Przetargi.pl
„Rewitalizacja Przestrzeni Publicznej Zabytkowego Centrum we Wleniu” - przebudowa trzech budynków

Urząd Miasta i Gminy Wleń ogłasza przetarg

  • Adres: 59610 Wleń, pl. Bohaterów Nysy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 136 438 , fax. 757 137 050
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Wleń
    pl. Bohaterów Nysy 7
    59610 Wleń, woj. dolnośląskie
    tel. 757 136 438, fax. 757 137 050
    REGON: 53124600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja Przestrzeni Publicznej Zabytkowego Centrum we Wleniu” - przebudowa trzech budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja Przestrzeni Publicznej Zabytkowego Centrum we Wleniu” - przebudowa rynku z podziałem na części:  Część I „Rewitalizacja Budynku przy ulicy Kościuszki 1a”  Część II „Rewitalizacja budynku przy ulicy św. Jadwigi 1”  Część III „Rewitalizacja budynku byłego kościoła ewangelickiego przy ul. Kościelna 15” Opis zadań realizowanych w ramach zamówienia dla części I - „Rewitalizacja Budynku przy ulicy Kościuszki 1a” 1. PRACE OGÓLNOBUDOWLANE  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (okna drewniane zespolone wykonane w kolorze ciemno brązowym szklone szybą zespoloną- ok. 10 m2; drzwi drewniane pełne bądź z przeszkleniem, oszklone szybą zespoloną- ok. 3,5 m2; wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych -ok. 7 m);  modernizacja dachu (pow. ok. 320 m2) i ocieplenie stropu- (Dach: usunięcie poszycia dachu z dachówki karpiówki i łat drewnianych - ok. 320 m2, wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachu - krokwi, ułożenie warstwy paro przepuszczalnej, nowych łat drewniane i poszycie z dachówki ceramicznej - karpiówki, wymiana włazów dachowych - 2 szt., obróbki blacharskie z blachy tytan cynk, nowe orynnowanie i rury spustowe z blachy tytan cynk. Strop: wykonanie warstwy izolacji termicznej gr. 20 cm ze styropianu XPS, ułożenie warstwy folii budowlanej, wykonanie wylewki gr. 6 cm zbrojonej)  ocieplenie ścian - skucie tynku w miejscach odparzeń i odspojeń - ok. 64 m2; wykonanie naprawy spękań i zarysowań; osadzenie płaskownik z blachy stalowej zakotwionego kotwami chemicznymi; wykonanie tynku zewnętrznego cementowo - wapiennego o drobnym uziarnieniu metodą natryskową- ok. 215 m2; wykonanie powłok malarskich- ok. 215 m2;  wykonanie nadproży;  prace dot. ścian i sufitów wewnętrznych (skucie istniejących tynków, wykończenie wyprawą tynkarską cementowo - wapienną, gruntowanie, wykonanie gładzi gipsowych - ok. 419 m2, malowanie farbami akrylowymi);  wykonanie ścian wewnętrznych z płyt GKB- montaż płyt ok. 107 m2, wyrównanie ścian, wykonanie gładzi gipsowej, gruntowanie, malowanie - ok. 450 m2);  wykonanie okładzin z płytek ceramicznych ściennych (łazienka, pomieszczenie socjalne) - ok. 50 m2;  wymiana posadzki na gruncie (skucie do głębokości 17cm- ok. 6 m3, wykonanie nowej posadzki na gruncie z ociepleniem styropianem XPS gr. 10 cm i izolacją z folii budowlanej- ok. 130 m2, położenie płytek ceramicznych- ok. 130 m2); 2. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ Całkowita wymianę instalacji obejmującą: wymianę rozdzielnic; wymianę kabli i przewodów (kabel YDYp 3 x 2,5 mm2 i EDYp 3 x 1,5 mm2 - ok. 1100 m); montaż osprzętu (łączniki pojedyncze, świecznikowe, schodowe-ok. 14 szt.; gniazda instalacyjne pojedyncze i podwójne - ok. 23 szt.); roboty pomiarowe. 3. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA Zakres prac będzie obejmował wymianę kotła węglowego na podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej. Dodatkowo planuje się montaż: orurowania (rury wielowarstwowe w systemie złączek zaciskowych wraz ze złączkami PVDF ø 15, 20, 25 -ok. 250 m); grzejników (grzejniki stalowe płytowe- 11 KV, 21 KV, 22 KV o wym. 600-600 mm, 600-920 mm; 600-800 mm; 600-1000 mm; 600-1200 mm-13 szt); armatury (zawory odcinający, równoważący, zwrotny); armatury grzejnikowej (głowice termostatyczne typ RA - 13 szt.; zawory termostatyczne z nastawą wstępną 13 szt., rozdzielacze 4-obiegowy i 9-obiegowy z szafką podtynkową do ogrzewania grzejnikowego); 4. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNEJ Z uwagi na niekompletność instalacji wod.-kan. w budynku i jej stopień zużycia określony na poz. 100% planuje się całkowitą wymianę ww. instalacji obejmującą montaż: orurowania (rury wielowarstwowe 016 i 020 z kształtkami-ok. 30 m); armatury (licznik wody zimnej JS 1,5 o przepływie nominalnym 1,5 m3/h; zawory: odcinający, antyskażeniowy, do WC; podgrzewacz elektryczny przepływowy V = 50 l, P = 1,5 kW); rur kanalizacyjnych (PVC ø: 40, 50, 110, 160); wywiewki, zawór napowietrzający. Opis zadań realizowanych w ramach zamówienia dla części II - „Rewitalizacja budynku przy ulicy św. Jadwigi 1 1. PRACE OGÓLNOBUDOWLANE  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (okna PCV- ok. 12 m2, drzwi drewniane pełne- ok. 6 m2; wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych);  modernizacja dachu - (Dach: usunięcie poszycia z dachówki karpiówki i łat drewnianych, wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachu - krokwi - ok. 15 m, ułożenie warstwy paro przepuszczalnej, nowych łat drewniane i poszycie z dachówki ceramicznej - karpiówki - ok. 50 m2, wymiana włazów dachowych, obróbki blacharskie z blachy tytan cynk - ok. 6 m2, nowe orynnowanie -ok. 43 m i rury spustowe z blachy tytan cynk. Dach płaski (ok. 25 m2): usunięcie istniejącej warstwy poszycia z papy - ok. 25 m2, wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji i deskowania, wykonie poszycia z zastosowaniem styropapy gr. 10 cm - ok. 25 m2);  ocieplenie ścian - skucie tynku z wszystkich ścian, naprawa spękań i zarysowań, wykonanie warstwy ocieplenia ze styropianu gr. 15 cm - ok. 104 m2, położenie tynku cienkowarstwowego mineralnego o uziarnieniu „baranek" i grubości ziarna 1,5 mm- ok. 104 m2);  wykonanie nadproży;  prace dot. ścian i sufitów wewnętrznych (skucie istniejących tynków, wykończenie wyprawą tynkarską cementowo - wapienną, gruntowanie, wykonanie gładzi gipsowych - ok. 125 m2, malowanie farbami akrylowymi - ok. 254 m2);  wykonanie ścian wewnętrznych z płyt GKB- montaż płyt, wyrównanie ścian, wykonanie gładzi gipsowej, gruntowanie, malowanie, ułożenie nowych płytek ceramicznych - ok. 324 m2);  wykonanie ścian działowych murowanych pomiędzy pomieszczeniami - z cegły pełnej na grubość 12 cm;  wymiana posadzki (praca rozbiórkowe, wykonanie wylewki betonowej - ok. 51 m2, położenie płytek gresowych antypoślizgowych- ok. 51 m2); 2. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ Z uwagi na niekompletność instalacji elektrycznej w budynku i jej stopień zużycia określony na poz. 100% planuje się całkowitą wymianę instalacji obejmującą: wymianę rozdzielnic; wymianę kabli i przewodów (kabel YDYp 3 x 2,5 mm2 i EDYp 3 x 1,5 mm2 - ok. 1100 m); montaż osprzętu (łączniki pojedyncze, świecznikowe, schodowe-ok. 17 szt.; gniazda instalacyjne pojedyncze i podwójne - ok. 19 szt., opraw oświetleniowych - ok. 27 kpl.), roboty pomiarowe. 3. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA Zakres prac będzie obejmował wymianę kotła węglowego na podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej. Dodatkowo planuje się montaż: orurowania (rury wielowarstwowe w systemie złączek zaciskowych wraz ze złączkami PVDF ø 15, 20, 25 -ok. 170 m); grzejników (grzejniki stalowe płytowe - 11 KV, 21 KV, 22 KV o wym. 600-600 mm, 600-800 mm - 13 szt.; grzejniki kanałowe turbowentylatorowe); armatury (zawór odcinając); armatury przyłączeniowej (głowice termostatyczne typ RA - 10 szt.; zawory termostatyczne z nastawą wstępną - 10 szt., zawory powrotne proste, siłowniki termiczne, puszki sterujące, regulatory pomieszczeniowe, rozdzielacze 2-obiegowy i 5-obiegowy z szafką podtynkową do ogrzewania grzejnikowego). 4. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNEJ Z uwagi na niekompletność instalacji wod.-kan w budynku i jej stopień zużycia określony na poz. 100% planuje się całkowitą wymianę ww. instalacji obejmującą montaż: orurowania (rury wielowarstwowe ø 16, 20 z kształtkami-ok. 50 m); armatury (licznik wody zimnej o przepływie nominalnym 2,5 m3/h z możliwością zdalnego odczytu; zawory: odcinający, antyskażeniowy, do WC, obrotowy do umywalek; podgrzewacz elektryczny pojemnościowy V = 50 l); rur kanalizacyjnych (PVC ø: 40, 110, 160); wywiewki, zawór napowietrzający. Opis zadań realizowanych w ramach zamówienia dla części III - „Rewitalizacja budynku byłego kościoła ewangelickiego przy ul. Kościelna 15” 1. OGÓLNE ZAŁOŻENIA Ze względu na obecny stan i wygląd bryły dawnego kościoła oraz chęć przywrócenia dawnej świetności budynku, wykonana zostanie nadbudowa zewnętrznych ścian z boków do wysokości około 6,0 m - o dwie kondygnacje, w części frontowej podniesienie środka i zwieńczenie go tympanonem odtworzonym na wzór pierwotnego. W istniejących oknach będących pozostałością po oknach kościelnych, po wyburzeniu zamurowań, odtworzone zostaną okna i opaski okienne, zarówno na elewacjach bocznych jak i elewacji frontowej. Na elewacji tylnej powstaną blendy pozostawiając okna w formie zamurowanej. Wnętrze nawiązywać będzie do wnętrza pierwotnego z tą różnicą, że na ścianach bocznych powstanie jedna kondygnacja galerii. Wnętrze budynku będzie miało jak do tej pory formę jednoprzestrzenną (wydzielona przestrzeń hali) oraz wyodrębnione pomieszczenia: sanitarne i magazyn. Istniejące wejście główne stanowić będzie wejście do całego obiektu. Odtworzone zostaną również wejścia boczne. Po obu stronach wejścia głównego znajdować się będą toalety, w tym toaleta dla osób niepełnosprawnych. Na prawo od wejścia głównego znajdować się będzie wydzielone pod stropem galerii miejsce, które może być przeznaczone na szatnię. Po obu stronach wnętrza wzdłuż dłuższych ścian budynku powstaną galerie, na które wejście prowadzić będzie schodami po przeciwległej stronie wejścia niż wejście główne. Od strony hali galerię oddzielać bezpieczna balustrada o wysokości 1,1 m. 2. ZAKRES PLANOWANYCH PRAC: PRACE OGÓLNOBUDOWLANE  modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej; Okna w elewacji frontowej jako przeszklenia stałe w stolarce aluminiowej ciepłej, szklone szybą podwójną zespoloną - ok. 68 m2. Okna w ścianach bocznych - dzielone w części górnej uchylne ze sterowaniem ręcznym bądź elektrycznym - ok. 8 m2. Parapety zewn. i wewnętrzne. Drzwi -drewniane pełne płycinowe, repliki drzwi pierwotnych - ok. 10 m2.  wymiana dachu - konstrukcja drewniana dachu: pow. ok. 500 m2; konstrukcja dachu pod dachówkę - ok. 246 m2;  Usunięcie resztek istniejącego poszycia dachu i elementów żelbetowej istniejącej konstrukcji podtrzymującej zadaszenie. Konstrukcję nośną dachu dwuspadowego nad całością budynku stanowić będą kratownice drewniane. Zabezpieczenie drewna ogniochronnie i wykończenie powłoką lakierniczą matową. Ułożenie na kratownicach płyty OSB gr. 18 cm, które stanowić będą wraz z folią paroizolacyjną podłoże dla wełny mineralnej gr. 18 cm układanej pomiędzy płatwiami ułożonymi prostopadle do powierzchni kratownic i do montowanych na nich krokwi z warstwą folii paro przepuszczalnej. Dachówka płaska w kolorze grafitowym ułożona będzie na deskowaniu wykonanym na krokwiach. Obróbki blacharskie z blachy tytan cynk, nowe orynnowanie i rury spustowe z blachy tytan cynk.  ocieplenie ścian - skucie tynku zewnętrznego z wszystkich elewacji w 100%; wykonanie naprawy spękań i zarysowań; osadzenie płaskownik z blachy stalowej zakotwionego kotwami chemicznymi; wykonanie tynku zewnętrznego cementowo - wapiennego o drobnym uziarnieniu metodą natryskową; wykonanie powłok malarskich. Na elewacjach wykonanie opasek okiennych z tynku zatartego na gładko, w górnej części sklepień nadproży okiennych wykonanie zworników.  wykonanie nadproży;  prace dot. ścian wewnętrznych (ściany istniejące: skucie istniejących tynków, wykończenie wyprawą tynkarską cementowo - wapienną, gruntowanie, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie farbami lateksowymi - ok. 400 m2);  wykonanie ścian wewnętrznych z płyt GKB - montaż płyt, wyrównanie ścian, wykonanie gładzi gipsowej, gruntowanie, malowanie). Montaż płytek ceramicznych w toaletach.  wymiana posadzki ok. 284 m2 (praca rozbiórkowe - głębokości ok. 37 cm, wykonanie nowej posadzki na gruncie z ociepleniem styropianem XPS grubości 10 cm i izolacją z folii budowlanej -dwie warstwy z wywinięciem na ścianę do 10 cm);  stropy: w toaletach: wykonanie na sufitach podwieszanych warstwy izolacji termicznej gr. 15 cm z wełny mineralnej wraz z warstwami izolacji paro przepuszczalnej i paroizolacji - ok. 21 m2. W hali głównej: z płyt OSB w stanie surowym. Nad galeriami - wykończony płytami GKB mocowanymi do płyt OSB, położenie gładzi gipsowej i powłoki malarskiej z farb lateksowych.  wykonanie schodów i posadzki galerii - wyłożenie powierzchni stopni schodów, spocznika i żelbetowej płyty galerii płytkami gresowymi, z wykończeniem antypoślizgowym. 3. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W ramach wykonania ww. instalacji planuje się m.in.: montaż rozdzielnic, położenie kabli i przewodów, montaż osprzętu (np. wypusty oświetleniowe - ok. 89 szt, wypusty na gniazdo wtykowe - ok. 50 szt.); roboty pomiarowe. 4. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNEJ W ramach wykonania ww. instalacji planuje się montaż: orurowania (rury wielowarstwowe ø 16, 20 z kształtkami-ok. 20 m); armatury (licznik wody zimnej o przepływie nominalnym 1,5 m3/h; zawory: odcinający, antyskażeniowy, do WC, obrotowy do umywalek; podgrzewacz elektryczny podumywalkowy P = 1,5 kW); rur kanalizacyjnych (PVC ø: 40, 110, 160 - ok. 41m); wywiewki. 5. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W ramach projektu planuje się wykonanie instalacji centralnego ogrzewania zasilanej energią elektryczną. Zakres prac będzie obejmował: montaż grzejników elektrycznych wraz z przewodami elektrycznymi, automatyki pogodowej i zabezpieczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1. Część I „Rewitalizacja Budynku przy ulicy Kościuszki 1a” - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł) 2. Część II „Rewitalizacja budynku przy ulicy św. Jadwigi 1” - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł) 3. Część III „Rewitalizacja budynku byłego kościoła ewangelickiego przy ul. Kościelna 15” - 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3. Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca w terminie trzech (3) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art.86ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu pisemne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24. ust. 1 23 ustawy Pzp. 6. Oświadczenie dot. RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach