Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
- Data zamieszczenia: 2019-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
REGON: 57079116400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pila.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Pile - tereny nadrzeczne rzeki Gwdy i północna część wyspy miejskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem projektu jest uporządkowanie i zagospodarowane przestrzeni publicznej w Pile i nadanie jej nowych funkcji społecznych, gospodarczych, kulturalnych i rekreacyjnych. 1. W zakres części I wchodzą w szczególności następujące elementy: a) kładka pieszo-rowerowa nad rzeką Gwdą b) chodniki c) chodniki wzdłuż ścieżki rowerowej d) chodniki wokół istniejącego stawu e) ścieżka rowerowa f) oświetlenie terenu i linie kablowe g) elementy małej architektury 2. W zakres części II wchodzą w szczególności następujące elementy: a) skateplaza b) tor rolkowy c) kalistenika d) boisko wielofunkcyjne e) boiska do siatkówki f) chodniki g) chodniki na podbudowie wzmocnionej h) ciąg pieszo-jezdny i) zjazd z ulicy Dąbrowskiego j) ścieżka rowerowa k) nawierzchnie ażurowe l) oświetlenie terenu i linie kablowe m) elementy małej architektury n) przyłącze telekomunikacyjne i monitoring wizyjny o) przyłącze wody i zewnętrzne instalacje wodociągowe p) zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej q) odwodnienie liniowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ I: roboty budowlano-montażowe na wyspie miejskiej – 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) CZĘŚĆ II: roboty budowlano-montażowe na terenach nadrzecznych – 190 000,00 PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części I i II: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla części I i II: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1 wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2 oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale IX SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), 1.3 pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 1.4 dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 1.5 dokument potwierdzający wniesienie wadium (adekwatnie dla danej części), 1.6 wypełnione kosztorysy ofertowe wraz z tabelą zestawieniową (adekwatnie dla danej części), 1.7 oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego - (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Walentynów, Gmina Raszków - etap - I
Dodano: 2024-04-21 - Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
Dodano: 2024-04-19 - Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa drogi gminnej – ulicy Czołowskiej w Kórniku
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych – etap II
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3065P na odcinku Cienin Zaborny – Cienin Kościelny
Dodano: 2024-04-15 - Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Brzostów
Dodano: 2024-04-12 - Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach
Dodano: 2024-04-11 - Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej w obrębie ścian w budynku użyteczności publicznej w Róży Wielkiej
Dodano: 2024-04-11 - Termomodernizacja i remont elewacji budynku wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej PV dla budynku administracyjnego Przedsiębiorstwa Usługowego ZGM Sp. z o.o w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-04-11