Przetargi.pl
Rewitalizacja Placu Stare Miasto

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2015-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Placu Stare Miasto
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie rewitalizacji i rewaloryzacji istniejącego skweru Plac Stare Miasto w Radomiu (obiekt wpisany do rejestru zabytków). 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1.1. Wykonanie zadania nr I: Rewitalizacja Placu Stare Miasto - roboty rewitalizacyjne, obejmującego w szczególności: 1) rozebranie istniejących fragmentów ciągów pieszych; 2) wykonanie nowych nawierzchni ciągów pieszych i placów; 3) wykonanie placu wielofunkcyjnego ze schodami terenowymi; 4) wykonanie miejsc parkingowych wzdłuż północnej i wschodniej strony placu; 5) wykonanie robót w zakresie gospodarki zielenią wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów oraz założenie nowych trawników; 6) dostawa i montaż elementów małej architektury (ławek, koszy na śmieci), stojaków rowerowych. 2.1.2. Wykonanie zadania nr II: Rewitalizacja Placu Stare Miasto - pielęgnacja zieleni, tj. systematyczne prowadzenie prac pielęgnacyjnych od dnia odbioru końcowego zadania nr I, do dn. 30.11.2016 roku, obejmujące w szczególności: 1) udział w przeglądach drzewostanu, oględzinach 2) wykonanie cięć nieprzyrodniczych- technicznych oraz przyrodniczych-pielęgnacyjnych istniejących jesionów (zgodnie z zapisami projektu zieleni) 3) systematyczne podlewanie 4) nawożenie drzew, krzewów, bylin, róż i roślin okrywkowych 5) sprawdzanie nasadzeń pod kątem żerowania szkodników i chorób grzybowych 6) usuwanie przekwitłych kwiatostanów krzewów oraz przycinanie pędów 7) przycinanie drzew w razie konieczności 8) pielęgnacja bylin - przycinanie lawendy 9) usuwanie chwastów z rabat 10) koszenie trawników, podlewanie 11) zabiegi aeracji i wertykulacji 12) wygrabianie liści, zwałowanie, dosiewanie mieszanki 13) zabezpieczanie roślin przed okresem zimowym. Objęta projektem zagospodarowania infrastruktura podziemna (wodociąg, kanalizacja deszczowa oraz linie kablowe i słupy oświetlenia) zostały wykonane w 2014r. UWAGA dot. zadania nr II: W skład prac realizowanych w ramach przedmiotowego zadania nie wchodzi zamiatanie alejek, wywóz śmieci z koszy, wycinka drzew po wichurach, odśnieżanie alejek itp. Elementem przedmiotu zamówienia nie jest również wycinka drzew wskazanych w projekcie do likwidacji. UWAGA dot. zadania nr I i nr II: W opinii Zamawiającego dla część robót w zakresie przedmiotu zamówienia, należy zastosować podatek VAT w wysokości 8%, a dla pozostałej części zamówienia w wys. 23%. Roboty, które zdaniem Zamawiającego objęte są przedmiotową, 8% stawką podatku VAT, wyodrębnione zostały -pomocniczo- w przedmiarach robót, a także wyszczególnione zostały w Zestawieniu Kosztów (wzór załącznika do SIWZ). Zamawiający przypomina równocześnie, iż zgodnie z przepisami prawa ustalenie właściwej stawki podatku pozostaje po stronie Wykonawcy, a wskazane wyżej wysokości stawek, mają jedynie charakter pomocniczy. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga I: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej); 2) projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami; 3) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) zajęcie pasa drogowego; b) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; c) innych - niezbędnych przy realizacji zadania. d) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; e) regulacja wysokościowa istniejących włazów studni oraz słupów oświetleniowych; f) zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia; g) uporządkowanie terenu po budowie, h) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ , a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie (w zakresie robót inwestycyjnych) na okres min. 3 lat licząc od dnia zakończenia i odbioru końcowego zadania nr I. 2.6. Zamawiający ustala limit środków finansowych do zapłaty na 2015 rok za wykonane i odebrane roboty dot. zad. nr I - do wysokości 280 tys. zł. Pozostałą część wynagrodzenia zostanie zapłacona Wykonawcy po ostatecznym zakończeniu zadania, zgodnie z warunkami niniejszego postępowania w 2016r. Zapłata za prace pielęgnacyjne określone w zad. nr II nastąpi w 2016r. W przypadku pozyskania dodatkowych środków budżetowych lub zewnętrznych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia limitu środków finansowych na 2015 rok dla zad. nr I
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 15.000,00 (słownie: piętnaście tysięcy 00/100) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach