Przetargi.pl
Rewitalizacja przestrzeni uzdrowiskowej centrum Muszyny Zadanie nr 2 - Budowa nowego obiektu – ratusza

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 714 009 , fax. 184 777 921
  • Data zamieszczenia: 2019-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
    Rynek 31
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 184 714 009, fax. 184 777 921
    REGON: 49189306100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja przestrzeni uzdrowiskowej centrum Muszyny Zadanie nr 2 - Budowa nowego obiektu – ratusza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Rewitalizacja przestrzeni uzdrowiskowej centrum Muszyny” Zadanie nr 2 - Budowa nowego obiektu – ratusza . 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot 45000000-7 – Roboty budowlane 45233140-2 – Roboty drogowe 77310000-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45220000-5 – Roboty inżynieryjne i budowlane 45212140-9 – Obiekty rekreacyjne 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne, 45311000-0 – Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne, 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych obejmujących następujące zadania: Zadanie nr 2. Budowa nowego obiektu – ratusza: a) Budowę nowego obiektu: budynek ratusza pełniący funkcję obiektu infrastruktury kultury należy wykonać w miejscu istniejących reliktów archeologicznych. Budynek zaprojektowany na planie złożonym z prostokątów wielkością i lokalizacją nawiązuje do istniejących ruin, w technologii murowanej ze szkieletem żelbetowym i stropodachem żelbetowym o nachyleniu do 5%. Budynek o powierzchni użytkowej 984,59 m2, o 2 kondygnacjach nadziemnych i 1 kondygnacji podziemnej. W celu udostępnienia ruin należy wykonać obniżenie poziomu posadzki ruin oraz wykonać podbicia ścian kamiennych i założyć szczelne warstwy posadzkowe. Zamawiający dopuszcza zamienne rozwiązanie posadowienia obiektu – zgodnie z załączonym projektem zamiennym. Należy odtworzyć odcinkowe kamienne sklepienia piwniczne. Układ konstrukcyjny budynku zaprojektowano jako niezależny od istniejących ruin w konstrukcji szkieletu żelbetowego z żelbetowymi stropami i żelbetowym stropodachem. Zaprojektowane podpory podtrzymujące budynek należy wykonać obwodowo po zewnętrznej stronie ścian piwnic oraz wewnątrz piwnic. Ściany budynku należy wykonać w technologii jednowarstwowej w systemie bloczków konstrukcyjnych z betonu komórkowego o grubości nie wymagającej dodatkowej izolacji. Zamawiający dopuszcza wykonanie ścian w technologii dwuwarstwowej. Płyta parteru izolowana od dołu oraz w grubości warstw. Płyta stropodachu izolowana w systemie stropodachu płaskiego z odwodnieniem zewnętrznym. Zamawiający dopuszcza zamienne rozwiązanie stropodachu płaskiego jako nieużytkowego. Zamawiający dopuszcza zamianę kamiennych okładzin zewnętrznych na beton architektoniczny – dotyczy to okładzin ściennych, balustrad oraz zamiany kamiennych parapetów zewnętrznych na beton architektoniczny barwiony w masie. Kamienne siedziska zewnętrzne należy wykonać z posadzkowych prefabrykatów z betonu architektonicznego. Rodzaj prefabrykatów ( w tym kolor faktura nawierzchni,) zostanie ustalony podczas komisji konserwatorskiej na postawie próbek materiałowych wybranego producenta. Ściany zewnętrzne należy wykończyć tynkiem zewnętrznym – romańskim. Cokół budynku do wysokości parteru należy obłożyć płytami kamiennymi. Zamawiający dopuszcza zamianę płyt kamiennych na beton architektoniczny np. barwiony w masie. Na ścianach zewnętrznych należy umieścić detale architektoniczne (gzymsy, bonia) wykonane w tynku. Zamawiający dopuszcza wykonanie detali architektonicznych z wysokogatunkowego styropianu. Zamawiający dopuszcza zamianę kamiennej tarczy herbowej na stalową. Zamawiający dopuszcza wykonanie pokrycia dachu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy powlekanej. Zamawiający dopuszcza zamianę kamiennej posadzki na schodach frontowych na posadzkowe prefabrykaty z betonu architektonicznego. Rodzaj prefabrykatów ( w tym kolor faktura nawierzchni,) zostanie ustalony podczas komisji konserwatorskiej na postawie próbek materiałowych wybranego producenta. Ściany wewnętrzne należy wykończyć tynkiem oraz okładzinami ściennymi wg. rozwiązań ujętych dokumentacji projektowej. Posadzki należy wyłożyć płytkami kamiennymi, płytkami gresowymi oraz parkietem - wg. rozwiązań ujętych dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza zamianę płyt kamiennych na płytki ceramiczne gresowe o fakturze marmuru oraz zamianę parkietu dębowego na jesionowy lub inny rodzaj litej podłogi. Wykończenie pomieszczeń należy wykonać w oparciu o rozwiązania zawarte w projekcie wnętrz. Stolarka i wrota należy wykonać jako drewniane. Zamawiający dopuszcza wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej z drewna sosnowego oraz zamianę wewnętrznych parapetów kamiennych na drewniane. Zamawiający dopuszcza zamianę okładzin kamiennych na schodach wewnętrznych na okładzinę drewnianą z zachowaniem wymogów ppoż oraz zamianę rozwiązania balustrady na wzór uproszczony. Zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji architektoniczno-budowlanej. Obiekt dostosowany dla osób niepełnosprawnych. W ramach robót należy zamontować ścianę mobilną oraz stylizowana pijalnie wody. Ściana mobilna składana/rozsuwana, rozdzielająca pomieszczenie pijalni wody: długość ścianki 590cm, wysokość ścianki 334cm (należy dostosować do sufitów podwieszanych, wraz z wykończeniem listwą przy sufitową). Izolacyjność akustyczna zgodnie z tablicą 5 Lp. VIII.6 PN-B-02151-3:2015-10 – R`A, 1≥50dB, ściana w kolorze pomieszczenia. Ściana jest zaznaczona na rysunku AW08 TOM17 z opisem ŚC. SYST. Zaprojektowane schody żeliwne jako element artystyczny mają jednocześnie służyć jako schody techniczne. Zamawiający dopuszcza wykonanie schodów stalowych. Zaprojektowany dźwig elektryczny należy wykonać jako linowy z wciągarką bezprzekładniową z drzwiami ppoż., dostosowany do osób niepełnosprawnych. Wysokość szybu windowego (od podszybia do nadszybia – 12,80m w zależności od przyjętej technologii producenta), liczba przystanków: 4, przystanek 1 piwnice przystanek 2 wejście z płyty rynku, przystanek 3 parter, przystanek 4 piętro, wysokości jak na rysunkach, v=1,0m/s, Q=800kg, pozostałe parametry jak w TOMIE 16. Ze względu na szczególny charakter budynku zgodnie z zapisem w tomie 17 projektu wnętrz - „do akceptacji przez architekta należy przedstawić próbki kolorystyczne, materiałowe wszystkich elementów wyposażenia oraz wykonać próby kolorystyczne”. Zamawiający dopuszcza podział świetlika dachowego zgodnie z technologią wybranego producenta oraz dopuszcza zmianę parametrów technicznych zegara zewnętrznego. Postępowanie nie obejmuje wykonania: - pochylni zewnętrznej, - schodów zewnętrznych od strony pawilonu handlowego, - krużganków. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia. W załączeniu wykaz wyposażenia objętego przedmiotowym postępowaniem. Zamawiający dopuszcza przyjęcie zamiennych rozwiązań wyposażenia, w tym uproszczenie rozwiązania żyrandoli w sali ślubów. Postępowanie nie obejmuje dostawy rolet wewnętrznych przeciwsłonecznych. b) Instalacje w nowym obiekcie: W ramach robót należy wykonać: przyłącza wodociągowe do budynku ratusza, zasilanie fontanny oraz studni do podlewania zieleni, zasilanie poidełka, zasilanie obiektu utrzymania porządku, przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku Ratusza oraz obiektu utrzymania porządku, sieć z przyłączem telekomunikacyjnym, kanalizację deszczową wraz ze zbiornikiem retencyjnym. Budynek należy wyposażyć w: - instalację wodociągową, - instalacje wody zdrojowej, - instalacje wody do celów p.poż, - instalację kanalizacji sanitarnej, - instalacje grzewczą centralnego ogrzewania zasilaną z pieców gazowych, - instalacje wentylacji mechanicznej z klimatyzacją, - instalacje wentylacji grawitacyjnej, - instalację gazową, - instalację elektryczną, - instalacje niskoprądowe i instalacje odgromową. Zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji branżowej instalacji. Zamawiający dopuszcza zamienne rozwiązania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 2. 180 000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 35 8809 0005 2001 0000 0648 0003 z dopiskiem: wadium dla przetargu: „Rewitalizacja przestrzeni uzdrowiskowej centrum Muszyny” Zadanie nr 2 – Budowa nowego obiektu- ratusza wraz z podaniem nazwy Wykonawcy. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli, w toku postępowania, wykonawca nie złoży oświadczenia, oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. A. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w rozdziale 4 pkt. 1 ppkt. 2 SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (Wstępne Oświadczenie). 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1 w części dotyczącej podwykonawców. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o których mowa w punkcie A.1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; B. Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich. Nie dotyczy. C. Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich Wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu złożonych ofert. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650, 1637 i 1669). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 3 do SIWZ. D. Dokumenty i oświadczenia aktualne na dzień złożenia, które Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni - dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona. 1. Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności d) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1) Wypełnionego druku oferty (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) Pełnomocnictwa do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, 3) W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Obowiązujące zasady! 1) Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2) Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w rozdziale 5, składa każdy z nich. 4) Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, 5) na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 7) W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach