wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną; budowa boisk (boiska treningowego o nawierzchni ze sztucznej trawy, boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej, dwóch kortów tenisowych o nawierzchni ze sztucznej trawy) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (odwodnieniem i oświetleniem) i trybunami; budowa doziemnej instalacji oświetleniowej i elektrycznej nn, doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przyłącza wodociągowego; rozbiórka istniejącego budynku szatniowego oraz istniejącej infrastruktury sportowej stadionu piłkarsko-lekkoatletycznego; demontaż fragmentu istniejącej sieci elektrycznej i sanitarnej w Supraślu przy ul. Konarskiego, na działkach nr ewid. 1308/2, 1308/3, 1308/4, 1308/5, 1308/6, 1308/7, 1308/8 w Supraślu oraz budowa przedłużenia ul. Ogrodowej do ul. Konarskiego , na dz. nr ew. gruntu 1308/1, 563 (pas drogowy ul. Konarskiego), 1312 (pas drogowy ul. Ogrodowej). Zamawiający w ramach niniejszego postępowania przewiduje wykonanie: ETAP I – wykonanie elementów zagospodarowania terenu oraz części budynku klubowo-szatniowego: - budowa infrastruktury sportowej – budowa boisk (boiska treningowego o nawierzchni ze sztucznej trawy, boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej, dwóch kortów tenisowych o nawierzchni ze sztucznej trawy) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (odwodnieniem i oświetleniem); - budowa infrastruktury technicznej (uzbrojenia podziemnego) - budowa doziemnej instalacji oświetleniowej i elektrycznej nn., doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przyłącza wodociągowego; - budowa części budynku klubowo-szatniowego z salą wielofunkcyjną w zakresie zaplecza klubowego i szatni dla zawodników; - budowa nawierzchni utwardzonych (chodników i dojazdów); - rozbiórka istniejącego budynku szatniowego oraz istniejącej infrastruktury sportowej stadionu piłkarsko - lekkoatletycznego; - demontaż fragmentu istniejącej sieci elektrycznej i kanalizacji sanitarnej; II ETAP - budowa części budynku klubowo-szatniowego w zakresie zaplecza klubowego; Część budynku objęta pierwszym i drugim etapem realizacji usytuowana jest wzdłuż ul. Konarskiego. Budynek wolnostojący, jednokondygnacyjny z częściowo nieużytkowym poddaszem bez podpiwniczenia, dach dwuspadowy. Budynek przeznaczony jest na potrzeby miejskiego klubu piłkarskiego (funkcja klubowa z kompleksem szatniowym oraz salami ćwiczeń, sanitariatami oraz pomieszczeniem pierwszej pomocy). Część klubowa posiada wejście od strony ul. Konarskiego. Funkcja użytkowa znajduje się na parterze budynku oraz w części poddasza. Pozostała część poddasza pozostaje nieużytkowa do zagospodarowania w kolejnych etapach realizacji inwestycji. Wejście główne do budynku zlokalizowane od strony ul. Konarskiego, od strony boisk zlokalizowano wejścia gospodarcze oraz wejścia do części dla zawodników. W budynku znajdują się pomieszczenia klubowe z szatniami, salami ćwiczeń i sanitariatami oraz pomieszczenia techniczne (kotłownia i rozdzielnia elektryczna). I etap Powierzchnia zabudowy - 248,50 m2 Powierzchnia użytkowa - 206,80m2 Kubatura budynku - 1790,00 m3 II etap Powierzchnia zabudowy - 114,60 m2 Powierzchnia użytkowa - 357,80m2 Kubatura budynku - 920,00 m3 Razem I i II etap Powierzchnia zabudowy – 363,10 m2 Powierzchnia użytkowa – 564,60 m2 Kubatura budynku - 2710,00 m3 Szczegółowy opis branży architektonicznej, konstrukcyjnej, elektrycznej i sanitarnej znajduje się w projekcie architektoniczno-budowlanym oraz projektach wykonawczych. W zakresie wykonania instalacji elektrycznych należy wykonać: - elektryczne tablice rozdzielcze - wewnętrzne linie zasilające WLZ - instalację oświetleniową - instalację gniazd wtykowych - instalację przeciwprzepięciową - system oddymiania - instalację systemu przyzywowego W zakresie wykonania instalacji sanitarnych, deszczowych i wodociągu należy wykonać: - przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz drenaż - przyłącze wodociągowe - instalację wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej - wentylację mechaniczną i ogrzewanie elektryczne Szczegółowy opis w zakresie wskazanych instalacji znajduje się w dokumentacji załączonej do SIWZ. W zakres oferowanej ceny wchodzi pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą, wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń, opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, uzyskanie zgody i poniesienie opłat za prowadzenie robót w pasie drogowym ulicy nie będącej w zarządzie gminy Supraśl. Wykonawca ma za zadanie wykonanie obiektu oraz przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Termin wykonania I i II etapu robót – do 31.07.2022 r. Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w łącznej wysokości 30 000 zł, 2) Wadium, o którym mowa w ppkt 1 może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (wzór – zał. nr 3 do SIWZ); b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru); c) wadium UWAGA !: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykład wzoru treści oświadczenia - Zał. nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach